mwah, dat is toch een verschil van dag en nacht als je het mij vraagt.
Had bij saintrow het idee dat er veel meer kapot kon. Hekjes, auto's, prullenbaken, bankjes. Alles wat langs de weg staat kon je kapot rijden, dat werkt stukken beter als die godlike bomen en stoepjes die je in gta hebt. Waar je gewoon niet door heen kan
Van mij hoeft niet elke lantarenpaal en wat dan ook worden herrinnert. Maar net zoals Vice dat je gebouwen krijgt, maar nu ook wat meer optie bij die gebouwen. Bij vice was het kopen, 3 missie doen en elke dag geld op halen. Daar moet je toch meer uit kunnen halen? Misschien ook wel grappig als je een fabriek en verkoopspot hebt dan je dan ook jouw eigen vrachtwagens op en neer ziet rijden. Als je maar het idee krijgt dat er in die gebouwen ook echt iets wordt gedaan en dat je er aan hebt meegedragen. Hoeft toch ook niets met the sims te maken te hebben. Anders kan je voortaan alles associeren met the sims als er iets in gebouwt wordt. Ik zat zelf iets meer te denken aan wat age-of-empires invloeden wat die basis betreft.
Wist trouwens niet dat je in de sims ook in drugs kon gaan handele
Laatst bewerkt: 16 jan 2007