1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    vice city was toch ook maar 1 stad, en daar zaten ook vliegtuigen in, dus dat is echt een suf argument.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja ja dat word dus afwachten.

Ontopic: Ik geloof nog steeds niet dat vliegtuigen eruit gaan simpel weg omdat er ook gezegt word dat GTA4 groter word dan San Andreas. Als je dan van onderaan de map links onder naar rechts boven aan de map moet gaan. Zou je echt ontiechelijk lang onderweg zijn. Ik vond het in GTA 3 al vervelend om van eiland links naar eiland rechts te rijden. Laat staan als je heel liberty city door moet met een auto van hop naar her.

Nee laat eerst maar de Inside Gamer uit komen. En niet te veel vertrouwen op websites, en dan kunnen we wel verder zien/zeuren. :)

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral met het laatste ben ik heel erg blij.
    Want dit betekent dat je dus heel veel keuzes zelf kunt maken en het verhoogt de replay waarde enorm

4. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Geen vliegtuigen zou ik erg, erg jammer vinden :mad: Dat was ook het enigste onderdeel dat ik ook in Saints Row miste...

5. dark-prince

dark-prince Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die doen ze er gewoon niet in omdat NY niet echt blij is met historie van vliegtuigen...... anders gaat iedereen ze in gebouwen vliegen enz.

6. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Moet er idd niet aan denken om van links onderin naar recht bovin te reizen! daarom is het ook vaag dat er geen vliegtuigen in komen...

Misschien wel heli's en kleine jets ofzo..

Maar het zijn allemaal maar vage bronnen dus, afwachten!

7. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar het komt wel uit het magazine, die als eerste ter wereld officiele info van R* heeft gekregen, voor een preview :eek:

Damn, ik hoop ZO erg dat er Heli's in komen :{

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien dat het nu een dusdanig serieuze toon heeft dat je daarom geen vliegtuigen kan pakke.
    Misschien hebben de autos wel superrealistich rijgedrag en schadegedrag.
    Je weet het niet !?

9. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    GTA4
    Deze gozer hier heeft de gehele tekst van het blad game informer over getypt. Game informer is het blad dat als eerste met nieuwe info zou komen over gta 4. Hoewel het blad pas in mei uit zou komen zijn er dus al mensen die het in hun handen hebben en die zijn zo aardig geweest om het op internet te zetten.

Edit:
    Nog ff wat info.
    Met betrekking tot de namen waarop het gebaseerd is.
    New York city = Liberty City
    Brooklyn = Broker
    Manhattan = Algonquin
    Queens = Dukes
    The Bronx = Bohan
    New Jersey = Alderny
    Metlife building = Getalife building
    Statue of Liberty = Statue of Happiness
    DUMBO (Down Under the Manhattan Bridge Overpass) = BOABO (Beneath the Offramp of the Algonquin Bridge Overpass)

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hoe lang blijven die erop staan.. :)

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    G^$%verdomme! Geen vliegtuigen, en het enigste wat je hebt is een stad! Wat San Andreas zo fantastisch maakten waren die huge omgevingen, bossen, woestijnen, de F16's waarmee je keihard mee kon vliegen, ALLES! En dat zit er dus niet in in GTA IV. Dit lijkt me een hele finegetunte GTA III worden en GTA III vond ik echt zwaar zuigen.

12. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik zal de vliegtuigen echt niet missen. Maar er is nog niks gemeld over helicopters of heb ik dat mis?

13. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Helicopters zou wel praktisch zijn aangezien de helipads op de skyline. Maar wat toch echt niet mag ontbreken is het basejumpen en parachute springen hoor!!

14. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    En als er geen vliegtuigen inzitten zijn er vast wel andere manieren om snel te reizen.

Jetpacks ftw\o/

15. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nope er is nog niks gemeld over helicopters. Het is wel bekend nu dat het in 2007 afspeelt. Maar over die vliegtuigen is eigenlijk ook niks zeker want game informer heeft alleen maar een review over de demo gedaan en dat er in die demo geen vliegtuigen zitten wil niet zeggen dat ze niet in het volledige spel zitten. Ook gaat het gerucht op internet dat er geen motors meer in zitten. Dit zou komen omdat er in liberty city sinds 1998 ofzo een wet is die motors verbied.
    Ach ik vertrouw er gewoon op dat het een super game word want R* kennende word het dat wel.

16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Moet de Jetpack wel beter uitgewerkt worden. Want in Gta SA kwam ik met dat ding amper op de goede plekken.

Mya ben nu wel serieus aan het twijfelen of ik deze game wel wil gaan halen. Maybe als die in de budget bakken beland dat het, het waard is om het te halen.

En vliegtuigen er niet in stoppen omdat het alleen een stad is, is lariekoek. In New York heb je toch het JFK airport die kun je moeilijk negeren. =\

17. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf als gta 4 groter wordt dan SA doen ze dr heus wel vliegtuigen in hoor8)

18. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
  19. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei toch dat het niet de hele staat new york zou zijn....

maar alleen de stad new york betekend dus ook geen woestijn meer, of hillybillycountry....:mad:

20. TheGodfather

TheGodfather Guest

Ik lees trouwens op verschillende sites dat GTA IV kleiner wordt dan San Andreas. Nu weet ik het ook niet meer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina