1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, daar moeten ze inderdaad wel iets op verzinnen... blokkie om ofzo, of een uurtje op de gameklok (1 min in realtime dan ofzo)

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Maar de vraag is, moet daar nou alle rekenkracht worden ingestopt? Dan heb ik liever dat de FPS ten goede komt want in Saints Row is de FPS wel zo verschrikkelijk slecht.

3. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Bij de demo was hij slecht, en ik vond het in de game zelf best meevallen. Nee, ik vind het grootste probleem bij Sandbox games nog steeds de AI. Van mij mogen ze daar een beetje aan werken. Grafisch gezien maakt het me niet zo veel uit, maar Saints Row vond ik er wel heel gaaf en scherp uit zien. Vooral de schaduw en lichtval. Dat is vooral goed te zien aan de koplampen van een auto. Maargoed, dat hoeft voor mij niet perse goed te zijn in GTA, ik heb dan liever een betere AI.

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mischien verschilt Gta dit x wel zodat je echt een behoorlijk eind moet vliegen om op een tropisch eiland te komen..

5. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo nu je het zegt!! Dat zou echt een masterlijke setting zijn..

6. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik verwacht toch (of hoop eigenlijk) dat GTA 4 er beter uit gaat zien dan saints row. saints row zag er eigenlijk gewoon net zo uit als GTA SA, maar dan wat strakker getrokken lijnen... ik hoop meer op gebouwen ala PGR3 :D haha (ahum, maar zou wel leuk zijn)

7. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

mwah, dat is toch een verschil van dag en nacht als je het mij vraagt.

Had bij saintrow het idee dat er veel meer kapot kon. Hekjes, auto's, prullenbaken, bankjes. Alles wat langs de weg staat kon je kapot rijden, dat werkt stukken beter als die godlike bomen en stoepjes die je in gta hebt. Waar je gewoon niet door heen kan ;)

Van mij hoeft niet elke lantarenpaal en wat dan ook worden herrinnert. Maar net zoals Vice dat je gebouwen krijgt, maar nu ook wat meer optie bij die gebouwen. Bij vice was het kopen, 3 missie doen en elke dag geld op halen. Daar moet je toch meer uit kunnen halen? Misschien ook wel grappig als je een fabriek en verkoopspot hebt dan je dan ook jouw eigen vrachtwagens op en neer ziet rijden. Als je maar het idee krijgt dat er in die gebouwen ook echt iets wordt gedaan en dat je er aan hebt meegedragen. Hoeft toch ook niets met the sims te maken te hebben. Anders kan je voortaan alles associeren met the sims als er iets in gebouwt wordt. Ik zat zelf iets meer te denken aan wat age-of-empires invloeden wat die basis betreft.

Wist trouwens niet dat je in de sims ook in drugs kon gaan handele :+

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  8. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer verwachten jullie dat R* met het volgende officiele nieuws zal komen? Teasertje ofzo?

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder heb gezegd, waarschijnlijk zo rond april/mei.

10. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik met je eens, de wereld leefde meer, maar ik heb het meer over hoe het eruit ziet... ja het ziet er wel wat beter uit, maar IK VIND dat het toch allemaal stuk minder eruit ziet dan de rest van de games die er beschikbaar zijn op de 360. bijvoorbeeld die snelwegen... vind ik toch echt te simpel, ik hoop wel op iets meer detail. de auto's vind ik overigens wel goed gedaan, niet ala next-gen race games, maar zeer acceptabel voor een grote sandbox game.

ben ik ook met je eens, zou idd een goed idee zijn om te zien dat dat leegstaande gebouw nu echt actief is zeg maar, en dat je er naar binnen kan enzo, en de mensen allemaal drugs ziet inpakken... dat soort dngen, maar dat is net als bij saints row, het leeft meer. maar waar ik nou niet echt behoefte aan heb in zo'n game is dat je zelf je gebouwen kan neerzetten, of moet bepalen wat voor kleurtje ze krijgen ofzo. dan beter een leegstaand pand wat je weer actief maakt ofzo...

11. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet mee eens de gta serie is vanaf deeltje 3 tot SA nauwelijks in grafisch opzicht verandert als je dit vergelijkt met sr is er een wereld van verschil vooral op HD-TV (heb ik dan welliswaar niet maar heb er wel sr op gespeeld) je kan bij sr echt zien dat het next-gen is en niet current-gen kijk bijvoorbeeld eens naar de explosies van sr en de omgevingen die zijn ook stukken beter.

12. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee idd, dat bedoelde ik ook niet. Kleurtjes enzo intresseren mij ook niet. Maar dat je gewoon gebouwen kan laten bouwen (Hoeft niet eens te kunnen kiezen hoe ze er uit zien).

Stel jij komt een lege akker tegen. Je ziet daar een missie logootjes. Klikt er op, krijg lulverhaaltje waar uit komt dat jij de grond kan kopen en iets laten bouwen.
    Jij drukt op oke, betaalt en ziet de komende dagen daar mensen bouwen, komt je tijdje later terug zijn ze verder, kom je nog later terug is het gebouw af.... tadaaa je hebt het idee dat je echt iets verandert hebt. (ook al heb je alleen maar op oke gedrukt en is de rest gescript.)

Heeft niets met the sims te maken, je ontwerpt niet. Ook wel grappig als je die gebouwen dan weer kan upgraden. Schuur er bij laten bouwen (weer scripted). en je gaat meer verdienen enz.

Zo begin je met niets en krijg je meer. Dan heb je nog het idee dat je iets hebt opgebouwt en ik denk dat het dan ook meteen meer leeft.

Meer ook niet. Gewoon heel simpel. Geen simspractijken.

Het enige simsachtige dat er van mij heel misschien in mag is dat je de soort klere die je gang draagt kan uitkiezen,ipv dat paars in SR en die "hommies" in SA ;)

Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  13. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt er niet voor zorgen dat je elk huis binnen kan en dat daar allemaal mensen actief bezig zijn of weet ik veel. want iedereen wilt dat, maar natuurlijk mag er ook niet geladen worden tussen buiten en naar binnen gaan.
    dat trekt de box echt niet hoor.

14. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het moet iig veel meer dan op de PS2, en daar is de xbox toch echt wel tot in staat :D

15. mars15

mars15 Guest

zeker, op pc scherm is het zo mooi

16. j0p10

j0p10 Guest

Ik hoop dat GTA 4 er uit gaat zien zoals the getaway op de PS3, lekker realistisch. voor de cartoony versie hebben we nu toch crackdown al :)

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jammaar jop10 daar hoef je niet bang voor te zijn dat het nie realistisch wordt want dat is het tog altijd al geweest?

wat mij echt vet lijkt om nu ook echt gewoon in een keer in problemen te komen zonder dat je een missie activeert. "loop je door de stad lalalalaa komt in een keer een groep aanrennen en da gijzelen je ofso.\o/ _O_

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me trouwens ook wel tof als het zich in de jaren 30, 40 in Amerika zou afspelen. Een beetje zoals The Godfather maar dan veel beter uitgewerkt, met allemaal oude auto's, vliegtuigen motoren enz.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Volgens mij moet je is een keer naar de pearl, jij hebt namelijk echt een bril ofzo nodig. Want san andreas (ook al is het een masterspel) ziet er vééél minder goed uit dan saint's row en helemaal als je saints row op een hdtv speelt.

20. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Die jaren die jij bedoelt lijkt me niet echt vet want je hebt dan geen helis enzo en die autos zijn dan ook saai omdat ze er gewoon niet uit zien. Lijkt me gewoon echt niet tof eerlijk gezegt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina