1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook nog allemaal speculeren, maar dat idee van jou zou echt meesterlijk zijn _O_ Vooral dat het wat levendiger zou zijn
     
  2. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0

    Doed, je hebt ook opplak/afwas "tatoes":p
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    daar heb je wel gelijk in want laatst had ik ook nog gehoord dat 3 jongens van 15 ofso iemand hadden neergeschoten en zijn auto gestolen en door de stad gecrost zijn
    omdat ze wilden weten of GTA 3 in het egt ook zo leuk is :{ |:-
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zijn gelukkig maar zo weinig zieke lui die zoiets doen, er zijn altijd wel een paar zieke geesten bij. Waarschijnlijk waren ze anders ook wel een keer doorgedraaid.

    Maar goed het gaat hier om GTA. Ik vind dat wel een goed idee, dat mensen ook echt tegen elkaar gaan praten. Ook zou van mij de omgeving weer groter mogen, lekker veel ontdekken :p, De AI moet zeker verbeterd worden, hetzelfde geldt voor de grafics.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Hopelijk grafisch gelijk aan Saint Row die ziet er echt stoer uit in filmpjes
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's waar, maar ik denk zoals ook al gezegd is dat het niet door de games alleen komt. Maar vooral bij mensen die sowieso al 'anders' zijn en het lijkt me dat als je 'normaal' bent dat je ook het verschil moet kunnen zien tussen gamewerelden en de werkelijkheid.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen die tijd zullen de grafics nog wel beter zijn dan die van Saints Row. Daar ben ik trouwens wel heel benieuwd naar, hoe ze het er dan uit laten zien
     
  8. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een voordeel als hij zo laat uitkomt. Rockstar games kent de concole dan helemaal goed en hopelijk kunnen ze dan het uiterste uit de console halen. Dat zie je namelijk meestal dat er pas na 1 à 2 jaar de echt mooie spellen uitkomen.
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Denkt aan halo1..:emo: Hmm:p (gameplay he..)
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd iedereen heeft het wel over die graphics, en tuurlijk hoop ik dat het een mooie super grote wereld gaat worden, maar de gameplay is veel belangrijken. Ik wil dus ook iets daadwerkelijk nieuwe en nextgen spelen en dus uitgebreider en dieper enzo dan gta: sa.
     
  11. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd.
    Geen pop-ups meer (bomen die te laat verschijnen enz.)
    AI verbeterd, slimmere politie en mensen gaan slimmer rijden
     
  12. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nog geen plaatjes van gt4 op de Xbox 360?
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er is nog helemaal niets! helaas...
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk ook dat het nog wel even zal duren voordat we plaatjes zien. Denk aan bijvoorbeeld evenementen als E3 '07, of misschien zelfs daarna pas, voordat je beelden ziet.
     
  15. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk sowieso dat het misschien ook nog wel een half jaar kan duren voordat we überhaupt wat informatie hebben met betrekking tot spelwereld/verhaal.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga er iig niet vanuit dat ze zo ver vante voeren al met de nodige info komen. Laat de mensen maar geduldig wachten. :)
    Kan een mooie game zijn voor de E3 volgend jaar. Dan hebben ze toch wel iets groots om te tonen en waar veel belangstelling voor is.
     
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch ook Rockstars strategie. Een half jaar voor de release laten ze de eerste screens zien en dan steeds meer, zodat iedereen helemaal gek is als het spel uitkomt :p

    Edit: 1000e post :D
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    neej man :eek: niet de mensen slimmer laten rijden dat brengt juist echt lol met zich mee en maakt het ook veel levindiger!
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar onverwachte dingen in het verkeer zijn leuk ja, maar van die auto's die steeds tegen de zelfde boom aan knallen is geen lol aan.

    Ik zou eigenlijk niet weten wat je bij zo'n spel met de extra power allemaal moet. Natuurlijk alles wat oppoetsen, meer mensen, slimmere mensen, grotere wereld, maar dat is alleen voortzetting van de trend die al een paar jaar gaande was. Maar wat voor compleet nieuwe dingen die eerder absoluut niet konden er nu mogelijk zouden moeten zijn....
     
  20. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist wel slimmer laten rijden, wat realistischer. Ik zou in elk geval graag veel meer mensen willen zien, en dat je met iedereen kan communiceren, gewoon een praatje houden oid.

    Ik sta voor meer realisme! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina