Zo, weer een heel stuk verder, dichter bij het einde. Het is deze keer echt een stuk makkelijker, waarschijnlijk ben ik de gameplay nu veel meer gewend. Maareh: Spoiler Derrick of Francis?
Spoiler Derrick killen: je kan Francis opbellen om je wanted level weg te laten halen (na het uitspelen van de storyline verdwijnt deze mogelijkheid wel) Francis killen: Derrick geeft je 2 extra missies. Echt veel maakt het niet uit, gewoon diegene killen die je het minste aanstaat.
Hier kan je alles vinden over GTA 4 en dit kan je helpen in de keuzes die je moet maken maar ik zie dat je toch al bijna klaar bent.
Ik prop hem ook af en toe er nog wel eens in. Die laatste MP achievements haal ik ooit nog wel eens. Wel is het zo dat mijn cd steeds vaker gaat haperen en doen.
Installeren die game. Free roam games zijn perfect op de HDD, zoveel soepeler en snellere laadtijden. Ook bij RDR is het verschil goed te merken.
Uit. Nu 'even' 100%en en dan de DLC doen. Of een beetje van allebei, even kijken. Multiplayer ga ik me denk ik niet aan wagen.
Release date GTA V per ongelukd onthuld? http://gamefart.nl/content.php?page_id=3&subpage_id=1&article_id=764
Op GTA Forums is dit verhaal alweer ontkracht en zeggen ze dat het een duidelijke fake is. Denk ook dat dat zo is.
Klopt, maar zodra die thread een update krijgt denken we gelijk allemaal...hell yeah, er is nieuws . Dus opzich wel beter zo.