1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. is hartstikke te gek! fantastische ideen
    vooral deze:

2. Hvc.

Hvc. keep ya Head Up..!

Leuk Bevonden:
    0
    In welke tijd speelt GTA 4 zich eigelijk af??

3. Jujulza

Jujulza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    3 delen na gta 1

4. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    5 delen na gta 1... (liberty city en vice city stories niet meegeteld) maar dit is een dom antwoord:+
    ik heb gehoort jaren 50 maar dat weet ik niet ckkr

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat is nog niet bekend. Maar zodra Rockstar North met de eerste informatie komt zullen we vast en zeker weten rond wat voor tijd. Als ze het niet direct zeggen kan je het meestal wel een beetje halen uit de informatie die ze dan zullen geven. ;)

Over dat verschillende seizoenen waaronder winter met sneeuw. Gok ik dan toch meer op een soort van berg stadje die in de sneeuw zal zitten. Dan dat ze complete seizoenen er in zouden stoppen.

En nu ik er over na denk het zou wel leuk zijn als er meerdere kleine steden bij zouden zitten waar ook daadwerkelijk wat te doen is. En niet zoals op de countryside in de ene stadje zit een gok tent en de andere zit de Chuckin Bell maar gewoon kleine stadjes waar ook missies te doen zullen zijn. Maar natuurlijke ook weer de grote steden erin.

Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Zijn er nou al screenshots? :)

7. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    ik verwacht dat ze binnen een paar maanden al screenshots zullen posten

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Paar maanden is nogal lang hea:9 Maar je hebt gelijk zal nog wel een tijdje duren voordat ze met nieuws komen aangezien het nog ongeveer 8 maanden duurt voordat het uit komt. Heb echt zin om me ps2 weer tevoorschijn te halen en gta san andreas te gaan doen:+

10. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rockstar houdt hun kaken altijd stijf op elkaar:x tot ongeveer een maand voor de releasedate wanneer het media offensief begint. Zo is het met alle 'grote' gta's gebeurt en zo zal het hier waarschijnlijk ook wel weer gebeuren! :)

11. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien loop ik heel erg achter, maar komt deze titel nog steeds alleen maar op de 360?

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt hij tijdelijk alleen op de 360

13. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    En op de PS 3 :).

zie: klik

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komen ze tegelijketijd uit voor de 360 en ps3.

Alleen wordt er voor de 360 nog special content (download) gemaakt. Iets wat ze voor de ps3 niet doen.

Volgens mij he, het zou denk ik ook nog zo kunnen veranderen, dat de special content ook alleen tijdelijk alléén voor de 360 is. Het zou mij niet verbazen, rockstar helpt de gene met het meeste geld.

15. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0

Het zal vast niet alleen voor de 360 zijn. Maar ik ben wel benieuwd wat voor content ze dan gaan uitgeven. Ik hoop nieuwe gebieden, want bij vorige gta's ken ik helemaal uit mijn hoofd. Een nieuw gebied is dan altijd leuk. Ook voertuigen zou ik vet vinden, net als vliegtuigen en helicopters. Missies vind ik wat minder belanrijk omdat ik die toch maar een keer doe en verder ga free roamen.
    Verder mag natuurlijk al die content wel gratis worden :+

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  16. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony had altijd het recht dat GTA eerder uitkwam op de playstation dan op de xbox. Maar Microsoft heeft geld (waar zij heeel veel van hebben:9 ) aan rockstar gegeven zodat GTA 4 en de delen daarna op dezelfde tijd uitkomen op de 360 als op de playstation 3.

Grtzzz Jesse

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  17. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja geld stinkt niet. Kom je een heel eind mee. Iedereen doet trouwens wel net of Sony nauwelijks geld heeft maar vergis je der niet op. MS heeft het er gewoon voor over. en wat wil je? GTA is megapopulair. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen. Op welk platform de game beter is en aantal verkopen per platform. Maar dat is de toekomst..

18. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    ik wil weer pizza's kunnen rondbrengen in GTA net als vice city, volgens mij zat die optie niet in SA.

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    geld stinkt niet nee, zou er ook zo veel mogelijk uit willen halen als ik rockstar was. Wel zonder dat er nadelen ontstaan voor het spel en dat doen ze momenteel heel goed. Meerder platforms, meer verkoop, meer mensen spelen, iedereen blij.

Ik denk trouwens dat er meer ps3 versies zullen worden verkocht, omdat ik denk dat er zoizo meer ps3 worden verkacht dan 360's. Maar dat is een gok, only the futere will tell :thumbs:

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    misschien relatief gezien wel, maar denk toch als je naar concrete cijfers kijkt dat de 360 er dan meer verkoopt, simpelweg omdat er dan gewoon al veel meer 360's zijn verkocht dan ps3's

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina