1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @EmJee, true, maar dan kan EA gaan zeiken dat het teveel op hun spelletje lijkt..

    en @ Tranq, dat lijkt me opzich ook wel vet :9
    Maar ik zit liever in de zon dan in de sneeuw.. :+
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Heheh lol, met al die Russische maffia. 8)

    Maar is er nog geen duidelijkheid over wanneer die nou uitkomt en op welke console het eerst? Want ik word niet wijzer van jullie berichten.

    Edit: @GG, ze kunnen hem toch veel verschillender maken als ze hem in Italiƫ laten afspelen? Want er bestaan (volgens mij) meerdere spellen die een beetje op elkaar lijken.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij niet so super alleen Londen. Je hebt daar helemaal geen bergen of natuur, dan is de lol gelijk een stuk minder.

    Doe mij maar GTA in het continent Australie, wel fictief dan he. Heel Groot Brittanie is ook erg dope.
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar The Godfather game speelt zich in Amerika af, alsof daar nog geen spellen van zijn...
     
  5. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan lekker kangoeroes overrijden :+

    Edit:// Wordt snel gepost hier :9
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja man lijkt me echt zo vet in Australie en Nieuw Zeeland. :) _O_ Mijn fantasy slaat alweer op hol.

    Trouwens er moeten nou wel meer dieren in komen, ook afknallende dieren (dat zal wel niet). In Londen zul je dit bijna niet hebben.

    Edit: China lijkt me ook vet, maar dan zit je met de taal die dan niet Engels is. Dat is hetzelfde met Europa. Als ze Amsterdam bijvoorbeeld namaken dan moet er wel Nederlands gesproken worden, anders is het nep.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2006
  7. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze Amsterdam namaken zit ik er niet mee of ze wel of niet Nederlands praten, want als ze dan commentaar geven dan snappen de mensen die uit een ander land komen niet wat ze zeggen en Engels is een wereldtaal dus begrijpen veel mensen Engels.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het in Amsterdam speelt dan moeten ze wel Nederlands praten, in elk geval in een Nederlandse versie. Dan vind ik het ook wel best dat er een engelse versie komt...
     
  9. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop gewoon dat ze zelf een stad verzinnen. hij mag wel gebasseerd zijn op een andere stad maar als ze iets namaken vind ik het wel veel minder.
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze dat wel es eerder gedaan? Nee toch ;)
     
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    nee, maar als ze GTA londen maken lijkt het me wel. dat zou helemaal gaar zijn als ze gta londen maken maar dan de stad londen verzinnen.
     
  12. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze zijn zelf zo goed in het bedenken van een stad dat echt een stad na maken waarschijnlijk geen verbetering is. Laat ze et maar mooi zelf bedenken.
     
  13. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan vooral in de stijl van Los Santos, 'god i love that city'.
     
  14. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook wel chill als je gewoon over straat loopt en dan hoor je allemaal mensen gewoon doodnormaal met elkaar praten. Net zoals bij oblivion bijvoorbeeld :p
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat was toch ook al wel zo. In San Andreas praaten de mensen ook al tegen elkaar. Je had er verder weinig aan, maar ze deden het wel!
     
  16. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze praten tegen elkaar, maar ik haalde er weinig uit. Je verstond et niet echt. :p Misschien ook omdat ik er niet op lette maar bij oblivion bijvoorbeeld hoor je het duidelijk als je er langs loopt. Of dat de a.i. verbeterd word. Want als je soms met een geweer loopt rond te schieten (bij SA) gaan ze soms ook langs je heen wegrennen :{ Of merk ik dat gewoon verkeerd op :p
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.531
    Leuk Bevonden:
    8.575
    De nieuwe Getaway schijnt in Amsterdam te gaan spelen. Jammer genoeg zuigt die serie ivm de GTA serie :p
     
  18. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Modder-Eter :thumbs:

    Getaway zuigt!

    Maar is er nou duidelijkheid wanneer die op de xbox360 uitkomt?
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Iets van 16, 17 oktober 2007 toch ?

    Of het weer veranderd ?
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina