sorry moest even...:b: Krijg trouwens wel spontaan zin om GTA IV online te doen... RPG @ Airport only???
Erg gaaf dit. Sowieso heel tof dat Rockstar na al die tijd nog steeds multiplayer events houdt. Kan niet van elke ontwikkelaar gezegd worden die ineens na een jaar of iets langer lekker een game links laat liggen. Erg leuke video dit, zeker kijken! [yt]8nVECNpm744[/yt]
Blijf me soms verbazen over de game. Ik wou een taxi van iemand stelen. Bleef ik kijken. Gast die achter in zat, zat met zijn hoofd mee te gaan op de beat. Net zoals in die ene reclame, van rechts naar links. Ik zat met een dikke grijns. Ontdek nog steeds nieuwe dingen. Nieuwe steegjes, nieuwe functies. Ook een chick van het internet geknalt. Die godsgruwelijk irritant is maar hele grappige verhalen verteld over haar fake tits. Ik hoop ook nog steeds dat ik ergens die kop-afhakkende serial killer tegen kom. Verhaal is ook nog steeds stoer, voor Ray doe je een aantal hele dikke missies. Sowieso is die hele mob baas. Spoiler En die vieze Francis kapot geknald, Derrick is baas. Francis is een bitch.
Kijken vanaf 9:30. Daar zal wel flink wat uren in gegaan zijn om dat te maken! Aangezien de schade modellen ook meegenomen zijn.
Ik ben er nu mee bezig. Echt sick, heb The Lost and Damned & The Ballad of Gay Tony beide een paar jaar terug gekocht maar nooit echt gespeeld. Zonde eigenlijk, maar best tof om de game nu weer op te pakken en de DLC te spelen. Mr Stubbs.
Ja het is niet te geloven hoeveel miniscule details in deze game zitten. Geen enkele andere game heeft dat gewoon zo goed...alleen al daarom kan ik niet wachten op GTA V. Over gaaf verhaal gesproken...check deze cutscene, die blijft sterk! [yt]AEoYq-ahTPM[/yt]
Ik weet niet, maar ik vind het sfeertje en de characters van TLaD toch toffer dan Niko Bellic enzovoort. Had net echt een gruwelijke shoot out, met Gang Wars ging ik achter vier auto's aan vol russen en die reden precies aan de andere kant van de brug. Alles zat er bij, ontploffende auto's, geschreeuw en gescheld en er was ook een rus die ervandoor rende, die was bijna aan het einde van de brug totdat ik hem neer knuppelde. Echt geweldig.