1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat heb ik sowieso al. Het is ook een hele tijd goed gegaan totdat ik dus bij Holland Play kwam. In eerste instantie dacht ik dat het een save bug was van de missie Museum Piece (waar je achieve voor krijgt) maar het blijkt dus gewoon aan de autosave te liggen. Nja als iemand nog andere suggesties heeft over hoe op te lossen hoor ik het graag :)
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik met die stunt jumps, had ik niet goed opgeslagen. Moest ze echt drie keer opnieuw afgaan, maar vervelend vond ik het niet. Stunt Jumps zijn tof _O_.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ben sinds gisteren weer een beetje GTA4 aan het spelen, en nu heb ik net de laatste Assassin-missie voltooid, dus wou weer verder met de verhaallijn.

    Maar goed, ik ben dus bij de missie dat ik met Phil Bell wat russen moet afmaken bij de boatyard, maar binnen 1-2 minuten is Phil al dood en is de missie dus ten einde (zelfs met back-up van Dwayne's vrienden)

    Heeft iemand tips voor deze missie, of is het gewoon een rotmissie!?
    Het meest verrotte is trouwens dat je eerst iedere keer een pokkeeind moet rijden met die wagens, voor je er bent.
     
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Stunt Jumps zijn echt leuk. Bij de duiven vond ik het wel grappig om de stad een beetje beter te leren kennen enzo, maar echt leuk is het niet.

    Wel een redelijk vervelende missie ja. De eerste keer toen ik hem deed, ging ik volgens mij ook twee keer dood voordat hij lukte. Toen ik hem een paar dagen geleden deed, probeerde ik gewoon zo snel mogelijk iedereen met een SMG te killen. Voor de eerste paar mannetjes cover nemen, maar als je de loods zelf ingaat gewoon schieten op alles wat je ziet (het liefst een headshot natuurlijk, dan hoef je maar hoogstens een keer te herladen) en dan zijn ze zo dood. Het is denk ik wel verstandig om deze missie te beginnen met full health en full armor. Succes ermee:thumbs:
     
  5. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Pak gewoon een AK-47 of een M16 en Rambo-time. :D Halverwege de loods, aan de linkerkant, begaande grond, ligt een health-pack. Je kan hem maar net nodig hebben! Succes. :b:

    Pfft, moet nog 3 Stunt jumps en 2 *$&@(!#) pigeons!
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Zojuist eindelijk gelukt. Had ook weer back-up van Dwayne geregeld, en met volle health en kogelvrij vest en ammo etc erop af. IDD met de AK47 (ofzo) en dan eerst dekking zoeken en dan een beetje door die loods heen.

    Wel een kut-missie in ieder geval.

    Daarna de missie van Pellegrino dat je zo'n ventje in het ziekenhuis moest afmaken, en die missie was weer extreem simpel(!)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, liep net naar buiten en stapte in mijn FBI Buffalo die voor de deur staat. Zie ik een politieman iemand onder schot houden, lopen ze naar mijn auto en stappen in. Heb ze maar even een helse rit aangeboden en uiteindelijk in het water beland. :+
     
  8. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Hehe, je weet als je zo'n dude uit zijn auto gooit dat hij z'n auto dan weer terug wilt? Als je dan op het juiste moment gas geeft hij dan naast je auto bungelt. Ik maakte een bocht naar links net voor een auto langs. Gevolg: Human Sandwich. :+

    Ik heb een hoop rare bloedvlekken gezien, maar deze, op de zijkant van mijn auto is toch wel een moeilijke. Potje lomp doen in Liberty City eindigt altijd wel in, 5 sterren of hoger heb óf dat ik mezelf van kant maak dmv dodelijke crashes of dat ik als schietschijf wordt gebruikt door de LCPD.
     
  9. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat me na een tijdje gewoon klemrijden en blaas mezelf dan op :cool::9
     
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Die laatste missie vind ik echt zwaar ruk. Eerst een fucking saaie achtervolging in een wagen die kut bestuurt.

    Vervolgens een makkelijke maar ontzettend saaie shoot-out. Daarna een rot-stukkie die ouwe vent achtervolgen op je motor over een irritant strand, waarna je in die helicopter moet springen, en dan komen ze op het briljante idee om je per direct de besturing over te laten nemen van die helicopter, wat je niet verwacht natuurlijk dus je land meteen de sloot in, en je kunt weer helemaal overnieuw beginnen :mad:

    edit: en ben ik eindelijk aan het vliegen met die chopper, dan schieten ze me met een raket uit de lucht(!) :mad:
    Wat een kut-missie....
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bezig geweest met de Three Leaf Clover missie!

    GE-WE-LD-IG!:cool:
     
  12. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Die missie is zeker tof :thumbs:

    Vandaag ook die missie gedaan. Ik had GTA IV al eens uitgespeeld op de X360, maar dit weekeinde gaat het de 2e keer worden maar dan op de PS3.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke was dat ook al weer?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bankroof missie.
     
  15. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Die vond ik nogal teleurstellend, wat kwam doordat ik er van tevoren over gelezen had, dat het zo'n gigantisch vette missie zou zijn enzo. Dus ik dacht dat je een bank in zou gaan via een tunnel die je vriendjes gegraven hebben en dan met veel geweld de kluis in weet te dringen om vervolgens spectaculair te vluchten. Was het enige wat je mocht doen geld uit een kluis halen en door steegjes naar een auto rennen.:'-(
     
  16. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ik was na die bankroof gestopt met GTA

    vond het eerlijk gezegd niks meer aan
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    IK heb hem helemaal uitgespeeld en dan bedoel ik 100%, vind het wel jammer eigenlijk, want nu kan ik niet echt meer iets doen ofzo, gelukkig komt TBOGT eraan:)
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 97.50% maar de stunt jumps is ge-bugd fso.. Want ik heb wel de achievement maar geen %! Helaas;)
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je alle random characters ontmoet?
    Heb je wel alle activiteiten gedaan (+ gewonnen?)
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je moet alle activiteiten doen met alle vrienden:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina