1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens. Hoewel ik liever een Italiaan had gehad is dit alsnog veel beter dan CJ. Een Rus past wel bij de donkere sfeer van GTA4.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    WAAT? Nikko een rotstem hebben? Die stem past seriues echt goed bij hem! Niko is de beste personage uit alle GTA's. Hoe die beweegt alles, het leek net of het een echte persoon is.

_O_

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    wat had iedereen tegen CJ, ik vond hem best tof. Maar wat ik het tofste vond van de trailer was dat hij zo aan een heli en aan een vrachtwagen hing! zag er echt lache uit!

4. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ja Niko is tof, houd wel van dat Russische accent! Mafia ;)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jongens download de trailer gewoon even via xbox live kan je de trailer zien op een mooi schermpje (als je die hebt) en dan zie je dat het best wel mooi is.
    Maar next gen is niet alleen graphics wat heb je je liever mooie graphics mooier dan gears of war of een super super grootte stad.

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje jammer dat het niet echt een super super grootte stad wordt, iig niet kleiner dan San Andreas.

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Van mij hoeven de graphics eigenlijk niet top notch te zijn, als je maar een gigantisch speelgebied hebt met heel veel mogelijkheden. Saints Row bijvoorbeeld moet door die grafische aardigheidjes een groot deel van zn framerates inleveren en veel framedrops. Dan heb ik toch liever een game die vloeiend draait hoor....

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Als ik even terugdenk aan mijn eigen ervaringen met San Andreas, dan kan ik alleen maar concluderen dat de speelomgeving daar uiteraard erg groot was, maar naar mijn mening ook té groot.

Het probleem met San Andreas vond ik dat steden zoals San Fierro en Las Venturas erg leeg op mij overkwamen. Het kan misschien met de kracht van de PS2 te maken hebben gehad destijds, maar ik kreeg de indruk dat er veel aandacht aan Los Santos besteed was en de bossen en dat San Fierro en Las Venturas er zo ingesmeten waren.

Ik heb liever een kleinere speelomgeving die super getailleerd is en weergegeven en waar ik geen afgeraffeld gevoel bij krijg. Geef mij maar Liberty City of Vice City qua omvang, daar is niets mis mee!

9. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Saint's Row is ook wat te veel tijd verspild aan mooie graphics denk ik, hierdoor lieten andere aspecten zoals voertuigen het weten. En een heel belangrijk aspect in een free-roam game vind ik de voertuigen, dus hopelijk is er weer een gro(o)t(er) arsenaal voertuigen in GTA IV.

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat gevoel had ik juist niet. Ik vond het erg tof dat de spelwereld daar erg groot was en vind ook niet dat het afgeraffeld was. Het was juist leuk om alles te ontdekken. Maar we zullen zien of het principe van alleen een stad zonder vliegtuigen weer gaat werken.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je overal in kan en het niet alleen maar hoge gebouwen zijn ( True Crime Streets Of New York ) dan ben ik er blij mee. :)

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ik vind de trailer wel tof, ziet er mooi uit hoor! Alleen vind ik de framerate knap zuigen..
    Wel chill dat de Picture Pack en de Theme gratis te downloaden zijn.
    EDIT: OMFG DIE THEME IS ZO VERSCHRIKKELIJK VET

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Theme is idd vet. Alleen vind ik hem te donker.. Miss zou het leuk staan bij een Xbox Elite ;)

14. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in één van die screenshots uit die trailer waar een link naartoe was gegeven, zie je dat die ene agent in z'n achteruitje spiegel keek!!!! mss denk je: no big deal,, maar als alles zo gedetailleerd wordt! dan wordt het echt heel vet

15. O43 Master

O43 Master Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ben ook zeer enthousiast over de details in de trailer. Ik heb hem na het zien van de trailer dan ook direct gereserveerd.

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Weet iemand trouwens welk lied gebruikt wordt in de trailer? Die is nl. pittig tof.

17. Shizzel

Shizzel Guest

Het was een band met het nummer Hand in Hand ofzo, en daar een bepaalde remix van. Ga ff naar www.gamekings.tv, dan naar Dissecting the GTA IV trailer links, en in de video zeggen ze het in het begin.

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De hoofdpersoon is ook supertof. Geen prettyboy ofzo (nou ja, dat heeft GTA sowieso nooit gehad, gelukkig maar) maar gewoon een relaxte gast . Doet me ook een beetje denken aan Jean Reno maar dan in fictie-stijl ofcourse, erg cool.

Zolang we geen gameplay trailer krijgen (en ik kan van de vorige gta's geen enkele gameplay trailer laten zien, althans..misschien van IGN bijvoorbeeld,maar van Rockstar zelf niet) en dit heeft altijd gewerkt. En het was des te toffer om de game dan uiteindelijk te spelen.

Van het nieuwe targeting-system hebben we bijvoorbeeld nog niks gezien,
    van Ragdoll physics nog steeds niks gezien, hoe het eruitziet wanneer je iemand neerknalt en dat het bloed precies de goeie kanten opspat (zoals gezegd) zien we ook niet...gaan we allemaal zelf straks zien wanneer de game uit is. Ik persoonlijk vind dat wel erg tof...misschien daarom doet deze trailer mij ook weinig, ik heb er in ieder geval alle vertrouwen in...geen enkele GTA sinds GTA3 heeft mij teleurgesteld, vond ze allemaal supervet. Ik neem ook absoluut een vrije dag wanneer de game uitkomt, simple as that.
    En dan gewoon geen enkele missie doen,maar gewoon klooien, rondlopen en rijden, dingen checken, dat soort shit. Ik weet nog met GTA3 en Vice , EN SA dat ik maar niet aan die missies toekwam omdat ik de cops kwaad maakte en lekker achtervolgingen hield, of gewoon willekeurig mensen aanvallen, dingen uitzoeken, etc...heerlijk. De kleine dingen maken een game vet...In SA kon je vrijwel overal op klimmen, hekjes, huisjes, muurtjes,..etc...supervet vond ik dat. En dat is precies wat ik in IV ga doen :p

19. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.937
    Ok, thanks! :)
    Het liedje van de trailer heet: Arm in Arm (Shy Child Remix) van The Boggs.
    Edit: Ook leuk dat Limewire hem niet kan vinden. -,-

Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat er niks maar dan ook echt helemaal niks over multiplayer gerept word ..

Zou t zoiets zijn als in Saints Row of komen ze met iets gruwelijks vet ?!

persoonlijk gaat deze game opzich toch om de Singleplayer ! of heeft deze ook een co-op ondersteuning?

Kijk bij sommige games is het niet erg dat er een goeie multiplayer inzit Zoals the darkness en Bioshock .. maar toch geeft het net een beetje dat extra Next - gen dat je ala Gow met ze 2en door zo'n spel loopt en elkaar kan helpen enzo .

Al met al wordt dit gewoon weer een regelrechte klassieker daar heb ik alle vetrouwen in .. kijk maar naar Rockstar die levert zowiezo eens in de zoveel jaar een Dijk van een game af.

En voor wie Tabletennis ook heeft gespeeld weet hoe de personages eruit gaan zien in GTA IV!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina