1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja maar ze gaan een tijd af hè, kijk Vice City speelde zich af in de jaren 70 jeweetwel Disco dinge, leipe hippies en veel bloemen/kleur .. SA speelde zich in de jaren 80/90 af en in die tijd onstonden de Urban/hiphop stijlen dus meest logisch zou zijn als het nu in 2000 zitten ;) Maar dat zal toch wel niet gebeuren

2. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Speelde gta 3 zich niet in 2001 af. Dat dacht ik ergens gelezen te hebben. Correct me if I'm wrong.;)

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jaren 70? Vice City speelde zich af in 1986. Niks hippies.
    En Maluku-Ak, ja, GTA3 speelde zich af in de hedendaagse tijd en in 2001/2002 kwam het spel uit.

Ik gok nog steeds dat GTA4 zich in Carcer City afspeelt, omdat je die naam wel eens voorbij hoort komen op de San Andreas' radio. Ik heb alleen geen idee welke stad Carcer City moet voorstellen.

edit:
    Er staan zelfs speculaties over op wikipedia :eek:

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    eerst zeiden ze toch dat het Londen zou worden?

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dan mag die Urband stijl er nu wel uit...
    Dit was waarschijnlijk gebaseerd op de muziek indrustrie.

Echter zit daar nu een complete verandering in met de House en Trance muziek van tegenwoordig.
    Dit zie ik dan ook liever terug. Dus weer iets meer Vice City achtig, maar dan met lekkere CLub en House muziek :9

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, dat zijn altijd geruchten geweest, gebaseerd op de trend van GTA1. En het zijn allemaal geruchten. Het zou dus London kunnen zijn, wie weet. :)

7. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    ooh. doe dan maar eindhoven of amsterdam :+

8. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jaa daar zat ik ook wel even aan te denken, maar Manhunt speelde zich toch ook af in Garcer city. Lijkt me dan onwaarschijnlijk dat rockstar 2 games maakt die los van elkaar staan en toch in de zelfde stad afspelen. Toch is het wel een mogelijkheid aangezien ze vanaf gta 3 in elk spel het wel over Garcer City hebben gehad.

9. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    ik denk persoonlijk niet dat ze carcer city als stad zullen nemen.
    ik hoorde geruchten over Tokyo en/of Londen.

Maarja time will tell...

10. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Carcer city lijkt me juist best interessant, carcer city wordt echt beschreven als een super geweldadige stad ( wat manhunt dus ook is ) De link die The Matrix gaf is wel interessant, het was me nooit opgevallen dat als je een voetganger bijna aanrijd in GTA:confused:A hij begint te schreeuwen: "Hey, this isn't Carcer City okay..!?" . En geweldadig is wat mij betreft alleen maar mooi.. :+ Zie me nu niet als een saddist ofzo, maar een soort van GTA meets manhunt lijkt me best kick..!
    *hoevaak ik wel niet kippenvel heb gekregen met manhunt..*

Laatst bewerkt: 7 jan 2007
  11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nooit manhunt gespeeld maar is dat dan van dezelfde developer?
    ken de game wel (review) en zag er idd spooky uit maar heb het gevoel dat het een flop zou worden als je het kruist met GTA

12. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar

Zelfde developer, en tjah... ik zeg dat het interessant is O-) conclussies ga ik nog niet trekken, er is nl nog helemaal geen info... maar ik stel me zelf een kruising voor die er erg vet uitziet 8) :

Als je uiteindelijk een beetje voordert in rang in de game kan je zelf mensen zomaar van straat plukken en hen in een gebied laten rennen en huurmoordennaars op ze afsturen, je filmt het --> verkoopt de footage... tjing tjing..* \o/

maarjah, hoe werk je dat uit..! Het zijn maar ideeen die rondtollen in mn hoofd :cool:

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    en ik hoop dat die ook in je hoofd blijven :+ (joke ;))

het kan wel leuk uitpakken als het idd goed word uitgewerkt :)
    heb je daar nog een idee voor? :D

14. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nerd :+
    hij zegt toch net hoe het er dan uit moet zien? :p
    of bedoel je er iets anders mee?

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nu je het zegt, ik vond die Sentinel al zo verdacht veel op de BMW 3-serie lijken. Banshee lijkt veel op Dodge Viper, maar die zat ook al in SA maar SA speelt zich in 1992 af, toen bestond de Viper nog niet.

Overigens dacht ik dat III zich in begin jaren 80 afspeelde. Leek me vrij logisch: III begin jaren 80, VC eind jaren 80, SA begin jaren 90, IV eind jaren 90. Speelde I zich niet af begin jaren 60, en II eind jaren 60?

Doe mij trouwens maar Parijs als stad voor IV. Lijkt me leuk om de Eiffeltoren te laten instorten als er op de top zo'n enemy gang staat:D.

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  16. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    II was in de toekomst en het tijdscheme is: VC - SA - 3

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Parijs heb ik in Midtown Madness 3 al wel gezien. Doe mij maar Amsterdam ofzo, of Tokyo!

18. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    amsterdam... zie je al die voorbijgangers knetter stoned voor bij lopen....+)

19. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    irak XD

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Parijs4Life:thumbs:... Ik heb MM3 ook, maar ik was erg teleurgesteld omdat in MM3 maar iets van 1% van alle Parijse wegen zat:{. Als de 360 heel Hawaii aankan, kan ie zeker heel Parijs aan. En als Parijs niet in GTAIV zit, dan zit ie wel in Midtown Madness 4:). Weet iemand trouwens wanneer MM4 uitkomt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina