1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is dat nou serieus? Nee toch? :+

R* heeft gezegd dat ze zo min mogelijk/geen dezelfde mensen erin zouden doen.

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    In de trailer zag je toch opvallend veel mensen met een boodschappentas op dezelfde manier voor hun borst houden.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er zijn ook niet zoveel manieren hoe je een boodschappentas kan vasthouden ;)

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Neej, zo lopen ze in Amerika allemaal met hun papieren zakken met boodschappen erin, zitten volgens mij geen handvatten aan, dus houden ze tegen hun borst aan. In de trailer zat er toch aardig wat verscheidenheid in de poppetjes, hopelijk is dat in het echte spel ook. Deze stad zal wss al zo veel interessanter en mooier zijn om doorheen te lopen en rijden en mss kan je ook wel op meer plekken naar binnen, het wordt volgens mij zoiezo grafisch en hopelijk ook qua gameplay de beste nabootsing van een stad in een game ooit.

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  5. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    nee maar wel grappig als ze dat zouden doen :lol: :) :thumbs:

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nieuwtje: je kunt in GTA IV de kofferbak van auto's openmaken met LB. (bron: gta4.net/xbm)

7. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, echt vet dat je dat met LB kan doen:+

8. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik dan toch een beetje gejat van Saints Row, waar je ook gestolen goederen in de kofferbak kon doen.

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Wat maakt het nou uit als ze van 2 games uit hetzelfde genre uit de ene game goede elementen overnemen in de andere game, daar worden de games toch alleen maar beter van voor de gamers. En als het echt te veel gekopieerd is dan nemen de makers van Saints Row wel stappen hoor, maar dit is natuurlijk maar een klein onderdeel van de game.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol gta is een genre, als je iemand vraagt, ken je saints row? zegt hij: nee wat is dat? oh een soort van gta, ohja zo iets dat ken ik wel,

dus saints row heeft zo 'n beetje alles gejat van gta:p
    waar niks mis mee is, want hoe meer games er zijn , hoe meer ik er heb om uit te kizen :thumbs:

EDIT: met saints row kon je geen kofferbakken open maken, zonder schade toe tebrengen dan

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  11. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    GTA is een spel geen genre, ze zijn wel een soort de uitvinders van het genre :9 free roaming noemen ze het toch geloof ik?
    met saints row kon je met bepaalde missies wel iets in je kofferbak stoppen bv als je zo'n pakketje had maar volgens mij kon het niet zoals je dat nu bij GTA kan, wanneer je maar wilt.

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je kon er iets in stoppen, maar de kofferbak ging niet open:p

maar ik vind gta een genre, oblivion is ook free-roaming, maar heel anders,
    dus ik vind saints row onder het gta-genre vallen, want gta heeft het genre uitgevonden

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou bij saint's row kon je alleen maar achter de auto staan en op Y drukken en dan lag er een doos in de achterbak en met Y haalde je hem er weer uit en in GTA IV zul je dus de kofferbak echt open kunnen maken. Misschien wel om wapens mee te vervoeren ofzo. Dat hoop ik. Ik hoop niet dat je gewoon 8 wapens tegelijk bij kan hebben die je dan niet ziet en als je dan op een knopje drukt dat je ventje hem dan in z'n handen heeft.

De boodschap was dat het kon :+ En dan weet je ook alvast met welke knop het zal moeten :D

Oblivion is geen free roaming. Het is een Open Ended Role Playing Game.

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764

Maar in Oblivion zitten wel free-roam elementen, het doen en laten waar jij op dat moment zin in hebt.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    je kunt eerder zeggen dat het free roaming genre is afgeleid van het RPG genre.

16. Greathoudini

Greathoudini Guido's & gangsters

Leuk Bevonden:
    0
    de eerste rpg's kon je toch ook niet gaan en staan waar je wild dus dat klopt niet :9 de eerste rpg's waren ook gewoon in een van te voren uitgestippelde omgeving

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    maar wat is dan het verschil tussen free roaming van GTA en de free roaming van Oblivion? Je hebt bij beide games een wereld tot je beschikking waar je vrij doorheen kan gaan. Je kan de wereld zelf ontdekken en er van alles doen Je hebt vaste missies die vast liggen en die je op je eigen tijd kunt doen, je kan overal losse missies vinden, dus daar zit verder weinig verschil in hoor.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  19. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    En het maakt me niks uit dat er games zijn die misschien op GTA lijken, allicht dat er ooit een betere komt.

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    gta is gewoon the best en dat feit is voor mij onbreekbaar, meschien worden de graphix en de gamplay minder goed dan saint's row, meschien worden ze beter, ik weet het niet.
    de sfeer is bij gta altijd okey dus deze komt mijn xbox zeker wel in

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina