1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb veel leuke en orginele ideeën gezien...
    Maar die van jou slaat alles!

Lijkt je dat serieus nu lachen?! Een beetje een zandvlakte in wandelen waarin eens in de 2 maanden een personage voorbij komt?
    Geef mij dan maar een volle stad, met zoals in San Andreas een klein gedeelte waarbij het wat afgelegender is :)!

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik hoop dat het Tokyo wordt. En dat je dan als de Yakuza speelt.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Tokyo zou geen slechte stad zijn om in te spelen, alleen geen Yakuza dan ;)

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Waarom geen Yakuza. Past goed in het sfeertje hoor :D

5. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn al teveel games tegenwoordig waar de Yakuza in voorkomt. Zat de Yakuza trouwens niet in Gta 2?

6. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    jaa. bietje afgezaagd als ook in gta weer yakuza komt.
    dan is gta niet veel anders dan andere games meer.
    maar.. ze zullen vast wel iets verzinnen wat wij nog niet bedacht hebben en hoop echt dat het zijn geld waard wordt.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    In III toch ook? Op dat tweede eiland? Je had iig altijd van die Yakuza wagens.

Dan zou ik de Russische mafia veel beter vinden, dat het zich dan afspeelt in een grauw moskou

Laatst bewerkt: 12 jan 2007
  8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Dat zou kunnen, alleen heb ik III bijna niet gespeeld, en nooit op het 2e eiland geweest :lol:

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.:thumbs:

Een woestijn lijkt mij wel lol. Wil je na een mislukte missie uit stress iemand doodknallen, blijkt ie een luchtspiegeling te zijn!:)
    Of dat je een limonadekraampje wilt overvallen en alles wilt opdrinken, blijkt het óók een luchtspiegeling te zijn...!:lol::lol::lol:

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    in LCS ook...

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze dan kunnen doen, is dat de spelwereld voor het grootste deel uit woestijn bestaat, en dat er af en toe wat kleine stadjes zijn:).
    Rij je zo in de woestijn, zie je niks door een zandstorm, knal je tegen een muur aan, wat een huis in een stadje blijkt te zijn!
    Of dat je ook een kameel kan jatten!

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Okeeej... Vet! 8)

Mij maakt het eigenlijk helemaal niks uit. Ze mogen van mij ook met een fictieve stad komen wat nergens echt op gebaseerd is. Als ze op deze manier een leuke stad kunnen maken waarin je helemaal los kan gaan vind ik het geen probleem :cool:

13. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het al helemaal voor me. GTA 4 speelt zich af in New York, september 2001. Dan speelt zich een missie af op het moment dat de vliegtuigen in het WTC vliegen. Jij moet in de tussentijd er voor zorgen dat een of ander persoon uitgeroeid wordt, wat mogelijk is omdat iedereen bij de torens staat en de politie totaal geen tijd heeft voor zoiets kleins als een afrekening.

Een mooie missie waarin veel in-game filmpjes zitten, van het vliegen van de vliegtuigen in het WTC tot het instorten van de torens, allemaal afgewisseld met de missie die je moet uitvoeren. Na het uitvoeren van de afrekening stort de eerste toren in. Door een enorme stofwolk van puin moet je ontsnappen. Je moet oppassen dat je niet tegen auto's opbotst of dat je personen overrijdt, want dan krijg je wel politie op je dak.

In tegenstelling tot het echte leven, gaat het in GTA 4 echter helemaal mis. De stad verkeert in chaos, en daar wordt gretig gebruik van gemaakt. Overal ontstaan rellen, winkels worden geplunderd en alles wat openbaar is wordt kort en klein geslagen. In een wereld waarin je zelf moeite hebt om je staande te houden, moet je een reputatie gaan opbouwen. Het gebied rond Ground Zero wordt afgezet, zodat je niet meer terug kunt naar je huis. De verwachting is dat je het komende jaar zonder huis zit. Maar je moet terug, want al je bezittingen liggen daar.

Zonder geld en huis begin je. Je begon als loopjongen van een grote man, maar nu wil je zelf groot worden. Terwijl je steeds meer naam begint te maken, kom je er ook achter dat je er eigenlijk ingeluisd bent door je (voormalige) baas. De bedoeling was dat je in het WTC zou zijn en dat je het niet zou overleven. Je wil wraak op je oude baas. Wraak beheerst het hele spel. Maar om hogerop te komen zal je eerst weer bij hem in dienst moeten treden, zonder dat je baas merkt dat je eigenlijk uit bent op zijn dood. Daarnaast doe je andere klusjes voor minder veelzeggende criminelen in de stad. Maar je weet dat je op een dag genoeg macht zal hebben om die verrader van een baas van je om te kunnen leggen en zelf de macht over te nemen en zo de baas van de criminelen in New York te kunnen worden.

Zoiets als verhaallijn voor de nieuwe GTA lijkt me wel wat.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Er zijn een aantal settings die mij heel erg tof lijken.

-Tokyo
    -Zuid-Amerika
    -Londen

Alhoewel Cygnum's idee ook erg tof klinkt. :)
    Hoop dat Rockstar snel wat bekend maakt, want deze game moet ik gewoon hebben.

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Tokyo: lijkt mij niet zo boeiend, hbe niet zoveel met het verre oosten
    Zuid Ameria: Zeker vet, dan kan het net zoiets worden als Just Cause.
    Londen: Ook erg goed, maar dan moet de stad wel beter worden uitgewerkt dan bij The Getaway

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Dát vind ik nou echt een super idee:thumbs:... En dat meen ik echt!:)

Mijn top 3 zou zijn:

1: Woestijn (Egypte)
    2: Taiwan (echt waar!)
    3: New York

Als ze New York doen, dan moeten ze het wel wat beter maken als bij True Crime: New York City.

Het eiland Taiwan lijkt mij wel orgineel, en het is wel cool vanwege O.A. de Taipei 101 (het hoogste gebouw ter wereld) en de vele oerwouden:).

Laatst bewerkt: 13 jan 2007
  17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    En dan boos worden op je xbox omdat je voice commands via de headset niet werken in je o-zo-goede japans? :lol: _0/

18. Shizzel

Shizzel Guest

Hoe weten we dat jij niet stiekem bij Take Two werkt, en dit 'per ongeluk' hebt gelekt? :+

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2007
  19. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    New York 9/11 nice! :thumbs:

Amsterdam zal ook wel enkele keren aan bod zijn gekomen.... Waarom zou A'dam toch vet kunnen zijn?

Als beginneling starten bij een kleine bende die zaken doet met coffeeshops. Je begint dus als een ervaren thuisteler die op zoek is naar shops om te leveren. Later zou je coffeeshop's kunnen overnemen en misschien je zaken uitbreiden in de prositutie. :9

Amsterdam alleen zou te klein zijn dus miss zou je kunnen reizen naar Rotterdam waar je groot moet worden in de haven zodat je je coffeeshops goed kunt bevoorraden en ondertussen nog wat cocaïne kan binnen smokkelen nadat je een paar hoge pieten hebt moeten omkopen, of nadat je enkele liquidaties in A'dam hebt uitgevoerd. :b:
    Naast coke importeren kun je beginnen met het exporteren van XTC (eerst op zoek naar een goede locatie voor een lab en dan het ontvoeren van goede laboranten :9 om goede kwaliteit te kunnen leveren.) Dit alles kan later uitmonden in een oorlogje met de Amerikaanse veiligheidsdiensten. (war on drugs!)

wat kan nog meer...
    Allerlei missies in/rondom Schiphol...
    Bedrijven (multinationals) chanteren rondom de Randstad...
    Mooie omgevingen: Racen met speedboten door de grachten of door de smalle straten van A'dam.
    Ruzies met buitenlandse mafia (bijv. uit Rusland of de Balkan) die in Nederland willen opereren.
    Strijd met politiek Den Haag...(war on drugs)

Genoeg mogelijkheden. O-)

20. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Oh shit, daar gaat m'n cover... :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina