1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    volgens mij mag jij geen films meer kijken, en zeker geen United 93 of World Trade center..

2. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha wat grappig:lol:
    ik doelde vooral op het auto's in gebouwen rijden, in de bank bijvoorbeeld en m dan meteen beroven en dat het ook met vliegtuigen KAN.
    niet dat ik een osama-wannabe ben8)

3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou echt wel tof zijn mocht dit erin zitten, maar ik verwacht het niet. Denk niet dat de huidige consoles dat al aan kunnen. Waarschijnlijk wordt het wachten op de next-gen's.

Maar aan de andere kant, wie weet... :)

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ze zouden ook de snelheid van de NPC-auto's moeten aanpassen. Die reden altijd zo sloom. En dat die chauffeurs ook echt in de gaten hebben dat jij daar ook werkelijk rijdt en niet dat als jij aan het spookrijden bent, dat ze dan gewoon op hun dooie gemak verder rijden :+

5. Dizzle

Dizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De GTA 4 trailer:

:p

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    te droog :)

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten idd wat veranderen aan de interactie met npc's, ik bedoel maar, je loopt echt niet vrolijk verder als je iemand voor je met een bazooka ziet lopen,

ook zouden ze wat meer dingen kunnen laten plaatsnemen, zoals een gangwaar zomaar, wat nix met een missie temaken heeft, heb je tenminste een idee dat de straat leeft als jij er niet bij bent,
    met San Andreas was dat al een beetje

8. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gingen dde autos nogal sloom, je kon ze op een mtx nog bijhouden op de snelweg 8). Zelfs rennend nog geloof ik :+.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    maar een bmx ging dan ook max zo'n 120km/uur :9

10. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij lijkt het wel cool net als in vice city gebouwen opblazen in een missie maar dan met een echt groot vliegtuig die je moet kapen enz8)

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    in die zin staan voor de gemiddelde amerikaan al minsten 3 redenen om een rechtzaak tegen rockstar te beginnen |:-

12. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop juist dat GTA IV kleiner wordt en dat er in elk gebied evenveel te beleven is. Maak dat kleine stukje maar realistischer i.p.v. van weer met zo'n gigsntische map te komen.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik zie er nog maar 2: 'gebouw opblazen' en 'groot vliegtuig kapen', wat is de derde?

en ze moeten dus ook de snelheid van de fiets verslomen en je rensnelheid verslomen. niet dat je te voet/fiets een auto in kan halen (op de snelweg).

Laatst bewerkt: 25 mrt 2007
  14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt gebouw opblazen, groot vliegtuig en kapen waarschijnlijk :p Maar persoonlijk zie ik dat niet zo zitten...geef mij dan maar een tank ofzo :p

15. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0

Inderdaad, en dan eindelijk eens een tank met rupsbanden _O_.
    En dat ze dat dong ook gewoon weer onverwoestbaar maken, zoals in GTA 3 (en vice city? (weet ik niet meer)).:+

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ja maar een groot vliegtuig is op zich geen reden

17. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil echt niet langzamer lopen, dan maken ze die auto's maar sneller :cool: Word toch wel een zeer goed verkopende game dit, zelfs als R* het zwaar zou verneuken :)

18. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zij een missie je kan wel 200 missies hebben in gta (san andreas had wel zoiets) dus dat kan er ook nog wel bij

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    op de onofficiele site van GTA: IV staat zo'n stukje over een mailtje die de pers (en sites, ofzoiets) heeft gekregen, waar die teller dan instaat en daaronder staat dan 'things wil be different'. Ik ben benieuwd wat dit betekent. Misschien gaat gta4 wel iets worden tegen al onze verwachtingen in en nog veel grootser dan iemand ooit verwacht had.

@ de moderators en/of administrators:

heeft xboxworld dit mailtje ook gehad?

20. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ''things will be different''

GTA IV word een tetrisgame:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina