Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de normale gta 4 achievments ook te behalen bij gay tony ?

    De achievment ''Fullchat'' bij the lost and damned die moet ik ook nog halen, alleen hoe krijg ik de respect van die maatjes van mij omhoog ? ook gewoon door met ze te chillen etc?
     
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, de achievements zijn Story line gebonden, dus die van gta iv kunnen alleen in die van gta iv niet anders.
    Ja, ga gewoon met ze airhockeyen ofzo, dan gaat het vanzelf weer omhoog, en zorg dat ze niet aangereden worden:p
     
  3. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0

    Ah thanks, maar pff dat vind ik wel klote, ik dacht laat ik die gta 4 achievments maar eens gaan halen, die melee counter achievment, en die 6stars wanted etc. maar dat gaat dus niet :mad: !
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik heb zowel GTA IV als GTA IV episodes from Liberty City. Kan ik vanuit EfLC ook de gewone GTA IV spelen of gaat dit alleen via de GTA IV disc zelf?
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alleen via de IV disc.
     
  6. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met quick match, ik kan nu opeens niet meer matchmaken. Eerder nooit last van gehad. Er staat: "Disconnected from game session. Returning to single player..." Weet iemand waar dit aan kan liggen? Ik ben gewoon verbonden met Live en heb nog lang Gold. Andere games zoals Forza doen het wel gewoon.
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Gewoon een nieuwe game zoeken. Kan gebeuren dat je er net een potje af gelopen of net begint waardoor je content van de host mist. Dan gaat het systeem in de error en dan ga je weer terug naar de single player toe.
     
  8. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou kunnen, maar ik kom zoiezo niet in een game. Ook al probeer je het 10x achter elkaar, steeds dezelfde melding.
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    En als je een specifieke multiplayer game (bv. Free Roam, Cops 'nd Crooks ect.) kiest, krijg je dan diezelfde error? Als dit zo is kan het zijn dat je NAT op 'Strict' staat waardoor je geen content van andere hosts krijgt. Deze moet je dan op 'Open' zetten.

    Toevallig bij andere (LIVE) games er geen last van?
     
  10. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen last van bij andere games. Soms doet GTA IV het wel, en op de een of andere dag niet. =(
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Blijft dit toch een werkelijk geweldige game he. Ik blijf mij verbazen over die vette sfeer en kleine detailtjes, super indrukwekkende engine wat dat betreft. Autos blijven ook supervet om mee te rijden, besturing blijf ik echt top vinden.

    Hoe dan ook, ik zag iets nieuws, of ik moet mij vergissen.

    Maar ik had een voetganger een klap gegeven, hij volgde mij en ik klom een muurtje op, correct me if i'm wrong, maar normaal klimt hij je niet achterna maar probeert bij jou te komen via een omweg, nu echter klimmen je achtervolgers je gewoon achterna. Ik stond wel even verbaasd te kijken. Ik kreeg ook een update toen ik GTA IV ging spelen net. Then again, ik heb niet zo lang geleden de cache geleegd van de 360 en daarna geen GTA IV gespeeld.

    Toch viel mij dit echt op. Ik heb het nu meerdere keren geprobeerd, en ze klimmen mij gewoon achterna. Een agent (één ster) die klom ook een muurtje op om naar mij toe te kunnen komen. Normaal gesproken bleven ze als een dombo beneden wachten of liepen om. Apart zeg,maar wel vet :)
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volgens mij al zo sinds dat het spel uit is hoor. Is wel tof though
     
  13. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet het eigenlijk wel zeker dat ze altijd al achter je aan kwamen :)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vage shit, heb ik die game echt helemaal dood gespeeld en ik kan me dit niet eens meer herinneren dan. Ik herinner me juist dat ze elke keer een omweg namen en dat ik dat ook erg dom vond van de A.I. toen. Ah well...game blijft trouwens verslavend. Ik ging de game gewoon even kort uitproberen voor iets anders maar ik zat zo weer een half uur tot uur te kloten, haha.
     
  15. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Jep, komt me bekend voor ;)

    Ben je overigens niet in de war met de oudere GTA games? Daar hadden ze dat namelijk wel...
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    GTA4 is en blijft briljant idd.

    Heb net vorige week RDR uitgespeeld, en zat nu te twijfelen over welke game ik nu zou gaan spelen, want heb er nog een hele zooi liggen die ik niet/nauwelijks aangeraakt heb...

    ... maar ik denk dat ik de eerste Episode maar eens ga spelen van GTA4. Leuk tussendoortje, weer even terug naar Liberty City, niet te lang, etc etc.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Sommige dingetjes blijven mij gewoon verbazen, en dit was mij eerlijk gezegd nog nooit overkomen. Ik had een hele chase gehad, en sprong uit mijn wagen, ik wilde een bergje/heuvel afjumpen maar ik bleef haken aan een soort hekje, deze schoot ook los en Nico viel op de grond, daarna kwam het hekwerk er nog achteraan en kletterde bovenop Nico, hoppa dood, ik lag dubbel hier. Qua details en sfeer komt nog altijd niks in de buurt van GTA IV. De volgende GTA gaat dat doen en toppen en ik kan....pffffff....echt fucking NIET wachten. Maar ja....wie weet pas op nieuwe consoles.

    Net ook weer...in een plaatsje genaamd Beachgate, bij die kermis vlakbij. Zie ik iemand op het dak staan van zijn huis en is zijn ramen aan het schoonmaken, heb ik echt serieus nog nooit gezien. En net met 4 sterren ongeveer, zag ik ineens allemaal non-politie autos rijden en daar zaten wel agenten in, ook dit heb ik nog nooit gezien. Wat gaaf zeg.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2010
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je inderdaad nog lang kan wachten op de nieuwe GTA. Wel erg jammer, vind elke GTA eigenlijk wel een classic
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch waren er niet zo lang geleden verhalen over de nieuwe GTA, dat ie in de maak was ofzo of dat ze dezelfde engine weer gingen gebruiken, zoiets. Op dit moment is Rockstar ook met niks bezig toch? L.A. Noire is Team Bondi en Rockstar alleen de uitgever, dus wie weet zijn ze wel bezig met GTA V :)
     
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan op een of andere manier op GTA IV niet een free mode spelen online.

    Krijg steeds de melding met een disconect en dat ik word terug gestuurt naar single player.

    dit heb ik 9 op de 10 keer :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina