1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mcp

    Mcp Metastasizing

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Is vrijwel zeker dat er karakters uit vorige gta's voorbij zullen komen.
    Heb trouwens mijn twijfels of die dude uit de trailer wel echt je character zal worden. (mijn eigen theorie) Ik denk dat je of zelf karakters kan maken (zoals ong. bij Saints Row) of dat je moet kiezen uit natuurlijk aanpasbare characters (zoals in Gta 1) want die kerel uit de trailer is wel fucking oud voor de dingen die je waarschijnlijk allemaal zult moeten gaan doen.


    Speculeer :)
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hopelijk kan je nu ook in meerdere gebouwen, het aantal in SA was zeer schraal, en het beroof-systeem werkte ook voor geen meter :9
     
  3. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je gewoon met deze vent gaat spelen mischien wordt die gedurende de game wel ouder, zou wel vet zijn:thumbs:
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ja die bedoel ik
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nice

    ik denk trouwens wel dat je gewoon met die character uit de trailer gaat spelen, ze geven hem niet voor niets een bepaald dialect. En het zou ook niet echt iets voor gta zijn om dingen te gaan afkijken van andere spellen.
     
  6. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoop het eigenlijk niet, heb liever dat de personage zijn normale figuur houd. En niet dat je steeds naar de Chuckin Bell moest op je ff dikker te maken omdat je anders niet meer kon rennen.
    En door dat vele rennen groeide spieren van je char ook totdat die een grote homp spier was.

    Nee, ik hou het liever op de skinny looks.

    Heb dan liever dat je op het begin van de game je char een beetje kan veranderen en later in het spel misschien plastische chirurgologie ondergaan.
    Maar als dit zo is dan zul je waarschijnlijk alleen maar kunnen gaan voor de Russische looks, niet dat ik dat erg vind, en dat je zijn spier massa en vetgehalte wat kan aanpassen.
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel vet idee zijn, naar vliegveld en dan betalen om in een vliegtuig te gaan, en kapen.
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al wat bewijs in wat voor periode zich dit zal afspelen?

    Ik hoopte op de jaren 80, maar krijg wel een hedendaagse of jaren 90 gevoel als ik de trailer zo bekijk...
     
  9. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk hedendaags.. aan autos etc te zien hoorde ik
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij sterk, dan zou het betekenen dat het WTC er nog staat, maar dat zullen ze er nooit instoppen ivm 9/11
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zouden ze in de VS zeker niet kunnen waarderen als iedereen met vliegtuigjes 11 september zou nadoen. Daarom denk ik ook in de huidige tijd.
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Nick.Hoeven , je hebt je eigen argument eigelijk beetje onderuit geschopt.. Ze kunnen makkelijk jaren 90 doen en dan WTC eruit laten. Ik denk niet dat veel mensen daar iets op tegen hebben.
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou toch een beetje nep zijn. Als zij zouden zeggen dat het zich in de jaren 90 afspeelt en dat alles verder ook klopt, dan kunnen ze toch het WTC niet weglaten?
     
  14. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, in de jaren 90 waren er geen kinderen en huisdieren op straat ?^^ Tuurlijk kunnen ze het wel weglaten..
     
  15. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het is ook maar een game..
    Ze kunnen doen wat ze willen neem ik aan.
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk kunnen ze doen wat ze zelf willen maar kinderen en huisdieren is wat anders. als ze wel het Empire State Building en het Vrijheidbeeld erin stoppen is het toch nep om het WTC er niet in te doen?
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Controversie veroorzaken is 1 ding, maar de mogelijkheid om met een vliegtuig in de torens te vliegen is iets wat ze niet zullen doen...

    In redelijk veel games die gebaseerd zijn in NY, zie je dat ze de gebouwen eruit laten, of zoals super runabout deed, een strik eromheen met de amerikaanse vlag als herdenking. (japanse ontwikkelaars b.t.w.).

    Dit is tenslotte wel liberty city en niet NY... wel gebaseerd op NY, maar gelukkig hebben ontwikkelaars geen beperkingen hierdoor, en kunnen ze erin doen, en eruit laten wat ze maar willen.

    Dat is in dit geval ook wel het beste, ik ben helemaal voor vrijheid om te doen wat je wilt, maar dit ligt nog iets te vers in het geheugen.

    Ook grappig is om te lezen hoe heel veel amerikanen (met name jongeren) geen russich of oost-europees accent kunnen herkennen, en dachten/denken dat de hoofd speler in de game een terrorist was... omdat, ja ja, hij er arabisch uitziet. :mad: wat een niveau niet?

    En dat zorgt dus al voor veel controversie op vele websites, je kan je voorstellen hoe erg dat zou zijn als je in de torens kan vliegen.

    Maar goed, weer wat terug naar de game nu... volgende info komt dus pas weer in mei... een exclusiviteits deal tussen een tijdschrift en rockstar zullen dan nieuwe screens laten zien, en nieuwe info (online? wat voor missies? motors en vliegtuigen/helicopters?).

    Plus voor diegene die mischien dachten dat deze rus wellicht niet de hoofdspeler zou zijn, hij staat voorop de cover van dat tijdschrift met een automatische geweer in zijn hand, net zoals in vorige GTA games.
     
  18. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    lijkt me aan de andere kant wel vet om met een parachute van het wtc af te springen :D
     
  19. TheGodfather

    TheGodfather Guest

    Ik be het helemaal eens met strapping young lad.

    Het is NY niet alleen maar gebaseerd op NY.

    En ik vond het ook wel grappig dat veel amerikanen denken dat het een terrorist is.
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen genoeg hoge gebouwen zijn, en het zou inderdaad een schande zijn (zeker na het spelen van crackdown) om niet bovenop een gebouw te kunnen komen, genieten van het uitzicht, en er dan vanaf te basejumpen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina