1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat in combinatie met betere a.i., hoop ik dat je echt hele vette achtervolginge krijgt:D,

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zie mezelf al vol over times square racen met de politie achter me aan.

3. Shizzel

Shizzel Guest

Waarschijnlijk niet, dan zou je ook per jaar 10 maanden hebben, en zou elk jaar helemaal verkloot zijn en zouden we waarschijnlijk in Februari kunnen leven :9. Ik wilde nog een rekensommetje maken, maar kom op. Ik heb vakantie :+

4. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten om die hotdog kraampjes omver te rijden,

ik hoop wel dat je wat homies op kan pikken en met een karretje scheuren, dat vond ik heel vet gedaan in saints row, ( was ook al in san andreas maar minder goed)

alleen zo te zien wordt dit meer een professionele misdadiger, met een telefoon dat ie opdrachten doet en al, dus ben bang dat we geen homies krijgen waar we mee kunnen scheuren helaas

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik denk ook niet dat die Rus allemaal gangster homies krijgt inderdaad. :9

6. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    of hij moet wat matties laten overvliegen van russland, of waar dan ook vandaan:p

of bij, rent a rus :p

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol:

denk wel dat ie maatjes gaat krijgen.......heeft sowieso zijn neef en zal nog wel meer partners in crime ontmoeten.....

8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    zal me niet verbazen als hij de hulp in roept van de Russische Mafia

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Onze eigen nederlandse Gamekings hebben de demo van GTA IV ook gespeeld en in de laatste brievendag flappen ze er een beetje uit dat je mensen kan onthoofden. Of moet ik dit niet serieus nemen? (Graag niet op reageren als je dat niet gezien hebt).

/EDIT: Ik ben nu bij het einde en hij zegt nu dat hij in de war was met Gran Turismo :+

/EDIT2: Ze zaten uit hun nek te zwetsen.

Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  10. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings zijn wel de laatse op deze planeet die ik serieus neemt.....zijn echt een stelletje wackos:)

11. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook leuk zijn als er een orkaan in voorkomt ofzo:emo:

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    en sneeuw stormen

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wat denken jullie dat de multiplayer zal inhouden? Want ze zeiden dat hij 'beter bij de singleplayer zou passen'. Wat zou dat betekenen? Misschien moet je missies co-op doen ofzo. En rondlopen vrij in de stad zou vet zijn. Maar zou er dan ook een versus mode inzitten...

En hoe zal het zitten met de besturing van de auto's? Want die zoog in Saint's Row en SA. Nou ja... Ze zouden die van SA moeten pakken, maar dan gewoon rondkijken met de rechterstick en dan schieten met de rechterstick klikken. En dan achteruitkijken met een andere knop ofzo.

En hoe zal het zitten met de mogelijkheid om kleren te kopen enzo. Want ik had eigenlijk gehoopt dat het nog uitgebreider dan Saint's Row zou worden, maar nou hoor ik dat je alleen kleren kan kopen voor heel je lijf. Dus zeg maar 'outfit 1', 'outfit 2' en 'outfit 3', die dan heel je lijf bedekken (schoenen sokken broek shirt zonnebril pet hoed).

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook er benieuwd naar de multiplayer opties.

15. X-BoxFan

X-BoxFan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je liever aparte kleren kunt kopen dus apart een broek en t-shirt enzo

16. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de besturing van de auto in saints row juist heel goed, in tegenstelling tot sa waar ik de hele tijd crashte, ga ik met saints row heel goed, alleen het acheruit rijden vind ik kut,

alleen wel raar als je met mp 10 km/u tegen een teammate aanrijdt dat ie dood gaat, maar met 50km/u tegen een vijand een kwart van z'n health verliest....

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik vond juist de besturing in Saint's Row kut. Met de triggers gassen is veeeeeeel fijner. Dan hoef je niet per se plankgas te gaan.

EDIT:

weer nieuwe info/dingens:

- McReary, the character we learned about in GamesTM, is a corrupt cop. He has "dirt on Niko's past." The mission they previewed is called "Call and Collect."
    - Little Jacob (a caribbean arms dealer) is a good friend of Niko's cousin. When you buy weapons from him (which are kept in his trunk) you can scroll through them like you did in Ammu-Nation in the previous GTA games.
    Best lachen, veel beter dan zo'n ammu-nation
    - Rotterdam Hill (the place where Niko agrees to meet Jacob) is in Alderney - the GTA IV equivalent of New Jersey.
    - Niko kills Goldberg (the shady lawyer) because he owes a favour to somebody.
    - Rockstar showed the sequence where he kills Goldberg twice. The first time he fell out of the window, the second time he merely crumpled on the floor.
    Dus meerdere manieren om iemand te vermoorden (als in Hitman: Blood Money?) en niet stomme cutscenes
    - When purchasing clothes, you have to choose the items from the shelf individually.
    Kun je dus toch aparte kleren kopen en niet voor heel je lichaam in 1x dus?
    - Determining which figures you need to kill requires perception - there are no arrowheads to direct you like in the previous games.
    Wat betekend 'Determining'? Maar volgens mij wordt dat best lastig
    - Once you gain a wanted-level, the map flashes with circles of blue and red, with each circle representing the line of sight of the police chase. The circles differ in size depending on your wanted-level.
    Klinkt ook best lastig
    - The default camera view when driving rests around the left-hand side of the car above the road.
    Dat zuigt, maar gelukkig is het 'default' en kun je het dus veranderen
    - Multiplayer is accessed via your mobile phone.
    Klinkt als co-op, zo van: Russisch accent - Yo Homie, wanna rol wi' me? Ya down? Ok fo sho. For shizzel my nizzle.
    - The combat rests somewhere between Resident Evil 4 and Gears of War in terms of style, allowing you to roll, find protection and blind-fire from behind cover.
    Strak :cool:
    - Shooting different parts of the body has different impacts (e.g shoot a security guard in the foot at the top of the stairs, and he'll come tumbling down.)
    Daar had ik al ontzettend hard op zitten hopen
    - In GTA IV you have to develop relationships with other characters. Your relationship with Little Jacob, for example, is maintained through phone calls and loyalty. Developing good relationships with different characters can provide different rewards.
    Ook strak, 100% dat je dus vriendinnen kan krijgen, maar dat was ook al aangekondigd dacht ik

Laatst bewerkt: 12 jul 2007
  18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker strak die nieuwe info, vooral dat blind fire, en die verschillende impact als je op verschillen plaatsten schiet, is natuurlijk al bij meerdere games, maar niet bij een gta of saints row tot nutoe,

btw, determine = bepalen, dus je moet zelf je weg bepalen ,en geen pijltjes om je de weg te wijzen......

grote stad, hoge gebouwen, geen pijltjes..................... ik denk dat ik al weet hoe gta 4 aan z'n meeste gameplay houres komt...

19. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Dusky bedankt voor de info, ben vooral enthousiast over de verschillende impacten op de lichaamsdelen door de kogels.

20. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    vette info.....kan echt niet wachten tot de game er is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina