En de sfeer, ik voelde totaal geen sfeer in SR, beetje dom raggen en alles is over de top. Tuurlijk kan dat leuk uitpakken zie GTAA, dat is gewoon goed gelukt, alleen SR vind ik de plank misslaan..
Bedankt voor je reactie. Ik probeer nu op dit moment het te veranderen alleen waar kan ik dat veranderen in de ingame mobiel. Zie ik het niet. Gr. N
Totaal mee eens. Saints row is leuk om een potje te kloten, vooral in co-op, maar sfeer is er niet. GTA laat je daarbij toch een beetje meeslepen met het verhaal terwijl je toch geconfronteerd wordt met flauwe humor.
Haha, dat kan je niet veranderen via een game. Je NAT heeft te maken met de instellingen van je router. Het is best een klus, maar Google moet je vooruit kunnen helpen!
Verrassende elementen als een Ricky Gervais in het theater, worden door de meeste mensen niet eens op gemerkt. Dan denk ik bij mezelf ook van, je hebt ook niet echt je best gedaan om alles uit de game te halen. Of trap ik nu voor veel mensen hier een dichte deur in? Spoiler De shows zijn niet bizar grappig, maar ze hebben er wel werk van gemaakt. Niet dat het leuk blijft, maar 1x moet je het minimaal gezien hebben. Anders ben je naar mijn idee niet GTA-waardig.
Het verhaal en alles er omheen is geweldig hoor. Ik bedoel meer puur de missies. 85% is toch wel "rijd daar naartoe en vermoord die en die persoon". Niks mis mee, maar er zou meer uitgehaald kunnen worden. Toch?
Ik speel nu de MP met een vriend weer en ik zoek die co-op missie waar je met swat busjes en dergelijken te maken krijgt. Volgens mij zat ie bij één van de twee DLCs, maar ik kan het gewoon echt niet vinden. Zou je net zien....kom ik hem net tegen, witness protection, dat is hem volgens mij. Oh maar ik zie nu dat het geen co-op missie is... Valt me wel op trouwens dat GTA IV soms best lelijk is nu,opzich heel logisch ook. Andere dingen blijven er wel erg netjes uit zien nog, zoals de autos bijvoorbeeld. En dan zie je hoeveel vooruitgang er geboekt is qua graphics (en nog veel meer) in een RDR bijvoorbeeld, prachtig. Kan niet wachten om al die verbeteringen qua animaties,graphics,physics,details te zien in V.
Ik ben gisteren begonnen met The Lost and Damned en wat me gelijk opviel is dat het allemaal wat grimmiger lijkt.
Ja dat kan je uitzetten. In je menu bij Display en dan Noise uitzetten. Het is een soort filter maar irriteerde mij ook .
Gisteren begonnen aan The Ballad of Gay Tony. Kan de sfeer wel waarderen na het duistere The Lost and Damned en er is ook veel humor.
Haha top dat ik hier nu achter kom.. Ik irriteerde mij enorm, maar ga het nu nog maar is een kans geven
Ik wil een New game opstarten in Lost and damned, maar hij staat er niet meer tussen. hoe kan dit? ik heb hem al een hele tijd sinds de release en ook al één keer uitgespeeld. Hoe kan het dat ik nu niet opnieuw kan beginnen?
Toen ik die uitbreidingen kocht kon ik met TLAD amper online en mocht ik in mn handen klappen als ik al iemand tegenkwam, maar nu lijkt me internet beter te zijn en welke MP-game-modi zijn er aan te raden. Enige die ik ken is chopper vs chopper..
Heeft die '1 maand gratis xbox live' die je kreeg/krjigt bij aanschaf van GTA IV een uiterste houdbaarheidsdatum? Ik zie het er namelijk niet op staan...