1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, als er bij Players: 16+, zou staan, dan zou de grootste verassing al weg zijn... Maar ik hoop dat Rockstar nu gewoon regelmatig met feitjes naar buiten komt. Het belooft veel inelkgeval.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mjah, hoe dan ook denk ik dat we ons ook best zullen vermaken met de singleplayer \o/
     
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik zag dit filmpje en toen die was afgelopen dacht ik meteen: is dit het nou???????????? :'-( was dat filmpje nou gewoon langer geweest :'-(. Maare dit wordt echt een hele wrede game van rockstar :D
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach tja, het is ook eigenlijk een teaser (pester). Het zou ook niet leuk zijn als je nu al een enorme trailer zou zien met verhaallijnen en gameplay. Je moet het spannend houden. :b:
     
  5. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd, daar heb je gelijk in. Ik was wel erg teleurgesteld toen ik die trailer zag. Maar we weten nu wel dat het zich in NY afspeelt, en waarschijnlijk in het heden.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Waarom zit iedereen nu ineens te jammeren dat er geen Multiplayer inzit. Want geloof niet dat Rockstar dat heeft gemeld.

    Er staat 1 player op de site van pietlut omdat er nog niks over bekend is over de multiplayer en hoeveel mensen je het zou kunnen spelen.
    Heb op verschillende xbox sites ook bij Halo 3 spelers 1-2 zien staan omdat Bungie toendertijd ook nog niet had gezegt met hoeveel mensen Multiplayer mogelijk was.

    Het is dus gewoon af wachten, tot er meer bekent is dat door Rockstar zelf uitgesproken is. Hoop zelf wel op een Multiplayer dat je gebruik kan maken van de hele stad, en niet zoals in Saints Row maar een klein mapje, hoewel ik er wel genoten van hebt, maar ik had toch liever een groot wereldmap gehad waar je lekker kont rond rijden etc met meerdere personen.

    Van mij hoeft dus ook niet de Multilplayer meer dan 4 tot 8 personen te zijn. Want met zijn 4'en kan je tenminste nog met zijn allen in een auto. En dan met een tegen partij van 4 andere kan het nog wel leuk zijn met drive by's doen etc. in een grote stad waar je elkaar ook nog kan ontvluchten.
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar 1x off-topic:

    Waar kan ik hulp vragen bij het kopen van een game (dus meningen vragen van mensen die dat spel hebben.) Ik heb het hier niet over kopen via xbazaar maar gewoon in de winkel. Is hier een topic over ?
     
  9. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    @Dragonmaster

    Bedankt voor het melden.
    Altijd goed om te horen als er nieuws over GTA IV aankomt.
     
  10. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik moet zeggen, het filmpje vond ik enigzins tegenvallen... De stad was wat grijs en grauw.

    Nou ja, het zal vast wel een übervette game worden! :D
     
  12. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    is het trouwens niet al tijd voor een deel2? zijn al 93 paginas gepasseerd normaal krijg je al een deel 2 bij de 70 paginas :emo:
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    op www.gta4.net staat dat er in mei de eerste preview verschijnt. weer een maand wachten dus.

    EDIT: whoops, dat is een paar posts geleden ook al gezegd
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ze wouden eerst de hype van de trailer afwachten zodat ze met een frisse en meer informatie (in de beginpost) konden beginnen. Want er zijn gewoon een dikke 400 post geweest naar de trailer ofso....
     
  15. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik wilde eigenlijk laten zien dat het 5.1 surround set ondersteund, dat van die 1 player had ik niet eens door:+ Hele discussies dankzij mij8)
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ja 5.1 ondersteuning... het zou eruit zien als het dat niet had! SA had het ook al op de xbox. en volgens mij hebben alle 360 spellen het.
     
  17. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik ook al.. Ik zag op insidegamer staan dat het 5.1 ondersteuning had en later was het weg:+
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    [​IMG]

    Toch kinderen in GTA IV? Check de schaduwen.

    Boeit me persoonlijk niets maar het schijnt nogal een hot item te zijn :emo:
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik denk dat dat bij de strategie hoort van R* om de stad levendiger te maken. het zou ook gewoon onrealistisch zijn als er geen kinderen en oudjes rondliepen.
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar kinderen neerschieten is wel vrij ziekelijk! Natuurlijk schiet je normale burgers ook neer, maar dat is toch anders... vind ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina