1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik weet het, hopelijk heeft die geen vertragingen zoals in Saints Row. Dat is echt vreselijk om steeds met framedrops te spelen.

2. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet je wat ik nou wil? ( en waarschijnlijk volslagen onmogelijk)
    dat je alles kan slopen. gebouwen ook. dat als je met een auto tegen een gebouw rijd dat het gebouw een stuk muur kwijt is ofzo, of dat er beton afkomt, of als je met een vliegtuig crasht dat het gebouw in de fik gaat en ook daadwerkelijk affikt.... maar dat zal wel een droom blijven :D

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ^^ Met een spel als Gta is dat wel heel moeilijk, vraagt erg veel van de machine, zal nog wel een aantal consoles duren vrees ik. Bij shooters kan je dit wel doen, kleine lvls (red faction bijv.) maar bij zo'n groot spel als GTA zou dit wel voor major framdrop zorgen 8)

4. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Black.. :)

Maar wat je zegt, dat zijn games die vrij beperkt blijven tot een bepaalde ruimte en minder mogelijkheden dan in GTA...

Wel voorzie ik dat GTAIV heel veel baanbrekende(nooit gedacht dat ik dat woord zou gebruiken:eek:) gameplayelementen zal bezitten... O-)

5. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop inderdaad wel dat het weer zoiets is als vice city en niet sa stijl met die gangsters en zo

6. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk GTA III de beste van de GTA-serie. Voor ’t eerst driedimensionaal, erg goede sfeer met de Mafia, leuke verhaallijn… Noem maar op, ik vond het echt een geniale game. Vice City had wel wat in zijn zomer jasje, maar San Andreas vond ik veel te groot. Dat zou niet zo erg zijn als er in elk gebied even veel te beleven viel, maar sommige stukken waren gewoon kaal en dood. Natuurlijk is het heerlijk om met een auto van de ene kant naar de andere kant te toeren, andere gangs aanvallen en ga zo maar door, maar GTA III en GTA: Vice City hadden een ongelimiteerde gameplay. Het maakt niet uit hoe vaak je ze speelde, telkens wilde ik de game weer opstarten. ‘‘O, nog even die missie afmaken’’ en ‘‘Nee, laat ik maar weer opnieuw beginnen.’’

Ik hoop dat de volgende GTA superieur is aan de voorgaande delen. Dan hoop ik niet dat ik over een tijdje lees van ‘‘GTA IV wordt 2 keer groter dan San Andreas’’, want dan krijg je misschien weer zo’n San Andreas game. Gewoon niet zo groot, maar dat er wel veel te doen in is. De artificial intelligence mag van mij sterk worden verbeterd. Ook mogen er meer mogelijkheden komen van mij, die zorgen dat de game er realistischer op wordt. Dat je bijvoorbeeld móet slapen, anders verzwak je erg. Verder zou ’t leuk zijn als je ook moet tanken, dat maak de game ook stukken realistischer.

Hoe dan ook, ik kijk er erg naar uit. :)

7. masta_user

masta_user Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat slapen en tanken lijkt me waardeloos. Ook eten vond ik al stom. Ben je lekker aan het freeroamen of een missie aan het doen moet je ineens tanken/eten/slapen. Zo wordt de tevee; sims

8. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't Was maar een voorbeeld. D'r moeten gewoon meer dingen in komen die het spel realistischer, levendiger en het een langere speelduur geeft.

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    die datum die op de site staat is hopelijk geen hoax :D

OKT-2007

10. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds te lang:+

11. xbox360livespeler

xbox360livespeler Just a game

Leuk Bevonden:
    0
    dat duurt best lang

12. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind juist dat ze het niet realistischer moeten maken want ik vond bv gta 3 leuk omdat je er gewoon gekke en niet realistische dingen kon doen.

13. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat al dat eten en die muscle rotzooi eruit vliegen :mad: Verpetse het voor mij helemaal, je moest steeds gaan eten en sporten om je ventje stoer te houden

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat maakt het juist leuk, weer eens wat anders + het wordt iets uitgebreider ala een soort RPG stijl.

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Vond ik ook juist iets hebben!
    Het gaf juist het gevoel, ook iets in het dagelijks leven te kunnen doen. Dus buiten je criminele activiteiten om :cool:!

Het moet inderdaad geen complete RPG worden, maar dat soort kleine toevoegingen zijn altijd leuk naar mijn mening.
    Net als weer lekker naar de kapper kunnen, bedrijven kunnen kopen enz...

16. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het juist irritant dat mijn spieren steeds slapper werden omdat ik vergat te eten, de kapsels enzo vond ik wel leuk maar die dingen die je steeds opnieuw moet doen worden zo saai :)

17. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel een toevoeging, maar om te zeggen leuk....het enigste dat je deed was razendsnel op die knoppen drukken. Daardoor vond ik het juist weer tegenvallen.

18. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dan is crackdown iets voor jou...

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    gta is wel ved, het enige wat wel veranderd moet worden zijn al die cheats.
    dat ze dan al die dingen standaart te activeren zijn in het menu of zo

20. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat het enigste is, ben je wel heel tevreden over GTA. Die cheats mogen ze van mij toepassen zoals in Saints Row (als ik het goed heb). Gebruiken oke, maar je kunt dan geen achievements meer halen.

Maar is er nog steeds geen nieuws over GTA?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina