Alsof jij geen random mensen in GTA afmaakt voor 16 dollar. Of omdat ze tegen je auto aan rijden. Of omdat ze een grote mond hebben. Of omdat ze tegen je aan lopen. Of...
rij je over de brug naar het andere eiland, tussen de twee rijstroken in gaat opeens bijna al het verkeer van rijbaan veranderen *bam bam trrrrrrrrr*
toeter is een kut geluid! (meestal) behalve bij vrachtwagens n et als sirenes, in GTA V moeten ze bij politie ook dat je alleen de zwaailichten aan kan doen (zonder geluid) en dat de auto's dan wel aan de kant gaan ik wordt namelijk knettergek van die sirene's
Naar mijn idee maakt het bar weinig uit of je nu toetert of niet, in ieder geval niet wanneer je met 200+ over de weg knalt. Die mofo's zien gewoon je al aankomen in hun achteruitkijkspiegel en gooien dan meteen hun auto ervoor.
Wat is het verschil met real life Net als politie/ambulance/brandweer mét sirene, hoe lang het wel niet duurt voordat mensen ruimte maken (ok, bloed irritant is het wel in GTA)
Ik vind het altijd wel vet om in front-view op een motor overal tussendoor crossen. Wat is jullie favo camera standpunt in voertuigen?
GTA IV blijft gewoon verbazen hoor, ik had dit niet eerder meegemaakt. Ik besloot gewoon eens GTA IV er weer eens bij te pakken, beetje verder met de tweede story playthrough en uiteraard om in de sfeer te komen voor de eerste GTA V trailer. Ik reed in een politieauto en ik had wat schade opgelopen, maar niet vreselijke schade, geen rook of wat dan ook. Toch begon de auto ineens idioot zacht te rijden en ik kon niet meer harder, dus ik kijken wtf er aan de hand was. Blijkt dat een stukje boven mijn achterwiel van de auto-body het wiel blokkeerde, die had dus een flinke opdoffer gehad. Hoezo detail...gvd zeg! Dit zijn dingen die je in een fucking Forza of GT verwacht maar GTA? Rockstar!
Haha, ik speelde het vandaag ook weer. Rij je gewoon een stuk en zie je dingen waarvan je denkt dat het nieuw is omdat je het nog niet hebt gezien. Was in Bohan en zag ergens op een hoek een stuk uit de grond met een waterleiding die je kon zien. Een man was aan het werk en een ander had papieren in zijn handen en vertelde hoe alles gedaan moest worden. Fucking details.
Zo dan, dat is echt geweldig dan want dat kende ik dus ook echt nog niet. Of ze hebben het gewoon echt sneaky ge-edit en dit soort dingen toegevoegd, maar ik denk het niet. En dit is één van de vele redenen waarom GTA IV gewoon echt één van de beste games op Xbox 360 is, en er komt gewoon geen enkele game in de buurt qua dat soort details, tjonge jonge!!!! En ik ken mensen die het wel een 'geinig' spel vonden, toen ik ze vroeg of ze ooit wel eens gewoon rond hadden gereden, beetje kijken naar wat burgers doen, hoe de game-wereld zeg maar 'leeft', was het antwoord uiteraard nee. Als mensen alleen maar missies doen, missen ze echt de halve game IMO.
GTA IV zat inderdaad vol verassingen. Zo liep ik eens op op Happiness Island en liep ik tegen een voetganger aan en die zei vervolgens: Nee Nee alsjeblieft niet vechten.
Ik vind het nog altijd chill om vol gas door de stad te racen. Precies langs al het verkeer en als het fout gaat gewoon health cheat
Het zijn de details die de game doet leven uiteraard. Vind het geweldig hoe de politie reageert op vinden. Dat ze hun donut ineens weggooien om achter een boef aan te gaan. De mensen algemeen reageren zoals wij zouden doen. Hopelijk doen ze dat ook voor GTA:V En weten ze veel meer bezigheiden i,n de game te proppen. Maar ik denk dat het goed komt.
Deze zal me altijd bij blijven. Zat echt met een wtf te kijken. http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3198056&postcount=87
Na GTA een tijd niet meer aangeraakt te hebben nadat ik IV had uitgespeeld en met Lost and Damned was begonnen, vorige week toch weer verder gegaan. Lost and Damned uitgespeeld, toch wel gaaf hoe er "crossovers" in de verhaallijn zitten uit IV. En toch weer vette dingen gezien, iets wat niet kan herrinneren dat ik dat eerder gezien heb: Had een auto gejat, kwam er een politieagent aan om me te arresteren. Net op het punt dat de portier open wil doen wegrijden, bleef die dus nog een heel stuk hangen aan de deur. Hardnekking