1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil je er even op wijzen dat je nu meteen een gerucht aanneemt als feit.

Het is een gerucht dat die engine gebruikt wordt. Natuurlijk kan het die 'engine' zijn en is het logisch genoeg dat een interne engine gebruikt gaat worden na het uitkopen van Criterion door Electronic Arts, maar de applicatie van deze technologie is totaal anders in vergelijking met Table Tennis. Maak je die claim op die manier dan kun je je de insinuaties die daar bijhoren, voorstellen.

Dit is overigens het gerucht (uit de Gamespot 'geruchtencontrole') wat jij nu als feit hier probeert af te spiegelen:

http://www.gamespot.com/news/show_blog_entry.php?topic_id=24715960&sid=6152830

Overigens hier het MTV artikel waar dit uitgelegd wordt. Nuanceer please wat je bedoeld! Er bestaat niet zoiets als 'diezelfde engine' voor twee totaal verschillende spellengenres.

http://www.mtv.com/news/articles/1530131/20060503/index.jhtml?headlines=

Laatst bewerkt: 16 jun 2006
  2. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het op deze site gelezen, hier stond niet bij dat het een gerucht was O-)

3. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Daarom moet je ook alleen XBW lezen en niet voor die sensatiezucht van andere sites vallen. :thumbs:

Alleen het echte nieuws hier op XBW! \o/

4. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vandaag blijkt weer dat Xbw gewoon het best is :cool:!!

Maar we wachten gewoon af, welke Engine ze gaan gebruiken én hoe mooi het spel uiteindelijk qua graphics gaat worden.
    Ik verwacht in elk geval heel wat :)!

5. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    :D Zal ik doen ;)

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Grapje natuurlijk! ;)

Het is wel zo dat je hier alleen het echte nieuws zal vinden, niet die domme geruchten die zo vaak misverstanden en onmogelijke verwachtingen veroorzaken.

Puur en alleen nieuws hier op XBW, geen hype! :)

7. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou best waar kunnen zijn, alleen het is nog niet 100% dus staat het niet op XBW

8. bubu

bubu Guest

whahahaha laggertje !
    op 360party denken ze dat dit een screen is van gta 4
    http://static.gameparty.net/screenshots/3501/49951.jpg
    Komop elke mogool ziet dat dat keei nep is ! jessus het ziet er egt te goedkoop uit ! omg ze hebben daar niet egt veel verstand :\
    het ziet er egt uit als zoon game van davilex als je iets langer kijkt ! zoooo lelijk! omg neej dit kan niet waar zijn!
    kijk ook de huizen links en rechts en ook op de achtergrond de stad is ook gewoon een plaatje! dat zal niet voorkomen in gta 4 zo simpel een texture derover heen flikkeren
    komop zeg iedereen ziet tog dat dit gewoon zoo nep is !

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2006
  9. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik mag hopen dat iedereen dat ziet. Is een bijzonder neppe en lelijke pic. Over de engine: verwacht niet dat de game er net zo uit komt te zien als table tennis.. dat mag je neit verwachten. Zoveel detail in zo'n grote wereld kan onmogelijk worden gecreeerd in deze generatie consoles, of in ieder geval op dit tijdstip. Over anderhalf jaar (dan komt GTA IV uit) zullen ze verder zijn.. maar niet zo ver dat ze dezelfde graphics kunnen krijgen als table tennis heeft, maar dan in een grote spelwereld. Achja.. hopen kan altijd:)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Bijzonder onprofessioneel journalisme. Jammer hoor! Puur op sensatie belust.

Natuurlijk echt een lachertje, bijzonder zwak dat mensen daar intrappen.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    de officiele bevestiging O-) (was toch niet gepost he? :))

12. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Gelukkig maar ;)...

13. basovich

basovich Guest

oh..:9 (vond het al zo onwaarschijnlijk..)

maar mij lijkt deze game wel wat hebben..goede MP erin en het kan wel wat worden ja:)..

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

En geen honkbalknuppel meer zeker? Nu dus een tafeltennisbetje als wapen...... En Hayley de prostituee.....

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    een engine is heel wat anders als wat jij hier opnoemt. maar ik hoop dat je dit als gamr begrijpt...

16. JFresH

JFresH SanchezZ

Leuk Bevonden:
    9
    Echt deze game moet heel snel uitkomen.
    Eventueel ook een online mode, dat je een gang moet vormen en dan gang wars houden ofzo :D

17. dikki dik

dikki dik oranje is mooi

Leuk Bevonden:
    0
    gatverdamme gangs, asjeblieft geen gangs meer wat was dat een schrale optie in sa

18. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ligt eraan in welk Concept je het zet.

Gang wars oftewel met andere woorden "Clan Battles" kunnen bij dit soort spellen heerlijk uit pakken.
    Als je echt een Virtuele wereld krijgt, (verschillende servers) waarbij honder(den) mensen tegelijk in kunnen is dat super vet.

Dus dat je gewoon kan doen en laten wat je wilt. Zoals gewoon rustig rond waggelen.
    Of echt bij een Clan (Gang) gaan en zo proberen de stad over te nemen.

Maar dat je dan ook bijvoorbeeld de Politie kunt Joinen om écht als Wout door het leven te gaan.

*
    Waarschijnlijk nu nog fantasie :). Maar het blijft leuk...

19. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Woet! Dat lijkt me wel leuk ja. Ik hoop ook dat je ook naar de wc kan en dan gewoon de hele wc onder pist/schijt. 8) Altijd al van gedroomd om te doen op m'n school. :+

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dan ook al echt gedaan:+ Maar dat zou inderdaad allemaal wel vetjes zijn. We zullen eerst in Saint's Row moeten zien hoe het allemaal uitpakt en of het ook écht leuk is. Maar ik weet bijna zeker van wel. Hier heb ik dan ook al heel lang op zitten wachten. En als 'wout' spelen lijkt me niet echt zo interesant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina