1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    het jammer van parijs is dat GTA engelstalig is.

Dan of klinkt het nog al nep door dat iedereen engels spreekt in parijs (afbraak van sfeer). Of ze doen alles met zo'n crappy 'engels-frans accent'. =(

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is in MM3 ook zo, en wie let daar nou op. Met "sfeer" bedoel ik trouwens gewoon een 'zonnig' spel, dan is het teminste een beetje vrolijk\o/. Gelukkig is dat in TDU zo.

3. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke, voor MM maakt het niet uit, daar wordt toch (haast) niet ingesproken.

Als bij GTA elke voorbijganger die ik bijna overhoop rij iets met een engels-frans accent zou roepen zou ik mij daar redelijk aan irriteren. Zie GTA Parijs ook niet helemaal voor me moet ik zeggen.

Doe mij maar weer een gta in Vice City style *)

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pf 23 pagina's en nog geen hol bekend over gta4 inhoudelijk. Goed bezig:9 mja wat mij betreft meer richting vice city en niet zo groot en leeg als met SA, maar gewoon dat overal wel wat te doen is. Sommige grote gebieden van SA waren te leeg. Het mag best groot maar maak het dan ook interessant.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben toch wel erg benieuwd wanneer R* GTA4 meer uit de doeken zal doen.
    Kan echt niet wachten!

Maarja R* staat erom bekend goed hun projecten stil te houden.
    Dus we zullen nog even in spannning moeten afwachten.

6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Volledig met je eens...
    Helaas staat R* er inderdaad bekend om, om het projecten stil te houden.
    Mjah, het heeft ook wel iets :)!

Hoop dat ze dan ook wel straks met dingen komen, die we fantastisch gaan vinden!

7. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig houden ze het nog stil, kunnen wij teminste nog lekker onnozel posten met wat wij wel en niet willen in gta4 :+

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk! Trouwens het wordt idd best lastig om franse stemmen in te spreken. Doe mij dan maar iets dat op Hawaii lijkt:).

9. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het is leuker als je een game speelt waarvan je nog amper iets weet.
    waardoor je tegen veel verrassingen oploopt. dan wordt de game gewoon meer waard om te spelen.

10. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ja als je een paar dingen zeker wil weten en je vraagt het niet en als je hem dan koopt en het blijkt het een enorme flop te zijn, dan had je het beter op een forum kunnen vragen. Overigens is het nog maar voor 99, 99999999999999999999999999999999999999999999999999 procent zeker dat ik deze game ga kopen8)8).

11. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    hmm. gta wil ik sowieso hebben dus dat maakt me geen moer uit.
    tuurlijk moet je weten waar de game over gaat en hoe het speelt.
    maar al die details hoor ik liever niet, heb je helemaal gelijk in.

maar GTA vind ik zo lekker spelen dat ik em toch koop.

12. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    oke het speelt lekker, maar de laatste game op de PSP kon me niet echt overtuigen, Nokvol met bugs. niet echt een geweldig character.een gigantische stap terug met San Andreas

maar ik bazel nu maar wat, ik weet ook zeker of ik hem ga kopen, maar of hij de release datum ook haalt valt nog te bezien...

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is het bij mij al voor 99, 9999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999 procent zeker dat ik hem ga kopen. Als het 100 procent is staat ie ook in mijn handtekening.:)

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Jah, ik haal hem voor 98, 212441 procent zeker...

Kom nu, wat een informatie :+

@ Ninja Man

Dit is inderdaad zo'n spel dat men vaak blind koopt. Vandaar dat het misschien wel verstandig is van R* om een aantal dingen gewoon weg niet bekend te maken en de spelers die zelf te laten ontdekken.

Ben het volledig met je eens, dat het spelen van de game dan nog meer waarde heeft.
    Zou er nu ook een MP in verschijnen zoals op de PSP?

15. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik verwacht van wel, ze kunnen niet achter blijven op games zoals Saints Row (versus) en Crackdown (Coop). Ze hebben op de psp laten zien dat ze het kunnen, en nu sony een verbeterde online service heeft, kan hij ook op de ps3 online.. en wij natuurlijk via Xbox Live.

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang ze maar niet verzinnen dat wij ook tegen PS3 spelers kunnen spelen vind ik het goed. Anders krijg je weer van dat gezeik dat je stilletjes gekicked word omdat ze op een een of andere manier kunnen zien dat je op een 360 zit, en hun Gaystation is natuurlijk weer veeeeeel beter....

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou dat alleen maar tof vinden :thumbs: Het zal waarschijnlijk niet gebeuren, want Microsoft zal nooit Xbox Live willen mengen met de online community van Sony. :9 Mischien Xbox Live en Vista dan?

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop alleen echt dat die urban ellende nu wel genoeg uitgemolken is. Als het weer zoiets wordt laat ik em links liggen.

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook, vond de setting in San Andreas ook al stukken minder. Heb hem ook nooit uitgespeeld i.t.t. de voorgaande delen. :eek:

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in een spel als GTA SA ook gewoon de SP niet doen, maar gewoon verkennen, en als je alles verkend heb, of zat ben, dan heb je het spel wat mij betreft uitgespeeld... Ik heb ook gelijk een all-complete savegame erop gezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina