1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken... de sfeer in de vorige games vond ik juist zó goed. Waarom ze dat nou dan gaan veranderen.. :confused: Mja ze zullen er wel iets goeds van maken.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!! :mad: Dan brengen ze maar 3 versies uit! 1 voor de core, 1 voor de premium, en 1 voor de premium en HD-DVD speler. Als dat aangekondigd word dan ga ik meteen naar mijn werk en ga ik heel wat uren maken om die dingen te kunnen betalen.

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    wat is verschil tussen core en premium?? core is slechter neem ik aan ofso:confused:

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    De core heeft geen hardeschijf.

4. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    oooowww dus het gaat om de xbox zelf.... want ik denk niet dat er een harde schijf op een cd staat...
    of gaat het wel om het spel....:confused:

ik google anders wel ff ofso....................als ik geen reet te doen heb:9

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Core editie van de 360 heeft geen harde schijf en de Premium editie van de 360 heeft wel een harde schijf dus meer opslag ruimte.

Omdat GTA:IV waarschijnlijk toch best groot word (qua mb's) omdat het gewoon een groot spelgebied is met veel features etc. zal dat misschien nadelig kunnen werken als je geen grote opslagruimte hebt. Maargoed, hier weet ik ook niet echt veel vanaf. :9

6. TheGodfather

TheGodfather Guest

/Mod Dit is al de tweede keer, volgens de regels mag je het hier op het forum. Het niet over dit soort zaken hebben. -Conquistador.

7. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Triest

8. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Gelieve het niet over deze zaken te hebben. -Conquistador.

9. TheGodfather

TheGodfather Guest

Jullie mods hebben altijd wqat te zeiken. Hebben jullie nou niks beters te doen. Ik zeg toch ook dat ik hem op de PS3 koop of mag dat tegenwoordig ook al niet meer.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    dan ga je dat toch lekker op een PS3 forum vertellen..

11. TheGodfather

TheGodfather Guest

Volgens mij voelen veel mensen hier de dreiging van de PS3 naderen. Ik hou ook van mijn 360 hoor. Ik vind de 360 op dit moment gelijkwaardig en mischien wel beter dan de PS3. Alleen heb ik GTA altijd op de Playstation gespeeld en dus doe ik dat met deeltje 4 ook. Ik denk alleen dat over een jaar of 3 de PS3 weer ver boven de 360 staat.(dit is maar een mening voordat er weer mensen beginnen te zeiken).

12. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zo heeft iedere console zn voor en nadelen :)

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou hij dat niet hier mogen droppen? is dit forum zo corupt dat wij de ps3 boycotten. Geloof mij, ik ben allerminst fan van de ps3 maar iemand mag tog wel zijn mening uiten? :thumbs:
    (ik weet trouwens niet precies wat het originele bericht was).

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ga zijn posts eens opzoeken;)

je zult er zeer vaak PS3,Playstation o.i.d zien staan:)

daarom zeg ik dat hij beter dan naar een PS3 forum kan gaan, is dat gek?

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nee.

16. TheGodfather

TheGodfather Guest

Dus omdat mijn voorkeur uitgaat naar de PS3 en ook een 360 in bezit heb moet ik me hier maar niet meer laten zien? Vreemd volk die 360 bezitters(is maar een grapje hoor).

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    mee eens

maar ik vind wel dat het slim is van Sony om een blueray speler en HDD in te bouwen. Want nu kan er veel meer op een schijfje. En nu wordt de PS3 versie van GTA IV beter dan de 360 versie, behalve dan het grafische gedeelte

Nee maar dan hoef je niet zo vaak te zeggen dat de 360 maar zuigt eigenlijk want dit is een Xbox forum en geen PS forum.

Laatst bewerkt: 1 mei 2007
  18. TheGodfather

TheGodfather Guest

Volgens mij heb ik nooit gezegd dat de 360 zuigt ik ben erg tevreden met mijn 360. En ik denk dat je op dit moment beter een 360 kan hebben dan een PS3 om de simpele reden dat er meer games zijn voor de 360. Alleen denk ik dat je over een paar jaar beter een PS3 kan hebben. Dus effe voor de duidelijkheid de 360 is gewoon een goede console.

19. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Nee wij lopen niet te zeiken, wij zien hier om te kijken of de regels worden nageleefd. Een van de regels die in de FAQ staat is dit:

Je mag de game kopen voor de console die je wilt, we zijn wel een xbox forum. Maar zoals je kunt zien hebben we ook speciale subfora voor de andere consoles. Het enigste waar ik je op aansprak was het feit dat je die regel overtrad.

20. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wanneer zal deze game ongeveer uitkomen in Europa?? Ik gok ongeveer rond oktober/november.

Ben ook zeer benieuwd over de achievements van GTA:IV, ik denk dat er een paar een beetje uitzien net zoals bij Crackdown, dus bijvoorbeeld 10 mensen tegelijkertijd met een bazooka vermoorden enzovoorts.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina