1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik had ook zoiets gehoord dat er dit keer echte merken in zaten ofzo?
    Via via via via

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Kan me niet voorstellen, maar wel look-a-likes denk ik :) uhu uhu

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Echte merken zullen er vast en zeker niet inzitten, ik denk ook gewoon look-a-likes. Want er zijn denk ik geen merken die het goedvinden als hun modellen worden opgeblazen.

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan rockstar toch mooi een extra centje mee verdienen, reclame in-game te doen, het stoort niet want tsja, het is new york, wel meer games doen het

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kost juist ontzettend veel;) licensie enzo

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het viel natuurlijk te verwachten dat de 360 op den duur zijn beperkingen met zich mee zou gaan brengen. De eerste Xbox had het voordeel van de harde schijf, waar iedereen toen der tijd vol lof over was.

Nu blijkt ook de opslagcapaciteit van de dvd problemen met zich mee te gaan brengen, ten opzichte van blu-ray. Gezien de snelle ontwikkelingen in de game-industrie kon je dit zien aankomen, echter had ik niet verwacht dat dit zo snel al beperkingen zou gaan geven.
    Een complex spel als GTA IV schijnt nu al rekening te moeten houden.
    Als we hier al in 2007 mee te maken krijgen, hoe gaat dit dan in 2008…..

Ik denk dat Microsoft op den duur toch een paar 360 bezitters links moet laten liggen om de concurentie met de PS3 aan te kunnen. Dus games uitbrengen op HD-DvD en games die standaard gebruik gaan maken van de harde schijf.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0

oh, al doen ze coca-cola poster in de stad hangen, komt dat toch juist ten goede van coca-cola? gratis reclame:9

8. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Nol. WAt betreft het standaard gebruik maken van de HDD, ben ik het met je eens. MS moet de kleine groep van 360-gebruikers zónder HDD maar 'links laten liggen'. Economisch gezien lijkt dat me vrij logisch.

GAmes uitbrengen op HD-DVD lijkt me zelfmoord. Daarmee laat je in eerste instantie 100% van je gebruikers in de kou staan. Niet in het belang van MS:)

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Lang leven compressie maar dat zal echt geen problemen gaan opleveren. Dan denk ik dat de lage leessnelheid van blu-ray problemen opleverd maar goed, dat is een andere discussie. Ik gok erop dat ze in de 360 hdd streaming aanzetten als er een HD aanwezig is en zoniet moet de 360 het met mindere prestaties doen. Net zoals Oblivion, waar het heel goed merkbaar was.

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik denk niet dat er merken in komen te zitten. Maar idd look-a-likes. Allemaal grapjes en verwijzingen dus. :)

11. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ik snap sowieso niet waarom er zoveel heisa is ontstaan over de 'belemmering' die de 360 zou zijn. R* zegt gewoon dat beide systemen hun eigen problemen hebben, het probleem van de 360 is gewoon het ontbreken van een standaard HDD.

en idd, leve compressie. Laten we ook niet vergeten dat het gewoon een technische uitdaging is voor programmeurs, meer niet. GTA 4 zal er nog steeds onwijs strak uitzien, lijkt mij.

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat MS gewoon skit moet hebben aan al die sloebers zonder HDD en gewoon R* een HDD gta game moet laten maken. Als MS dan ook alleen de premium versie op de markt houdt...,
    Ik geloof dat je ook zo iets had met de nintendo 64, moest je een expansion pack er in douwen om andere bepaalde spellen(perfect dark, zelda), maargoed, we zullen zien:p
    edit:, hier herhaal ik trouwens wat er al is gezegd:p

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    NIEUWE INFO!

* According to the magazine, GTA IV is currently 66% complete.

* When Niko pulls out a pistol, a crosshair with a simple black cross within a circle shows up on the screen. This could be an indication of manual aiming being available in the game.

* Rockstar's humorous take on the number 69 makes an appearance yet again in GTA IV, the editors of the magazine saw a sign for a "69th Street Diner". Another building called "Twitchins", the GTA version of Brooklyn's Domino's Sugar Factory, is in the game.

* Niko will be able to climb and descend exterior fire escapes and some meetings will take place high in the office buildings of skyscrapers. It's said that from on top of them you'll be able to throw people off.

* Hand to hand combat is also being reworked on for GTA IV, and will feel "much more natural" than before.

* One of the radio stations includes an "Eastern European-sounding" dancing station.

* Players will be able to change their camera views whilst in a car according to their needs. This however is said to still being experimented on, and that Rockstar want to give better control and "immediacy" to players.

* One of the things that makes it easier for Rockstar setting GTA in a fictional New York is that they sometimes get a call from the developers at Rockstar North in Scotland, wanting to know more about a specific building or traffic flow in a certain area, for instance, and using their in-house researchers in NYC they can easily assist the guys back at R* North.

* Dan Houser is quoted saying that the Liberty City in GTA IV is bigger than any single city they've done before, giving a more clear indication of the physical size of the game. He continues saying that the "detail" of the game is the big thing.

* He also confirms Central Park to be in the game, though it's fictional name is still unknown to us.

* Dan says that they're "certainly evolving the way the radio works". He says the same for police behaviour and their reaction to crimes. Nothing further is said about this...

* For confirmation, boats will be making a return and the handling is "really nice".

* "Fun ridiculous" weapons is said to be in the game, because R* is not going too "naturalistic".

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    66%? Das al best veel. Mensen van de gebouwen smijten lijkt me leuk maar je moet er ook veilig af kunnen springen vind ik net zoals met San Andreas met die parachute.:cool:

15. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    maar hij moet ook al in sept. af zijn he...
    mensen van gebouwen afgooien? en dan mensen beneden ze "veilig" op laten vangen8)

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    66% klinkt al goed! Dat er boten inzitten en dat het vechten beter aanvoeld is natuurlijk top. Hoop dat ze met "fun ridiculous" wapons wel normale wapens gebruiken, die in GTA:confused:A waren erg super, als die beter worden uitgewerkt is het voor mij al goed. :thumbs:

17. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan natuurlijk wat gemist hebben maar zitten er nou motoren in de game |:- ?

18. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    en vliegtuigen/helikopters? De verscheidenheid aan voertuigen is toch een pluspunt van GTA tov Saints Row. Ik vind trouwens de Trailer van GTA IV indrukwekkend, en dan een mega grote stad grotendeels gebaseerd op New York en tot in detail uitgewerkt, wow, dat kan een zeer vette game worden. Ik speel GTA al sinds GTA 1 en vind het echt een vette game. GTA: SA vond ik al erg goed.

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vliegtuigen niet, maar helikopters wel dacht ik, lijkt me zo vet om op een hoog gebouw te gaan staan en dan naar beneden springen met een parachute:p

20. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Vliegtuigen zullen niet voorkomen in het spel, omdat "het geen meerwaarde heeft, aangezien er maar één stad is". Helikopters zullen er wel in voor komen, evenals boten. Motoren weet ik niet zeker, maar ik ga er wel vanuit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina