1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    RPG en shooters lijken ook niet echt op elkaar en daarvoor worden toch ook dezelfde engines gebruikt? [Unreal 3.0 bijvoorbeeld] Ik weet overigens dat het een gerucht is van de RAGE engine voor GTA, maar dit is wel erg geloofwaardig. Feit is dat Table Tennis puur en alleen een techdemo is in een leuk jasje. [een nieuwe engine voor alleen Tennis games zou raar zijn, vooral als Rockstar zijnde]

Daarbij is de bron dat meerdere medewerkers van Rockstar hebben gezegd dat ze werken met de RAGE engine niet geheel onbetrouwbaar. Normaal weet je dat als je leest "een medewerker heeft gezegd..." je het met een flinke korrel zout moet nemen. Dit keer lijkt het in zijn geheel wel waar kunnen zijn.

Deels ben ik het dus met je eens als je zegt dat je geruchten zoals deze niet meteen als feit moet bestempelen. Je kunt echter natuurlijk wel filteren dat het ene gerucht veel waarschijnlijker is dan het ander. Ergens zal er wel een stukje waarheid inzitten. Vraag is alleen welke en tot die tijd kun je er beter niet teveel over zeggen. :) Wel vind ik dat je het op een site kunt zetten met de grote onderstreepte woorden dat het een gerucht is. Niet dat je heel een site vol moet stoppen met geruchten, maar van tijd tot tijd een opmerkelijk bericht moet kunnen imo.

Oh, en sorry dat ik het zeg, maar 360nieuws.nl vind ik een van de slechtere sites. Kunnen niet eens hun eigen nieuws schrijven met de juiste bron.

Edit: Op gamespot staat het volgende:

Gamespot is niet de minst betrouwbare site. Ze maken eerst duidelijk dat het een gerucht is en nu schijnen ze het 100% zeker te weten door bevestiging van Rockstar zelf!

Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  2. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Lollerskates! :cool:
    Als dit zo doorgaat hebben we binnen een paar maanden al een nieuw deeltje van deze draad en het spel is nog niet eens uit...\o/

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ Berrie

Inderdaad eerst eens even kijken hoe de boel uit gaat pakken bij Saints Row....
    Het lijkt mij in elk geval erg tof!

4. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    in school plas ik altijd op de muur waar men op leunt als ze plasse nen op het hendeltje om de wc af te trekken :D das toch zeer grappig

5. AgentSmith

AgentSmith Guest

Eerste GTA4 screenshot?

Zojuist is een screenshot opgedoken van Grand Theft Auto IV, dat gepland staat voor Q4 2007. Of de screen authentiek is is nog niet bevestigd.
    Op de screenshot is duidelijk te zien dat het hier om een next-gen titel gaat: alles ziet er een stuk mooier, scherper en realistischer uit dan vorige delen. Hopelijk is dit daadwerkelijk een screenshot van GTA IV, aangezien het veel goeds belooft!

http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1152510371.8384.jpg&w=&h=&wmf=watermark.gif

Houd rekening met fakeheid.

bron: games.fok.nl

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit is ook een gta4 screen! (zeggen ze ;) )

edit:
    nep

Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Edit: Laat maar, al gepost.

Ik zou best kunnen geloven dat die op fok echt is. Die hierboven echter helemaal niet. Daarvan kon ik bijna meteen al zeggen dat hij nep was. Niet erg trouwens, want ik vind het stijltje maar niks in tegenstelling tot de nieuwe 'screen' van fok. Die is echt cool! Hopen dat het waar is.

Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  8. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    De screen van fok ziet er echt uit als een foto met een filtertje eroverheen. Kudos als gta er wel zo uitziet! :+

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk doen die gebouwen me erg aan PGR3 denken, nu ik er wat langer naar gekeken heb. Zelfde lichte blur eroverheen ook. Ik weet zeker dat dit makkelijk in beeld gebracht kan worden hoor, maar of het ook zonder pop-up en framedrops kan is nog te bezien. Als de screen niet fake is, that is.

10. basovich

basovich Guest

deze screen is ook opgedoken:

er staat wel bij dat hij nep is maar het zou niet gek zijn als hij er zo uit zou komen te zien:).

EDIT: al gepost door agent smith..

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die is te mooi voor zo'n groot spel.

12. basovich

basovich Guest

te mooi??
    als GTA er niet zo uit gaat zien hoop ik dat ze met iets anders goeds komen..

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan best voor eind 2007, maar die screen is zooooo nep.
    Dat Rockstar is er in gepaint lijkt wel, sinds wanneer zijn GTA spellen realistisch kwa graphics?
    En de details in de linker auto laat ik veel te wensen over, nee dit is nep!

14. basovich

basovich Guest

is al geconcludeert:)

15. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Screen is pure nep!!

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    GTA heeft ons nooit verwend met de graphics, maar met de gameplay. En als ze dat zo kunnen blijven doen, ben ik meer dan tevreden.

17. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Hmm, opzich heb ik er ook nooit zo'n problemen mee gehad!
    Gewoon omdat de Gameplay IJZERSTERK is :).

Echter zou ik het wel prachtig vinden, als het flink wat mooier wordt. In elk geval moet die DRAW Distance zwaar hard verbeterd worden.

Op de Oude Xbox, vloog je soms lekker rond in je vliegtuig...
    En ineens duikt er een dikkuh berg op! :cool:
    Waardoor je kapot gaat, en dus neit relaxed is!

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mogen we verwachten ja. In Oblivion zien we ook dat de Draw Distance flink verbeterd is.

19. basovich

basovich Guest

bron: gamez.nl

ik zie het ‘veel betalen voor kleine uitbreidingen’ niet echt zitten, maar dat ligt geheel aan jezelf. Of de episodic content van GTA 4 een succes wordt? De tijd zal het zeggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2006
  20. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    De GTA games zijn altijd goedkoop geweest bij release. Altijd een 15€-20€ verschil met andere nieuwe games. Dus zal ik zeker die extra €'s betalen voor uitbreidingen. Rockstar heeft mij al vele UREN plezier doen beleven met hun games, zij verdienen het.

Nog bewezen met hun Rockstar Table Tennis. Eén van de betere games op de X360 voor maar 30€-35€.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina