1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nog even geduld :D

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er zijn plaatjes vrijgegeven van de Special Edition van GTA IV, die 99 euro gaat kosten. De boxart is natuurlijk nog niet de uiteindelijke.

[​IMG] [​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]

En als het goed is komt vandaag het exclusieve nieuws over GTA IV op yahoo! games en ook de beloofde nieuwe screenshots. De info zou een interview worden met Dan Houser. linkje naar yahoo!

Ook gaat de trailer van start om 18.00u morgen. Wat 17.00u in de UK is, 12.00u in de USA en 02.00u in Australie.

Laatst bewerkt: 27 jun 2007
  3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Vette shit, alleen is het de 40 euro extra niet waard imo.

4. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Klopt, het is wel weer 40 euro meer! Dat is wel bijna een volle tank benzine... Denk dat ik dan toch maar voor het laatste kies haha :9

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    het is best leuk zo'n special edition, maar wat heb je er eigenlijk aan.
    Ik koop liever voor de 40 een ander spel erbij.

6. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja mja wat moet je ermee :9

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad wel leuk, maar wat moet je er mee... Ik haal dus gewoon de normale versie, ook goed zat!

8. GJV6000

GJV6000 Guest

Ik haal de SE in Amerika want met de release zit ik toch in New York City!! En dat scheeld weer een paar euro 90 dollar voor de SE.

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ach ik wil die Special Edition wel hebben hoor! De game is nu al zo'n grote hype, daar hoort zo'n mooie uitgave wel bij! Heb hem gelijk besteld! :b:

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die SE ziet er heel vet uit!
    kopen en de game zelf verkopen.. :+ (heb geen x360 meer)

11. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    iid :)

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  13. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Eerlijk gezegt weet ik nog niet eens of deze game wel ga kopen. Ik heb GTA eigenlijk wel gezien of het moet zo'n ongelofelijk geweldige game zijn!

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    GTA1 heb ik helemaal kapot gespeeld. Gta3 was ook wel te doen en het zelfde geld voor Vice city. Maar san andreas vond ik echt 3x keer niks. Ik zit ook erg te twijfelen of ik hem haal. Hij komt sowieso net na halo 3 en om dan ook nog gta4 te kopen...denk het nie. Dus ik denk dat ik hem maar schrap...

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, GTA San Andreas vond ik ook crap. Met de eerste paar delen heb ik me ook vermaakt, vooral het eerste deel. Dat moment zal ik nooit vergeten toen ik het voor het eerst speelde. Wat een game was dat voor die tijd, geweldig! Echt iedereen had het er toen over. :)

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Don't believe the hype...

Het wordt natuurlijk weer veel van hetzelfde en veel veranderingen zijn in deze melkkoe ook niet echt vernieuwend. Het moet immers miljoenen op gaan leveren en teveel afwijken van het huidige concept neemt de nodige risico's met zich mee. Kortzichtigheid van de gamer spreekt hierbij boekdelen, misschien wel eens de negatieve geluiden gehoord over EA, als deze weer een nieuw deel van een bekende titel aankondigt? Grafisch is het allemaal net iets beter als zijn voorgangers, maar dat is niet verassend te noemen. Ach, de massa koopt toch wel...

Inhoudelijk hoeft men weinig te bewijzen, men teert immers op de naam, welke reeds gemaakt is. De gemiddelde gamer spreekt al lof over een nieuwe GTA zonder maar één ingame filmpje te hebben gezien. Bij andere games worden al negatieve geluiden waargenomen bij het zien van één in-game screen.

Natuurlijk zit ik ernaast, want u bent een hardcore gamer en heeft van games meer verstand, dan de gemiddelde consument. U vaart u eigenweg en laat u zeker niet commercieel beïnvloeden, daarom heeft u toentertijd besloten voor een console gefabriceerd door Microsoft….

Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  17. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Och stelletje stakkers! GTA San Andreas vind ik nog steeds hélemaal geweldig, evenals de rest van de GTA's!
    GTA heeft ook een goede naam opgebouwd, en dat is niet voor niks. Tot nu toe zijn ze altijd erg vernieuwend geweest met een nieuw deel, dat is bij andere games over het gemiddelde niet zo!

18. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tweede GTA IV trailer komt vandaag om 19:00 uur
    Of is dit oud nieuws??

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hou durf je GTA te vergelijken met een EA game!! ;)

Nee maar even serieus, de vorige GTA's waren allemaal erg goed, dus waarschijnlijk deze ook. En wat maakt het uit dat er weinig vernieuwingen inzitten? Het gaat er toch om dat je een leuk spel hebt om te spelen, niet dat het per se vernieuwend moet zijn. Ik speel liever de zoveelste GTA, dan een of ander weird nieuw spel. Van GTA weet je gewoon dat het kwaliteit is en dat het leuk is om te spelen.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is het al 19:00 uur? Is het al 19:00 uur? En nu? En Nu? Whaaa!

2 Nieuwe Screens:
    Klik 1
    Klik 2

2de screen zie je Niko die waarschijnlijk een kluis heeft opengebroken? En hij heeft die tas bij zich die bij de Special Edition zit :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina