1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden er per se heli's in moeten? En waarom zijn die auto's lelijk, ok ze zijn anders dan de auto's nu, maar toch niet lelijk.

Dit thema lijkt mij veel beter dan dat van San Andreas, zat ook weinig sfeer in, wat je juist wel hebt in de jaren 30...

Maar goed dat is mijn mening

2. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    maar.. de autos van nu zijn sneller en ik wil ook lekker kunnen scheuren met de politie achter me aan. ik heb ook liever dat het zich rond onze tijd afspeelt.

3. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nou eigenlijk al screens of een trailer beschikbaar van deze game? Want ben echt benieuwd hoe die engine er in deze game uit gaat zien :D.

4. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nee.
    vandaar dat ook iedereen zich aan het voorstellen is hoe hij/zij de gamer eruit wil hebben zien..

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Daarom heeft iedereen een mening jij hou van de classics en dat met die heli's was maar een voorbeeld hè, vind het altijd wel leuk om beetje leip met die dingen te vliegen

En dat bedoel ik ook ik denk niet dat het leuk word om met zon classic een politieachtervolging te rijden.. Het gaat niet echt snel weetje en dat geeft die kick

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het helemaal mee eens... als je een soort gta maar dan met oude autos wil spelen kan je ook nog the godfather doen...

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat spel heeft toch niet de kwaliteit van GTA jammer genoeg

8. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen is het wel jammer dat de auto's voor die tijd té snel zijn en optrekken als een bezetene...

9. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop geen neger, zoals in San Andreas. Ik bedoel dat niet rascistisch, maar meer als van ik wil niet weer van die gangsters.

Geef mij maar een wereldje zoals Vice City.

10. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon helemaal geen hoofdpersonage. Wil je een neger zijn, ben je dat... een aziaat dan kies je die of ben je een blanke... dan kies je een blanke. Op die manier komt het spel nog meer naar je toe denk ik.

En tsja... de echte topper blijft inderdaad Vice City...

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Als het maar in deze tijd blijft, wat is daar nou aan in zo'n 40's setting met oude tuffers.

12. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik een GTA-achtig spel wil spelen met als setting de jaren 30 ga ik wel Mafia spelen. Dat vind ik nog de game met de meeste sfeer ooit gemaakt. Wat was die fantastisch om de eerste keer door te lopen(nu nog steeds trouwens).

Ik hoop zelf dat het of in Europe af gaat spelen, of in Tokyo ofzo, maar de Yakuza zat ook al in deel 3, en ook volgens mij in San Andreas. Zucht, als ik maar weer kan raggen:):

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Denk dat dit zeker net als Saints Row erin moet komen :)! Dus wel een Hoofdpersonage met een verhaallijn. Maar wel zo, dat je hem zelf kunt creeëren.

Mij maakt het verder niet uit, waar het zich afspeeld. Zolang het inderdaad maar zoals velen hier willen rond deze tijd blijft.

14. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft.. jij schurk :)

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik hoop niet dat het dezelfde framerates als Saints Row gaat hebben, dat verpest de gameplay behoorlijk. Dan maar ietsje minder eye-candy maar wel een soepel draaiende game! En zoals velen al zeggen vergeven ze de graphics omdat het zo'n huge speelwereld is.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb maar zelden moeite met de framerate bij SR. GTA moet er natuurlijk wel beter uitzien dan op de xbox maar zo mooi als SR hoeft van mij ook niet persee maar het moet er wel redelijk next gen uit zien (vind ik ;))

17. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zolang ze die handen maar verbeteren:9

18. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ze gaan de engine gebruiken uit rockstar tabletennis

19. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bron? en dat zou erg cool zijn :)

20. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ik kan niet zo gauw een bron terug vinden maar zoiets is wel al eerder in het nieuws gebracht..

De vraag is alleen hoe behoud rockstar zijn feeling met de games in verband met een nieuwe engine..
    als het maar geen saints row wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina