1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu met GTA IV op 67%, maar ik vind het nu saai worden.. Dus denk toch dat hij weer de kast in gaat...

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Had GTA4 dit weekend weer eens opgepakt en dacht laat ik die downloadable content maar is kopen, maar die oude is nog steeds 1600 punten. En volgens mij wordt die Gay Ballad oid, ook iets van 1600 punten. Kan je beter direct een nieuwe GTA4 kopen met al die packs erbij dan al die download zooi kopen. Althans, die wordt toch ook maar 30 euro? Of wordt die gewoon 60 :eek:?

3. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Add-on kost €35 bij de FRS maar met de AdDiscount & PU/ANWB korting kost hij maar €25. Heb hem daar ook besteld!

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Maar de pack (Episodes from Liberty City) zal beide uitbreidingen bevatten, dus ik zou nu geen 1600 points meer uit gaan geven voor TLAD.

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik allemaal gedaan;)
    Maar ik zal ze voor de zekerheid nog wel een keertje doen:cool:

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zou gewoon Episodes Of Liberty City kopen als ik jou was. Is €35 bij FRS/Bart Smit/Eplaza en heeft beide content op een CD. Beste is dat je dan niet de originele GTA IV nodig hebt en je hoeft die CD niet op je HDD te installeren om te spelen.

Ik had The Lost And The Damned maar die heb ik al een tijdje verwijderd omdat ik weet dat ik toch die CD versie ga kopen. Scheelt weer 1.7GB dacht ik. :+

7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, door al dat gepraat over de DLC krijg ik weer zin in de originele GTA. Heb hem alleen niet meer in bezit :+.

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik krijg er ook weer zin in, maar deze zin valt me tegen. :+
    Ik hoopte voor de 100% te gaan, maar mijn god... ALLE activiteiten met ALLE vrienden? :'-( Willen ze me hersendood maken?

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Van al die duiven wordt je niet hersendood? 8)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Daar kan ik tenminste nog op schieten. :+

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad, achter de duiven aan is erger dan met wat vrienden wat doen ingame. Ik schoot er gisteren toevallig een neer, nog 179 te gaan. Opzouten! :+

12. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Ik heb er al 198 dood, maar waar de f*ck zitten die andere 2. Over hersendood nog maar te zwijgen. Als Niko een Becel stappenteller zou dragen zou dat ding de tel kwijt raken.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, ik heb het toen met een paar uitgeprinte kaarten gedaan (met locaties van duiven erop) en een markeerstift, zou het echt niet over willen doen :9

Ik ben de laatste paar dagen een beetje bezig geweest met MP ik werd er gek van dat ik steeds disconnecte (en je vlieg dan terug naar SP). Bleek, nadat ik gisteren gecheckt had, dat mijn NAT ineens weer op moderate stond. En ik maar denken dat het zo hoorde, dat vele disconnecten dan :9

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik moest er op het laatst ook nog 1tje8)
    Toen ben ik maar afgegaan wat ik dacht nog gehad te hebben, bleek dat ding boven op de brug te zitten:+

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Het is ook geen 2 dagen geleden dat ik al die duiven gedaan heb, dus ik zou echt niet weten welke ik nog moet...... Ik denk dat ik ook maar een zooi maps uitprint en het op de Ic3-manier ga doen.

't Zelfde geldt voor de stunt-jumps. Volgens mij moet ik er toch echt nog maar 1, terwijl de game zegt dat ik er nog 4 moet completen. Maar waaro zitten die jumps. :confused:

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
  17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    hele vette game, altijd geweest.. ik vind alleen de camera zo irritant; vooral als je in een auto zit, veel te laag. Vind sowieso het rijden stuk minder dan in vorige. Kan niet echt lekker door de bochten scheuren, of je moet handremmen en dan slipt je hele auto 180 graden, want door alleen pookje om te gooien maar je nog een hele brede bocht, of je moet steeds afremmen en zacht rijden.

Camera is trouwens ook wel irri bij het lopen, want stel je wilt ineens omkeren, moet je eerst stoppen draait ie langzaam om en dan kun je pas andere kant op rennen. =(

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Autorijden is juist super, rijd echt heerlijk. Als ik dan een Saints Row 1/2 speel heb ik het gevoel als of ik een kut game aan het spelen ben want dat rijd echt heel nep :+.

19. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar het is ook zoveel beter dan GTA SA etc:cool:

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geniaal dat ik nog steeds nieuwe dingen tegen kom. Zit net in de metro en kom bij een halte waar twee politieagenten staan. Ik stap uit, schiet ze neer en stap weer in de metro. Deuren sluiten en ondertussen rennen er twee agenten helemaal naar voren van de metro. Deuren sluiten en gaan vervolgens weer open en krijg boven in beeld dat de politie de metro heeft gestopt. Geniaal! :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina