1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    stelletje Glitchers8), Ik heb Rolled over ook gewoon gehaald op het vliegveld, gewoon met een Banshee kei hard naar een geel bordje rijden en dan er schuin over heen gaan dan moet het gewoon lukken.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik vloog nu ineens helemaal over het park bij die garage waar je die auto's voor Brucie moest brengen kwam ik neer, zover ben ik in de MP nog niet eens gekomen (en daar heb ik ook aardig wat uurtjes met die schommel lopen kloten :+)

    Nu Rolled Over opeens gekregen, unlockte midden in de lucht 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2009
  4. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Brucie dat is ziek ver gast
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand zin om de komende 2 weken Hangmans Noose te spelen? Ik wil graag rank 10 behalen.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Voor ik straks met die duiven begin: het gebruik van een heli is zeker wel nodig soms? En de rest kan ik zeker gewoon met een motor doen ofzo, aangezien dat het makkelijkst door steegjes/verkeer manoeuvreren is.
     
  7. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, voor een paar duiven (niet heel veel, hoogstens een stuk of vijf denk ik) heb je een heli nodig. Motor of auto maakt niet heel veel uit, doe maar gewoon wat je lekkerder/leuker vindt. Ik vond het in ieder geval wel stoer om in zo'n soort gele hummer die duiven te gaan schieten:+
     
  8. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, geeft wel zo'n macho gevoel:cool:
    Maar na 100 duiven was ik het wel zat en dacht ik, ik pak gewoon de makkelijkste auto

    Dit is ook een mooie auto: [​IMG]


    En de locatie;)
    [​IMG]
     
  9. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik ben een half jaar geleden begonnen met duiven schieten en ben nu nog niet klaar :+. Komt dat ik er 2 te kort heb en geen zin heb om weer alles af te gaan :mad:.
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die duiven zijn echt makkelijk, Lenny ik zou wel een anti-politie cheat gebruiken anders duur het wel lang;)
     
  11. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ja, makkelijk. Maar het kost best veel tijd ;).
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Noo cheats :emo:
    Ik wacht sowieso eerst even tot me laptop weer terug is van reparatie kan ik de guide er tenminste naast houden :+
     
  13. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    moet ik ook nog eens werk van maken, die duiven.
    ergens wil ik het zo gedaan hebben, lijkt me best cool
    maar aan de andere kant lijkt het me enorm saai ^^
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, vandaag weer wat nieuws meegemaakt.
    Je hebt wel eens dat een mannetje (bijv. een politieagent) je uit de auto wil sleuren en de deur open doet. Als je dan op tijd weg rijd dan hangt ie dus aan de deur. Al 100x gehad natuurlijk maar vandaag had ik dat met een helicopter8)
    Haha zag er echt te vet uit zo'n mannetje die aan je chopper bungelt. Na een tijdje viel ie eraf:+
     
  15. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan gaat het je heeeeeeeeeel lang duren. Elke duif politie achter je aan en die weer kwijtraken? Succes:):
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wacht, bestaat er zo een cheat? :eek:
    Ik gebruik natuurlijk noooit cheats, maar wil je me deze vertellen? Puur voor administratieve doeleinden natuurlijk. O-)
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Omdat jij het bent dulle:9

    267-555-0100
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dank je, ik ga het gelijk verwerken in mijn administratie. :+
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    niets anders he....
     
  20. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje (wie het weet mag het zeggen) over de deathmatch in GTA multiplayer (ook in the lost and damned).

    De truc is om wanneer je bij auto-aim de health van de tegenstander ziet (lock on) je je linker joystick iets omhoog doet en dan een headshot geeft. Als je dat snel genoeg doet ben je eerder dan je tegenstander.

    Maar nu las ik ergens op een internet-forum dat hoe krachtiger de wapens (dus machine geweer ofzo) hoe eerder je de lock-on krijgt als je een vijand benadert. Bij een pistool duurt het dus veel langer (moet je je tegenstander dus veel dichter naderen) voordat je je tegenstander kunt head-shotten.

    Klopt dit?

    Ik weet wel dat ik redelijk goed ben in de multiplayer (niet super, maar een 7,5 uit 10 zeg maar), maar gisteren werd ik vaak als eerste neergeschoten terwijl ik met een pistool speelde. Mijn vermoeden is dus dat mijn tegenstander een beter wapen had en bij het benaderen mij dus eerder lock on had zeg maar, zodat ie mij eerder kon neerknallen.

    Ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina