1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik hoop iig dat het er wél inzit. :)

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hoop dat je weer lekker aan auto's kunt sleutelen en customizen.

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    dat viel wel mee aan s.a je kon er een paar alien paints opzetten en dat was t.:confused:

4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk als ze benzine zouden toevoegen in het spel het weinig uit zou maken want je pikt toch gewoon een nieuwe auto als je tank leeg is..
    tenzij je ergens in the middle of nowhere zit.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Netzoals in het spel Mafia, daar hadden ze ook benzine in gestopt.

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is wel een heel ander spel. Ik zou het er liever niet inzien, al heb ik helemaal geen 360 trouwens dus voor mij is het vooral het (oneindige) wachten op de PC-versie.. Dan wordt het allemaal iets te realistisch denk ik, dan moet je ook net zoals bij Mafia de politie op snelheid enzo laten controleren. Doe dat maar gewoon bij Mafia II, laat GTA zoals het is. Heb je straks 3 sterren achter je aan, omsingeld, is je benzine op. Nou, wat een lol. Ik denk niet dat het goed zal uitpakken in een spel als GTA.

7. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    en hadden ze dat goed uitgewerkt?

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, opzich wel vond ik. Maar zoals ik al zei, dat was een ander spel. Oudere auto's, de politie lette ook op snelheid, je was veel meer met het autorijden en het realisme bezig zeg maar. Het was een geweldig spel en ik heb het een paar keer uitgespeeld.. Maar GTA is meer verstand op nul, gassen en niet nadenken over benzine. Dus het kan wel goed uitpakken, maar ik vind het niet bij GTA passen.

*Gaat Mafia weer installeren :)

Ik ben wel benieuwd of ik het nog steeds leuk vind. Die verborgen auto's allemaal op het laatst kan ik me nog goed herinneren ook.

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zoals ik al eerder had vertelt in dit topic, als je GTA te realistisch maakt is het geen GTA meer en zullen een heleboel fans teleurgesteld zijn. Het is net et kleine cartoony gevoel dat het spel net het gene geeft dat het zo goed maakt.

10. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Hoeft niet zo te zijn, ik vind de sfeer altijd supergoed in GTA games. Al sinds ik 7 jaar was en bij iemand achter de computer mocht om GTA 1 te spelen(zelfs daar zat sfeer in met al die auto geluidjes en die stemmetjes) slapeloze nachten had ik ervan, dat zorgde al voor grote passie naar GTA, toen noemde ik het nog De grote auto roof. Ook al zouden de graphics over de top zijn, des te beter, want de missies en de sfeer zullen altijd GTA feeling uitstralen.
    En onschuldige mensen doodknuppelen :cool:

11. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm denk dat je daar een goed punt hebt, in DRIV3R en ook in saint row vond ik de sfeer van heel die games tegenvallen, en als ik nadenk was dat vooral door het zeer erge realisme en toch ook door de graphics denk ik. Dus zon idee van het tanken moeten ze echt niet doen vind ik.

12. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik vind bij saints row meer dat ik iemand overhoop sla...bij gta zo van aah dus??:9
    en bij saints row heb ik dus als ik mn gun pak en iemand op zn achterhoofd mep en zo "duunk" hoor heb ik echt zo van ik sla iemand knock out lekker voor8)
    dus de kills zijn beter bij S.R
    alleen bij GTA is het meer van alls moet GRAND zijn dus een dikke GRAND THEFT en dan AUTO omdat je er niet bij nadenkt en gewoon maar een auto pakt gaat het dus AUTOmatisch 8) slim he??? :emo:

13. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    En wat heb jij gerookt?:emo:

14. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    niet gerookt :emo: geroken....
    het lag in onze wasmand... 8)

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op gta4.net staat nou een lijst (met plaatjes) van vergelijkingen tussen Liberty City en New York City. Zo zie je dat ze het echt heel realistisch hebben nagemaakt.

16. HEMAw0rst NL

Leuk Bevonden:
    0
    sow ja idd, ik moest goed kijken om de gta screens te onderscheiden;)

17. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van dat tanken leek me altijd al vet, mits het goed wordt uitgewerkt natuurlijk.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    tja niks is leuk als het niet goed uitgewerkt is he... maar aan rockstar kun je het wel overlaten hoor! ze bakken er toch wel iets goeds van :thumbs:

ik vraag me trouwens af of het nog wel echt gta is met goede graphics... want dat cartoony stijltje dat gaat nu niet meer met die supergraphics. niet dat ik iets tegen graphics heb, ik ben er juist voor, maar haalt het niet iets van de sfeer weg? Ik vond GTA SA ook gewoon vetter dan SR omdat GTA SA een lekker sfeertje had.

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  19. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet super camara maar rockstar heeft het echt super gedaan! kwaliteit is super maar ook hoe ze het hebben nagemaakt

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    stomme shitzooi:mad: ik heb elke keer http fout::mad: ook als ik gewoon gta4.net intyp:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina