1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, vind het een beetje hetzelfde... Als je denkt dat het nep is dan heb je er geen erg in.. Ik weet eigenlijk niet wat ik er van vind:confused:

2. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Kinderen neerschieten gaat over de grens vind ik. Denk ook niet dat het kinderen zijn.

3. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zoals ik al eerder had gezegt kinderen in stoppen zou de pegi rating van het spel veranderen. Iets wat de verkoop zou kunnen verminderen, en de doelgroep zal verkleinen.

En dat is iets dat Rockstar niet zou doen. ;)

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lijkt me dan eerder een huisdier (met truitje ofzo 8))

//edit je ziet ook meeuwen in het filmpje, vandaar

Laatst bewerkt: 31 mrt 2007
  5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind op kinderen schieten niet anders dan op weerloze bejaarden te schieten, ze kunnen allebei niks terug doen.

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik zie een kind dan wel eerder terugschieten met een Ak47 dan een bejaarde :+

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja is tog tof.
    en dat ze dan een kindergang erin doen.
    net als bij ehmm... Hostel!
    en dat die kinderen je gaan beroven enzo hahah

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Over bejaarden gesproken als die er in komen hoop ik dat er ook rolstoelen inzitten die je zelf ook kan gebruiken. En dan met die rolstoel van een hoge berg afrijden. Rolstoel races ftw 8)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Achja kinderen en oudjes enzo zijn wel veel meer realistischer. Maar het lijkt me wel raar om nu ineens een kind dood te schieten.

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Er zitten iig oma's in, zie trailer @ 00:29

en meer dezelfde mensen...

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Maar heeft GTA niet altijd al de hoogste rating ?
    EDIT @Defcon: en toch zegt ie lekker homie :):

12. Defcon

Defcon Guest

homie? als je gangster wil praten doe het dan goed, het is homey enkelvoud en homies meervoud

13. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    en dan heel stereotype een gang war tussen mini mocro's en mini hardcore gasten. :)

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Mij maakt het niet uit of er kinderen in deze game komen.
    Hell! al komen er nog beesten in ook.
    Het is en blijft een game,en in een game kan bijna alles.
    Idd wel weer zo dat jack thompson spontaan een heartattack zou krijgen, en R* nog meer gezeik kan krijgen dan voorheen.
    Maar aan de andere kant heeft R* wel veel schijt aan dingen net zoals Manhunt destijds.

Zelf zie ik niet snel gebeuren dat er kinderen in deze game komen.
    Maar persoonlijk zou ik er geen bezwaar tegen hebben.
    Mensen moeten gewoon het verschil tussen een game en de realiteit kunnen onderscheiden.

15. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kinderen vermoorden gaat mij echt te ver. Als ze erin komen vermoord ik ze gewoon niet:D

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal een trauma als je er perongeluk eentje neerschiet ;)

ik denk niet dat er kinderen in komen, dat gaat iets te ver voor sommige landen (misschien voor nederland ook wel :eek: ) R* was al bang voor weinig verkopen dus ze zullen er wel geen kinderen in stoppen.

17. JorgenSmit

JorgenSmit God's gift

Leuk Bevonden:
    0
    ja, ja

Kinderen, dieren, ouwe wijfen enz. enz.
    Als je in gta stapt en je start een missie, schiet je alles wat voor je voeten komt aan bonken. Dat is nou eenmaal de gameplay en zo mag ie van mij altijd blijven.
    Je kiest als "18+er" volwassen persoon om dit type spel te spelen en gaat 's morgens onderweg naar het werk niet met een geweer over straat om dit even real-life over te doen. Dan zou een zieke geest die dit wil spelen en zo denkt als hij echt over straat gaat, toch een afrader krijgen van zijn/haar psychologisch begeleider(ster)!?

Gta is in mijn beleving gewoon top, spel wat ik met veel plezier tegemoed zie.
    En hoe meer er is om op te schieten, hoe beter.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    kdenk als er kinderen inkomen dan gaak wel een beetje oppassen dak nie per ongeluk een kind neerschiet :9 das hard..
    ok het is hard.. maar vinden jullie dat je wel 100 volwassen mag neermaaien (want dat soort aantallen gaan er nog al eens aan in een missie) maar niet een kind? het is misschien hard maar zo is het. er lopen in het echt ook kinderen in NY rond en het zou een inslag zijn op het realisme van het spel als er geen kinderen inkwamen.

en zoals ook JorgenSmit hier boven mij zegt: bout dat er kinderen aangaan zeg het is toch nep.

19. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als er kinderen in komen lijkt me wel grappig maar ik heb ze in de trailer niet gezien.. ik denk ook niet dat ze erin komen als dit wel gebeurt ga ik ze tog wel opblazen8)

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt wel gelijk danemans, het maakt natuurlijk niet echt uit of je nou 100 volwassenen of 100 kinderen afschiet in een videogame.

Maar het gaat niet om logica of om wat wij zelf redelijk vinden. Wij weten dat het een videogame is. Maar het gaat er om wat de morele wetten voorschrijven en de mensen die die handhaven (veelal geen gamers) er van vinden.

Die mensen vinden dat immoreel en zullen nooit een game toelaten waarin je kinderen vrijelijk kunt neermaaien. Hoe hypocriet dat eigenlijk ook is, zo steekt het helaas in elkaar. Dat is ook de reden dat Grand Theft Auto IV vrijwel zeker geen kinderen zal bevatten, net als alle vorige delen.

Je moe je bedenken dat ze al in de problemen kwamen, en Take-Two bijna failliet ging, door de 'hot coffee' mod. Waar je alleen wat geluidjes hoort en het twee barbiepoppen zijn die tegen elkaar aan schuren. De gemiddelde hollywoodfilm heeft meer sex, en toch is hier zo veel herrie over geschopt.

Belachelijk en hypocriet? Ja natuurlijk! Maar dat zijn helaas wel de mensen die de leiding hebben. (niet dat ik perse voor het afschieten van kinderen ben, maar ik ben van mening dat het niets uitmaakt, aangezien het een videogame is, wat je afschiet, het is toch niet echt dus zijn het toch geen echte 'kinderen').

Om dit soort situaties te verklaren moet je even in de schoenen van anderen stappen die daar wel problemen over maken. Het is moeilijk hun beredenering te begrijpen, veelal gezien de hypocrisie en onredelijkheid, maar ze hebben deze overtuiging wel.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina