1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, las het helemaal verkeerd :x

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

[mierenneuken]enigste bestaat niet :)[/mierenneuken]

enigste nieuws wat er is, is dat GTA:IV op RAGE draait en dat hij Okt 2007 uitkomt=oud nieuws
    (en dat een of andere gast op diverse sites werd gezet omdat hij een covertje had gemaakt,)

3. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks mattiejj, ik dacht toch echt dat ik kon schrijven :9 Ik denk dat ik die fout wel vaker heb gemaakt. Weer iets geleerd O-)

4. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Enigste bestaat wel, als overtreffende trap van enig... Je weet wel, schattig... \o/

[ontopic]zijn er al screens?

5. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    @ VWTDIGT
    Vraag
    Is het correct om enigste in plaats van enige te gebruiken?

Antwoord
    Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.

Toelichting
    De overtreffende trap wordt soms gebruikt niet om de hoogste graad, maar om een zeer hoge graad aan te geven. Men spreekt in deze gevallen van een 'onechte' of 'absolute superlatief' of ook wel van een 'elatief'. Voorbeelden van dit gebruik zijn vormen met aller- (allerliefst = 'heel erg lief' enz.), best ('heel goed'), ten strengste, met het grootste genoegen (= 'met zeer groot genoegen').

Ook van het bijvoeglijk naamwoord enig ('waarvan geen tweede is') is de onechte overtreffende trap enigst in gebruik. De betekenis ervan is gelijk aan die van de stellende trap, maar enigst heeft wel meer nadruk dan enig. Voorbeelden:

(1) Dat was zijn eerste en enigste kans.

(2) Het enigste wat hij nog kon doen, was zich uit de voeten maken.

(:cool: Hij is de enigste die er bezwaren tegen heeft.

Omdat enigst 'onlogisch' zou zijn ('eniger dan enig is niet mogelijk'), wordt het veelal afgekeurd. Om kritiek te vermijden kunt u zeker in geschreven taal beter voor enig kiezen; enig is altijd mogelijk in plaats van enigst.
    De combinatie enigst kind is zozeer tot een vaste verbinding geworden, dat tegen het gebruik daarvan naar ons oordeel geen bezwaar kan worden gemaakt.

Bijzonderheid
    Het bijvoeglijk naamwoord enig komt ook voor in de betekenis 'fijn', 'heel leuk', 'heel mooi'. In deze betekenis is het gebruik van de trappen van vergelijking wel mogelijk, bijvoorbeeld:

(4) Ze heeft op de veiling enige spullen gekocht; het enigste voorwerp is wel dat antieke piƫdestalletje
    http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/262/

tadaaa!

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik vraag me ook af waarom Rockstar nog niks bekend maakt. Van GTA: San Andreas was al veel meer bekent van tevoren. Hij komt notabene over een half jaar en 1 week al uit (ik heb geen kalender hangen ofzo hoor <-- serieus).

7. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    de aankondigingen komen meestal tussen maart en mei.. dat is bij elke Gta geweest zover ik weet

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... eerder niet meestal...

9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Is juist mooi! :)
    Zo blijft het allemaal een aardige verassing, als niet gelijk alles bekend gemaakt wordt...
    Verheug mij in elk geval wel op wat Ingame materiaal...

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik ook, ik ook. En van die verassing, dat is ook wel zo. Ik vond San Andreas ook leuk omdat het helemaal nieuw voor mij was, ook omdat het de eerste GTA was die ik speelde op een console. Ik vond SA ook leuker op het begin dan aan het einde van zijn leven omdat aan het begin het nog helemaal nieuw was.

11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    oke als ze alles verassing houden oke.
    maar dan kan er toch wel 1 openingsscreenshot komen
    en info over de gameplay ofzo???

Laatst bewerkt: 12 feb 2007
  12. VWTDIGT

VWTDIGT Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jij wint, en roeleert! Bij deze ga ik door het stof! :x

13. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Komt vanzelf ook wel...
    Maak je maar niet druk :)! Rockstar houdt gewoon zoals wel vaker, alles goed binnens kamer!

@ VWTDIGT

Whaha, dat valt ook wel mee hoor...;)

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    er moet wel een goede multiplayer (on- en off-line) campain zijn

15. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat je auto overheat wordt als je er te lang mee rijdt? Dat je banden klappen na teveel slippen?

16. mattiejj

Leuk Bevonden:
    15
    realistisch bandenklappen mag best hoor, want nu kan je gewoon doorrrijden

17. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bijvoorbeeld, verder mogen ze van mij die enorme stukken leeg gebergte/bos er wel uit halen. Ik heb liever wat meer drukte in de stad, meer auto's mensen criminaliteit. Verder hoop ik dat er meer (kleine) winkels te overvallen zijn. Dus echt een stad waar op iedere hoek wel iets te doen is.

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    En een winkelcentrum zoals in Vice City!!

19. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel een beetje bos om lekekr met mijn harley in te touren :)

20. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Niet mee eens, ik heb me erg vermaakt in de afgelegen stukken bos lekker rond rijden opzoek naar de Jetti/Bigfoot ook al was het een Hoax. Van de bergen af scheuren met je auto/motor erg vermakkelijk. Ik hoop in GTA4 dus weer een soort gelijke countryside, het woestijn gedeelte hoeft van mij niet perse hoewel het wel leuke toevoeging was heb ik me tijd daar toch niet veel doorgebracht, maar hoop zeker weer op groot bos in GTA4 maar misschien wel wat meer activiteit als dieren de er rond kunnen lopen (als beren). Of af en toe wat mensen die een lekkere boswandeling aan et maken zijn. (Maar niet overdreven veel dus met een beetje geluk je iemand tegen kan komen en alleen op de bos paden). Om ze vervolgens om te brengen op gruwelijke wijze in het bos.
    Ook zou het leuk zijn een mogelijkheid om voorwerpen op te pakken als lijken om ze vervolgens in de kofferbak van je auto te stoppen en te vervoeren om ze in de bergmeer te dumpen. (ik hou van rollplaying in Free Roam games. :cool: )

Heb in Saints Row ook af en toe het gevoel dat ik gewoon de stad ff uit wil om door het bos te rijden met een hommie om die vervolgens ergens midden in het woestijn of bos te dumpen. :cool:

Laatst bewerkt: 13 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina