1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die wil ik al een hele tijd, heb je toegevoegd
     
  2. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil ook wel helpen!
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel ranked, dus bij elkaar komen gaat nog lastig worden.

    Ik invite jullie zo voor party.
     
  4. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen een vraag,

    Ik heb GTA IV en ik heb een bug in het spel zitten bij de missie museum piece. Hij krijgt een rolback nadat ik deze missie heb uitgespeeld. Ik moet nu weer helemaal beginnen bij de missie waarbij ik zo'n flat in moet om een complete bende uit te moorden. Heeft nog iemand dit gehad of wat kan ik eraan doen?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je geen andere save hebt dan zit er helaas niks anders op dan verder spelen. Nog nooit van gehoord/gezien in ieder geval.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zeg Fii, hoelang doe ik over al die hidden packages + waar is een mooie guide met map, lokaties, screenshots? Youtube filmpjes liever niet want die zijn zo gay, zoek eigenlijk iets als assassinscreed-maps.com, maar dan voor GTA IV Packages.
     
  7. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Wikigta heeft mij enorm geholpen...
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb alles in 1 week gedaan, duiven, jumps en random dingens.
    Gebruik wikigta voor de random dingens en voor de rest googlen.
     
  9. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, hangt er van af. Ik deed er ongeveer twee weken over denk ik, maar ik deed dan ook niet alles in één keer. Ikzelf had een hele goede guide gebruikt voor de Stunt Jumps & Hidden Packages. Ik ga even voor je zoeken.
     
  10. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf had xbox360achievements.org gebruikt voor die 'Random Characters/Activities' etc. en voor de Stunt Jumps & Hidden Packages deze guide. Ze hebben ook eentje voor de pigeons. :thumbs:. Vond de Stunt Jumps toch wel veel leuker dan de pigeons.
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    toendertijd toen ik ze allemaal haalde, was binnen de eerste week van release. Daar had ik toen een perfecte guide voor gevonden met alle locaties en screenshots en beschrijving als je op zon locatie klikte. Ik kan die alleen nergens meer vinden =( Volgens mij was het een gamespot guide, zoiets tenminste :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik ben er niet eens aan begonnen, fuck die duiven. Vind dat maar lame, geef mij maar die groene packages van Vice City. _O_
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb één volledig weekend erover gedaan:) En dan ongeveer 6 uurtjes per dag:+
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bedankt voor de reacties, zal wat gaan bekijken. Wil die key to the city achievement toch wel een keer halen ;)
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Stel je voor dat je opeens die Achievement dan niet krijg, door een bug ofzo. Dan voel je je echt genaaid 8)!!
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je hebt er één gemist... Dat wordt zoeken :+
     
  18. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb momenteel iets uitgevonden waar het aan kan liggen. Hij doet namelijk de autosave niet overschrijven. Hij blijft nu steeds staan op Holland Play, waardoor ik zelf een aantal keren gesaved heb. Ik kan nu dus wel verder spelen, maar alleen mijn autosave blijft steken op 1 punt. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
     
  19. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat overkwam mij dus8) Op de een of andere manier had ik er eentje overgeslagen. Ik ben toen pas een paar maanden later alles weer opnieuw afgegaan en toen was het uiteindelijk ook nog eens iets van de 180e locatie die ik checkte8) Ik ben in ieder geval wel blij dat ik hem uiteindelijk toch gehaald heb.

    Edit: Totaal overbodige off-topic reactie, maar ik zie nu opeens dat ik me op 08-08-08 geregistreerd heb: vet:eek:
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  20. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan proberen de game op je HDD te zetten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina