Ach, mensen (instanties in dit geval) hebben altijd wel wat te zeiken op games. Maar dat is gewoon grote onzin, voor veel mensen is gamen toch ook júist om in een andere wereld te duiken en dingen te kunnen doen die je in het normale leven júist niet doet. En omdat er een aantal gamende mensen zijn die iemand vermoorden oid wordt er direct door de media en allerlei instanties een link gelegd tussen games en gedrag.
Begin eerder met het verbieden van televisieprogramma's en films dan, die zijn toegankelijker voor het publiek dan games. Daar is men dus sneller beinvloedbaar lijkt mij.
Maar IMO is het sowieso allemaal een beetje nutteloos om links te leggen tussen games/tv programma's en geweld in het echte leven.
[Edit] Dit was dus een grote offtopic eigenlijk , maar kinderen zou inderdaad wel leuk zijn in GTA. Alleen maar beter voor het realisme lijkt me. Maar vooral een levendigere stad/omgeving zou bijdragen tot meer realisme. Bijvoorbeeld dieren! (zwerf) honden en katten die rondlopen, weilanden met koeien, schapen en weet ik veel meer.
Ook lijkt het míj zelf wel leuk dat je de game begint als puber en zo steeds ouder wordt naarmate de game vordert, en naarmate je ouder wordt veranderd de gameplay dus ook omdat je meer mogelijkheden hebt als je volwassener wordt (meer kracht, rijervaring, sommige dingen worden legaal).
Ik hoop dus op meer realisme, interactie en levendigere omgevingen.
Laatst bewerkt: 24 mei 2006