1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd. Hoop dat ze ons gaan verrassen met graphics\o/

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad, en wat ingame stukken. Hopelijk wordt het geen trailer waarin alleen het verhaal wordt uitgelegd dmv pre-rendered filmpjes :9

3. mars15

mars15 Guest

Die trailer nog een week :D

ben benieuwd. las al geruchten dat het New York is in de game :p omdat daar de 1e poster gezien was hehe

4. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zou wel vet wezen als het new york werd:D... hoop ook weer dat het een beetje vice city achtig word met bedrijven etc.

5. mars15

mars15 Guest

Ja, dat je bedrijven kan kopen :)

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Site doet niet? Moet ik flash ofzo downloaden?

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo prerendered? volgens mij hebben ze in hun trailers altijd al met de ingame engine gewerkt, zelf al ging het over het verhaal

8. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn voor mij een bijzaak... Ik hoop gewoon dat de gameplay subliem wordt en dat moet niet ten kosten gaan van mooie graphics.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    True. maar zeker geen overbodige luxe

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het is zeker geen overbodige luxe indeed. Hoop gewoon dat er een knallende en toch wel vernieuwende gameplay inzit. Maar we zullen het met de trailer wel zien!

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jupz.

Game wordt wel ongelooflijk gehyped moet ik zeggen. Zelfde met halo, terwijl het eigenlijk helemaal niet nodig is vind ik. Er zijn veel gamers die het waarschijnlijk toch wel aanschaffen omdat er zo veel positieve dingen over de vorige delen zijn te noemen.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik vind goede graphics bij de xbox 360 gewoon vanzelfsprekend maar het is maar een leuke toevoeging. Als ze er niet zijn daarentegen, en de graphics zijn gewoon crap, dan is het iets waardoor de game een afknapper zou worden. En ik hoop dat met de nieuwe engine ook de beweging van je pupke veranderd. Ik vond het zo vaag hoe je ventje liep in GTA 3, VC en SA. De bewegingen in Saint's Row waren veel lekkerder. De besturing was in GTA dan weer veel relaxeder, vooral in SA.

13. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Nee echt niet, Rockstar moet juist leren van de besturing van Saints Row. Veel relaxeder dan die van de vorige GTA, waarbij het richtsysteem er altijd voor zorgde dat hij altijd op de verkeerde lockte.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ja ik bedoel eigenlijk een deel van de besturing. Ik bedoelde eigenlijk de autobesturing, behalve dan weer de drive-by.

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Het beste is gewoon dat Rockstar zijn ding doet. Niet teveel naar andere videospellen kijken, een beetje kan natuurlijk nooit kwaad. Rockstar moet zich ook niet teveel aantrekken van al dat gezeik van buitenaf, als je begrijpt wat ik bedoel. :)

Ik heb iig vertrouwen in Rockstar, zeker na San Andreas. :thumbs: _O_ :) :b:

Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De autobesturing van Saint's Row was inderdaad verschrikkelijk. Dat was het enige wat me écht stoorde. Als ik ineens als shooter in de auto zat, moest ik steeds de control-scheme omwisselen.
    Ik wil dat het weer wordt zoals GTA3 en Vice City, rechterpook om te kijken en drive-by's te maken. Daar wil ik de vrije camera wel voor opgeven.

17. zOoz

zOoz Pitolaria

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat liep idd niet lekker in saints row.
    Maar om het de doen zoals in GTA hoef je toch de vrije camera niet op te geven, je zou dan toch die L&R buttons kunnen gebruiken (ging dat niet zo op de ps2?)

Die vrije camera het liefst behouden _O_

Edit: hmz, nu weet ik niet zeker of ik je goed heb begrepen :p

Laatst bewerkt: 24 mrt 2007
  18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond het in Saints Row de drives by's wel veel makelijker om te doen vergeleken met GTA. Niet dat het in Saints Row perfect was aangezien het daar ook nog gehanes was.

Maar in GTA was het helemaal kriegel want je moest verschillende knoppen indrukken om de andere kant op te kijken voordat je pas kon gaan schieten. Waardoor je dus uiteindelijk je handen in de knoop zatten voordat je eindelijk eens geschoten had.

Hoewel het rijden zelf in GTA weer wel lekkerder ging dan in Saints Row.

Maar ze moeten het drive-by gewoon eens flink onderhanden nemen. En zelf iets goeds van proberen te maken. (hoewel met de 360 controller zitten de oude zwart/wit knoppen onder de trigger dat het wat makkelijker maakt.)

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ze moeten het combineren. De triggers voor te gassen en achteruit te rijden en gewoon de rechterstick voor te kijken en dan B om te knalln

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Qua grafix vind ik het vooral belangrijk dat de gezichten wat beter uitkomen en de bewegingen wat geloofwaardiger. Die waren in het verleden wel heel niks zeggen. Daarnaast natuurlijk de phisics, dat het allemaal wat geloofwaardiger over de motorkap rolt.

Wat in elk geval zeker is is dat het er allemaal niet meer zo groezelig uit gaat zien nu het in HD is, dat alleen maakt al een wereld van verschil.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina