1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha wat blijft het toch een vet spel. Vind het heerlijk om iemand te achtervolgen in een auto. En als het rustig is naast hem staan bij een stoplicht en hem neer te maaien. :cool:

    Of een restaurant inlopen en a la Godfather iemand omleggen en rustig naar buiten lopen.

    Echt slecht eigenlijk. :+
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of auto's opblazen met je rocketlauncher die bij een stoplicht aan komen rijden en zo een grote chaos laten ontstaan? 8)

    Overigens vind ik die auto-pistol, sawed off shotgun en grenade launcher bij TLAD echt supervet :D
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik vind het altijd geniaal om shoot outs te doen in Hove Beach. Dan schieten die Russen tenminste terug en ontstaat er daar een chaos. :cool:
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd, of bij die chinezen:cool:
    Meestal pak ik een motor, zet die op het zebrapad, en dan ga ik alle taxie chauffeurs vermoorden8), en wie dan probeert om mijn motor te pakken krijg 2 kogels, want mijn motor is heilig.
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer meestal zo veel mogelijk politie achter me aan te krijgen, vlakbij een kade rijden, en vervolgens alle politieauto's het water in zien glijden. Zo...

    Satisfying. (ben het nederlandse woord even kwijt, I should probably be ashamed of myself right now...)
     
  6. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik irriteer me juist altijd aan de politie. Laat me gewoon lekker rustig mensen neerschieten! :+
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Cheaten?
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    De wat?
     
  9. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    cheat? je weet wel valsspelen;)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Om als een soort Hitman te werken is ook leuk. Gewoon iemand die een koffer heeft heel lang achtervolgen om hem vervolgens in een steegje door z'n kop te knallen. Heb sinds kort een nieuw handwapen, een andere pistool die is echt vet! Heerlijk om verschillende vijanden snel om te leggen met dat wapen.

    Ook zo iets, ik was bezig met wat chaos maken en toen reed er een auto op volle vaart vol op me af, schoot ik net een rpg voor de auto en die vloog tollend vlak over me heen. _O_
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik speel het sinds de release zeker elke dag een uurtje. Zo fantastisch om overal en nergens mensen neermaaien door over ze heen te rijden of vol een kogel door hun kop knallen. Of (cheat) je kan een helikopter pakken naar een gebouw en vanaf daar een motor cheaten en dan naar beneden laten vallen terwijl je 360 flip achterelkaar doet. Heerlijk!
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    als je trouwens geen last wilt van politie moet je gewoon een party mode opstarten, precies hetzelfde maar dan geen politie (je spawned helaas wel elke keer op dezelfde plek en je kan geen cheats)
     
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik had het spel tijdje geleden geleend van vriend en ik vond het ook wel droog om een politie auto te jatten, en dan (weet niet precies waar) van een rots af te duiken, zodat je op je dak land, en weer verder rijden met sirene's aan zodat ze een of andere katten gejank imiteren:D
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik weet nog heel goed dat ik, bij VC dan, altijd een soort van bad-auto controleur na deed. Dan ging ik bij elke auto de banden lekschieten. Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik dat zo leuk vond, maarja het zal wel. In GTA IV is er helaas, i.v.m. GTA SA, weinig te doen.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij GTA 4 is het ook tof om op bijvoorbeeld de snelweg te rijden, met een snelle auto, een taxi chauffeur z'n banden leeg te schieten en voor hem uit rijden en dan op het moment wanneer z'n banden knallen en hij over de kop vliegt hopen dat hij net over je heen vliegt. Lukt dat, dan garandeer ik een smile op je face. :D
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    6071 people run over. :cool:
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat niet op Social club. Waar zie je dat dan? :)
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Stats (ingame)?

    En Tco:

    Het is ran over ;)
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die de achievement

    Fly The Co-op
    Beat our time in ranked versions of "Deal Breaker", "Hangman's NOOSE" and "Bomb da Base II".

    willen halen? Wil vanavond rond 6 uur beginnen en even snel er doorheen knallen. Evt. daarna nog wat NOOSE grinden voor snel geld voor rank 10?

    Add me maar of laat hier je naam even achter. 2-3 mensen nodig!
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik wil best spelen, maar niet vanavond, heb dan kermis:cool:
    Ik voeg je wel toe, en dan kunnen we wel een deal breaker en bomb tha base2 spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina