1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respect!:thumbs:

2. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ö ik ben jou meerdere keren tegengekomen online, gisteren en eergisteren :p

3. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja klopt! Dirkjan leek me nogal een nederlandse naam :9

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Maar wat gebeurt er dan eigenlijk als het spel glitcht?

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je de achievement alsnog niet. Dan word er iets bijv. niet opgeslagen dat je bepaalde dingen (of alles) hebt gehaald, en dan moet je het opnieuw doen. ;)

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kwam vandaaag ook DirkJan tegen.
    Op Taxiing werd ik eerste en hij 2de terwijl we met 14 man alleblij een waardeloze start hadden en dus ook als laatste begonnen8)

7. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
  8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Done.

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Damn you're fast :cool:

10. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb um ook al;) Ben er 1 heel weekend mee bezig geweest8)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn het is alweer een jaar geleden dat die uitkwam! Ik weet nog op natte Dinsdag ochtend. ;)

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Nee morgen is het 29 April :cool:

Half 8 wakker, snel aankleden en haar doen. 8 uur bij Toys 'R Us. 20 minuten staan met andere mensen. Dan naar boven, iedereen wachten voor de deur. En dan opeens een hele fucking groep komt naar boven, waren echt iets van 50 man. Zo rond half 9 komt de baas van binnen aanlopen met werknemers. Hij doet de deur open en zegt: 'Iedereen voor GTA moet mij volgen' en toen ging iedereen achter hem aan. Winkelkar vol met GTA's, ik een snel pakken, betalen en naar huis! Hehe, mensen maakte zelfs foto's met GTA in hun hand daar. :lol:

Laatst bewerkt: 28 apr 2009
  13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ik stond ook om half 7 op, ik droomde die nacht zelfs over GTA omg!!
    Ik snel 5 kilometer fietsen naar de dichtstbijzijnde Bart Smit.
    Daar was ik als eerste, toen ik met de game naar huis fietsten showde ik hem aan elk persoon wat een potentiele koper was (hard doorfietsend met een gespannen blik op hun moeie kop)
    En toen thuis in het donker genieten:cool:
    Ik ging toen eerst een kwartier in GTA tv kijken8)
    En toen was het een soort achievement race tussen mij en de andere 10 vrienden die online waren en al GTA hadden...

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik heb trouwens nog wel spijt dat ik de intro al had gezien voordat ik de game had. Ga ik dus echt niet meer doen bij de volgende GTA. Ik kijk alleen screens en trailers van Rockstar bij de volgende GTA.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had idd ook een paar dingen gezien op Justin. Maar ik kon gewoon niet meer wachten.
    Maar ik was er met de verkoop niet zo heel vroeg bij. 10:30 liep ik de winkel binnen.
    Was die verkoper nog grappig. "Ivo hij is uitverkocht" maar trapte er gelukkig niet in.

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet het ook nog....

De plaatselijke mediamarkt verkocht hem vanaf 00.00 voor €49,95 of zo. Ik en mijn neef wilde er natuurlijk dan om. Mijn neef mocht wel van zijn moeder, maar ik niet van mij moeder..:mad: (kutwijf!) Uiteindelijk kon ik het geld met mijn neef mee geven, zodat hij het spel voor mij kon kopen. S'ochtends ong 8.45 dacht ik van: ik ga het spel even ophalen bij mijn neef. Zet ik mijn mobiel aan: krijg ik sms dat hij al was uitverkocht... Ik snel mijn portemonnee pakken en snel naar de stad om hem te halen. Ging eerst naar bartsmit maar daar was ie al uitverkocht en toen ging ik naar Intertoys en daar hadden ze hem nog wel. Maar wel voor €64,95:eek::mad: En ging daarna nog mijn geld ophalen dat ik aan mijn neef had meegegeven. Maar was door mijn moeder dus wel €15,- meer kwijt:mad:

Wanneer komt btw de volgende uitbreiding van IV uit?

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik weet het ook nog maar al te goed. Pre-order gezet in het buitenland omdat ie daar goedkoper was. Uiteindelijk dikke spijt van natuurlijk en toen op koninginnedag langs een aantal winkels, nergens. De dag erna geloof ik toch nog even langs de intertoys waar iemand hem had teruggebracht! :eek:

Direct meegenomen. Later overgegaan op de 360 versie, vond ik toch een stuk mooier.

18. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat echt op het puntje van mn stoel toen ik dit las. Ik zat te duimen: 'als dat maar goed gaat'! Maar gelukkig :9

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, ik ook maar nostalgisch doen? :+
    Ik had pre-order kit.
    Dag na de release game opgehaald.
    Beetje gespeeld.
    Nu zijn we een jaar verder. Ah, good old times. :p

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik wilde hem in eerste instantie niet kopen, paar dagen later kocht ik hem toch en was het voor mij één van de grootste dompers voor de 360. Ik hoop zo dat het volgende deel meer zoals Vice City wordt waarin je weer lekker rond kan klooien. Alleen vrees ik het ergste en is de GTA reeks voor mij al vroeg tot een einde gekomen :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina