1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Een spel die Grand Theft Auto heet oftewel: Autodiefstal.

En dan verzin jij dat mensen eerst rijbewijzen moeten halen. Ja, oom agent vraagt mij ook altijd of ik mijn roze papiertje wel heb als ik een auto jat 8)

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt toch pas morgenavond / nacht? 6PM, hier is het dan 5 uur later dus 11 uur morgenavond..

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    'k check 'm vrijdag wel hehe. Ben wel erg benieuwd naar de setting en features.

4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lol ik zal het nog een keer proberen uit te leggen. Overal op de wereld word die op hetzelfde moment gelaunched. Dat betekend dat in elke tijdzone het een andere tijd is.

Zal wel ff een tijdschema maken dit is allemaal op het zelfde moment overal op de wereld maar dan de tijd dat het daar dan is:

De tijd die er achter staat is de tijd van de launch van de trailer

Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is NIET exclusief voor de 360.. gaat niet gebeuren, en gelukkig maar... anders loopt take two en de makers van het spel heel wat geld mis, en minder geld betekent problemen voor het al geteisterde take two.

6. TheGodfather

TheGodfather Guest

@Juunanagou

Eindelijk iemand die het wel begrijpt!

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Das nie waar, ALS MS take two heeft overgekocht, zou dat take two ook HEEL veel geld opleveren. Want niet zomaar koopt iemand take two over.

8. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil standaard een hot coffe mod ingebouwd:9 :thumbs:
    maar mag natuurlijk niet... wat ik wel wil ik weer vriendinnen, en nu ECHT lekkere wijven, geen denises enzo:b:

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet nee, maar het kan maar zo zijn dat morgen wordt bekend gemaakt dat het wel zo is.

10. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk ik niet... als het wel gebeurt breekt de pleuris uit:) :lol:

11. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    na drie jaar een beetje terug op xbw...en nu lees ik gelijk goed nieuws!!!!

ik heb geen 360 maar als er een nieuwe gta uitkomt hem ik heb dezelfde dag nog !!

12. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sterker nog, als alles goed gaat eind dit jaar. maar jij wist helemaal niet dat er een nieuwe gta aankomt?

13. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als dat gebeurt staan er denk ik wel wat meer ps3's te koop

14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Lijkt me stug want je zit er net nog maar +/- 2.5 jaar op. (je geregistreerde account dan) :+

Tis dat ik xboxworld regelmatig bezoek anders had ik et ook niet geweten. ;)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik denk dat ik niet had geweten wannéér hij zou uitkomen maar je kunt zonder op XBW te komen ook wel voorspellen dat er een nieuwe GTA uitkomt. Ze stoppen echt niet zomaar met zo'n populaire game.

Nog 26 uur!!!!!!!!!!!!! da wordt zo slapen, morgen naar school en dan nog wat en dan opblijven totdat de trailer uitkomt, die snel kijken en dan mijn bed in.
    @ Administrators:

ik neem aan dat jullie je uiterste best doen om hier de trailer van GTA IV meteen er op te zetten zodra hij er is? want waarschijnlijk ligt www.gta4.com helemaal plat omdat er een miljard mensen tegelijk op proberen te komen.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    en hoe weet jij dat? ik geloof eigenlijk eerder Fardo dan jou moet ik zeggen. Denk je dat iemand er iets om geeft dat jij nou zegt: Hij is NIET exclusief voor de 360.. dat weet namelijk (nog) niemand! Maar Fardo die gokt toch altijd goed dus.. over 25 uur en 45 minuten weten we het (denk ik).

EDIT: @ mods: sorry voor de dubbelpost, had ik niet in de gaten

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het lijkt me ook van niet dat hij exclusief voor de 360 komt.
    Of Microsoft moet er heel wat geld in hebben gestoken.
    Want anders loopt take two inderdaad heel wat geld mis. Maar er is nog niets echt bevestigd, dus we zullen zien.
    Exclusive voor de 360 betekent wel goede omzet voor Microsoft, zo is men toch meer geneigt om een 360 (€400) te kopen i.p.v een PS3 (€600) + het feit dat de 360 dan een mastergame exclusief heeft.

Heb wel erg zin in die trailer, kunnen we eindelijk eens wat langverwacht beeld materiaal bekijken! :D

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof helemaal niets van die Xbox 360 exclusieve onzin. Je weet het echter nooit zeker.

De enige reden voor GTA IV om exclusief te zijn op de Xbox 360 is als Microsoft Take Two heeft opgekocht. Dat zou in theorie kunnen, maar ik denk dat er dan veel meer berichtgeving hieromtrend zou zijn die dat aangeeft vanuit het zakelijk kanaal.

Dus ik zou er geen geld op zetten en verwacht maar lekker dat hij op alle platformen uitkomt. Dan kun je alleen maar ten beste verrast worden of op zijn minst niet teleurgesteld. :)

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het ook onzin.. Microsoft had toch wel plannen om Take Two over te kopen??

Take Two zal voorlopig niet verkocht worden
    Nieuws | 28 maart 2007 - Toen Take Two een tijd geleden haar aandeelhouders vergadering uitstelde naar 29 maart, gingen er geruchten dat Take Two overgenomen zou worden. Dat was ook een optie die Take Two open hield, maar nu heeft het bedrijf bekend gemaakt dat die mogelijkheid niet tijdens de aandeelhouders vergadering zal worden besproken.

Dit betekent dat Take Two voorlopig nog niet zal worden verkocht.

Insidegamer

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heen geen idee wie er plannen had om Take Two over te kopen. Vrij irrelevant, belangrijker is wiet het uiteindelijk doet.

Ik suggereer dit alleen als de enige opties waarop GTA IV exclusief zou kunnen zijn, omdat deze tweede Microsoft aankondiging samenloopt met deze aandeelhoudersvergadering en de Grand Theft Auto IV trailer. :)

Dan snap je waar ik vandaan kom. Maar ik heb geen kennis van een bod op Take Two en dat is allemaal speculatie om de onwaarschijnlijke theorie dat GTA IV exclusief is fictioneel te staven.

Maar goed, speculatie is zo nutteloos, vooral omdat het binnen 24 inmiddels allemaal gewoon bekend is.

Mijn 'educated guess' is dat de tweede Microsoft aankondiging op on10.net een interview is met Rockstar ofzoiets stoms, dat zou mooi samenvallen.

Verder geen nieuws, geen bod op Take-Two, geen exclusiviteit, etc. We'll see!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina