1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta Afrika.
    Rol met je kartonnen doos van een berg 8)
     
  2. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet een paar steden waarbij je per trein of per vliegtuig van stad naar stad kunt verplaatsen? (bijv. New York, Rio de Janeiro & Tokyo), misschien ook een dorpje erbij voor de fun :)
     
  3. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ut zou vet zijn als je je eigen personage ken maken een soort van oblivion achtig iets maar dan met verschillende nationaliteiten... colombiaans, janpans, amerikaans, italiaans enz enz
    En weer iets in de style van vice city, nutuurlijk weer gebieden die je over kan nemen van andere gangs, tattoo´s, sport school, weer kunnen zwemmen
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  4. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik kijk ook erg uit naar deze game. komt hij nu wel of niet exclusief voor de 360>?? snap niks meer van jullie posten. Amsterdam gta lijkt me idd ook geen flikker aan. doe maar gewoon zoals in San andreas>>> van alles wat>>> wat wil je nog meer??? zijn er al screens en/of trailers??? jameer dat we zo lang moeten wachten..................
     
  5. Dr Zoidberg

    Dr Zoidberg WuWuWuWuWu

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft idd geen Amsterdam GTA, dan heb je geen ruimte om lekker te crossen, alleen maar wegopbrekingen en files. Verder kan je nergens parkeren en moet je continu de parkeermeter in de gaten houden. En mocht je eens een hoertje in mekaar willen slaan, dan krijg je gelijk de hoerenvakbond op je dak.......
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta4 is niet exclusief voor de 360, maar krijgt een gelijktijdige release met de PS3.
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe :D
     
  8. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi gezegd 007...
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dwars door sloppenwijken heen :thumbs: !
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    En doet een byedrive in de woestijn op een stel kamelen 8)
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Jha, en dan wapens aan kind-soldaten verkopen :b: !
     
  12. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    is die tatoe geen photoshopwerk??
    want met halo 2 op de e3 was het precies hetzelfde, alleen deze is in spiegelbeeld:confused:
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Kinderen zou serieus wel leuk zijn, die een beetje verrot schoppen }:] (maar dat zal er toch nooit komen ivm pedofilie :{)
     
  14. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, mensen (instanties in dit geval) hebben altijd wel wat te zeiken op games. Maar dat is gewoon grote onzin, voor veel mensen is gamen toch ook júist om in een andere wereld te duiken en dingen te kunnen doen die je in het normale leven júist niet doet. En omdat er een aantal gamende mensen zijn die iemand vermoorden oid wordt er direct door de media en allerlei instanties een link gelegd tussen games en gedrag.

    Begin eerder met het verbieden van televisieprogramma's en films dan, die zijn toegankelijker voor het publiek dan games. Daar is men dus sneller beinvloedbaar lijkt mij.

    Maar IMO is het sowieso allemaal een beetje nutteloos om links te leggen tussen games/tv programma's en geweld in het echte leven.

    [Edit] Dit was dus een grote offtopic eigenlijk :9, maar kinderen zou inderdaad wel leuk zijn in GTA. Alleen maar beter voor het realisme lijkt me. Maar vooral een levendigere stad/omgeving zou bijdragen tot meer realisme. Bijvoorbeeld dieren! (zwerf) honden en katten die rondlopen, weilanden met koeien, schapen en weet ik veel meer.

    Ook lijkt het míj zelf wel leuk dat je de game begint als puber en zo steeds ouder wordt naarmate de game vordert, en naarmate je ouder wordt veranderd de gameplay dus ook omdat je meer mogelijkheden hebt als je volwassener wordt (meer kracht, rijervaring, sommige dingen worden legaal).

    Ik hoop dus op meer realisme, interactie en levendigere omgevingen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2006
  15. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet helemaal waar maar je heb sick basterds die op een idee worden gebracht en naar een tijdje spelen denken dat het normaal is. Dan zien ze manieren en gaan ze dat doen. Hitman kun je op veel manieren iemand killen. En je krijgt wel tips. Natuurlijk doen de meeste mensen het niet maar er zijn sommige uitzonderingen. Maar omdaar nu een Game voor te gaan verbieden. Ook heeft een goede opvoeding er mee te maken. Mensen die geen goede opvoeding hebben gehad zijn eerder vatbaar om zoiets te doen dan mensen met een goede opvoeding.
     
  16. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is niet helemaal waar volgens jou? Dat het nutteloos is om links te leggen tussen games/tv programma's en geweld in het echte leven?
     
  17. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    k heb nu al zin in deze game hopelijk wordt het ook mooi
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel degelijk mensen die door het spelen van dit soort games denken dat geweld heel normaal is en het in het echte leven gaan doen.
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    omg wattefak _O_
     
  20. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een paar post in dit topic lees, haal ik er dus wel uit dat er nog helemaal niks bekends is over deze game:confused: Want iedereen is maar wat aan het speculeren over dingen die ze erin moeten zetten. Kinderen zullen ze al nooit doen denk ik.(vanwege pedofilie ja) Maar ze moeten de stad veel levendiger maken, zoals in oblivion. Dat mensen met elkaar praten enzo, en dat jij daar info uit kan halen. Waar bijv. een nieuwe wiet-lading aankomt in de haven:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina