1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carnage NL

    carnage NL Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    heb gta 4 nog steeds niet uitgespeeld
    hier is trouwens een plaatje van gay tony

    [​IMG]

    en hier een plaatje van Luis Fernando Lopez waar je dan mee speelt

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2009
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook al in de thread over de 2e content:)
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    GTA4 wordt steeds leuker! Zit er echt helemaal in :cool:. Toch erger ik me kapot dat er geen savepoints halverwege de missies zitten.. Echt irritant als Little Jacob per ongeluk wordt doodgereden ofzo :lol:
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt simpel te halen binnen 30 uur. Totaal niet verwacht ervan. Maar het is dus echt onnodig om met de taxi naar een missie te gaan. Ik ben overal zelf heen gereden, heb er tussendoor zelfs gekloot soms, en ik ben terechtgekomen op 15 uur. :)
     
  5. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag gta 4 gekocht. ik ging online en probeerde free for all.dus dat je gewoon in de stad komt en iedereen tegen elkaar. maar ik weet niet hoe dat moet. kan iemand mij dat uitleggen?
    alvast bedankt.
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon kloten en knallen.
     
  7. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    gta

    ik heb eergisteren gta 4 gekocht. ik ging online en probeerde free for all.dus dat je gewoon in de stad komt en iedereen tegen elkaar(kloten en knallen ja):thumbs:. maar ik weet niet hoe dat moet. kan iemand mij dat uitleggen?
    alvast bedankt.
     
  8. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Kies game mode Free-for-all en dan moet je geluk hebben dat je midden in de stad bent...
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Mobiel openen in gta IV kies:
    unranked
    en custom match
    dan helemaal naar beneden en dan kies je free for all:)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    15? Ik loop tegen de 30 aan en heb het verhaal nog niet uit en neem overal een taxi heen (in de zin van naar missiestart, verder rij ik zelf). Je moet dan wel een berg zijmissies gemist hebben
     
  11. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook eens uitgespeeld in 25u, zonder echt mijn best gedaan te hebben om het snel uit te spelen. Ik was verrast dat ik plots die achievement kreeg! Niet zo moeilijk dus! Wel een geniale game ^^
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je hem overnieuw begint voor die achievement heb je hem makkelijk. Maar als je ook maar een beetje GTA tof vind lukt het niet snel nee.

    Mijn savegame + Lost And Damned is al over de 150 uur. :+ Tijd geleden voordat LaD kwam opnieuw begonnen met een nieuwe save voor die achievement, na 15 uur ongeveer was ik klaar met het verhaallijn zonder filmpjes te skippen.
     
  13. Pesu

    Pesu Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0

    als ik dat doe kun je alleen maar mensen kille door ze te overrijden of met een bazooka en dat ze daardoor vallen. maar ik wil schieten.
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan pak je een wapen op van de straat:+
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een geweldige game blijft het. Ik blijf maar nieuwe details tegen komen. Was gisteren in mijn huis en er was een klok die het ook gewoon echt deed en de tijd klopte als op mijn telefoon. Of dat als het stormt stoplichten waaien en bewegen. _O_ Viel me dan wel op dat Niko totaal niet schakelt in een auto terwijl je wel degelijk ziet wanneer die auto schakelt.

    Heb soms echt momenten waar ik het gewoon de beste GTA vind tot nu toe. Maar aan de andere kant, Vice City was zo ongelofelijk baas. Daar begon het allemaal mee voor mij. _O_
     
  16. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem de laatste tijd wel heel weinig meer. Ik ga denk ik nog ff voor de Random Chars. maar Fiasco, hoe heb jij dat geflikt?

    Want staat er op de kaart waar jij de Random Chars. mee hebt ook nog tussen welke tijden hun er zijn enzo? Dat vind ik een beetje apart, maargoed.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In de USA zijn heel veel auto's automaatjes he :+
    Die amerikanen zijn te lui om te schakelen..
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2009
  18. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    1
    2

    Zelf geen guide gebruikt, simpel als je veel IV speelt. :cool:

    Maar niet allemaal lijkt mij ? Denk niet dat zo'n roestbak die je wel eens tegen komt automatisch is.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de game ook weer en ik hoor nu ook echt veel nieuwe dialogen. Vind het nog wel steeds jammer dat je niet overal op het vliegveld kan komen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina