1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Hahahahaha, een spel rembours bij Dynabyte kopen *zoekt de 'tranen van het lachen'-icoontje*.

Denk je echt dat een winkel je gaat oplichten? Ik hoop écht voor je dat het de LE is, anders ben je echt ripped off. :)

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Oh wacht hij zei:

Dan zal het wel de limited edition zijn. Als dat zo is ga ik hem ook kopen.

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je krijgt oa. een sporttas, een boek, de soundtrack. Dat vind ik toch wel hele aardige extra's voor een Limited Edition.

4. Shizzel

Shizzel Guest

Die gast zei er niet duidelijk bij dat het de Limited Edition was, dus daarom leek 83 euro voor een normale editie erg duur.

5. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    € 52,50 mooi prijsje voor zo'n cool spel zekerrr pre orderen die handel :)
    Ze mogen van mij wel weer een nieuwe trailer uitbrengen. :+

6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt niet met kleren of een tas rondlopen wat te maken heeft met games. Beetje nerdy.8)

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
  8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    GTA = mainstream = bekend = cool = niet nerdy ...

Niet dat ik voor de LE ga, want ik vind die extra's niet zo bijzonder.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik hoop echt niet dat die 'geruchten' kloppen van dat Rockstar veel moeite heeft met het proppen van GTA IV op een dvdtje,hopelijk valt dat allemaal mee...maar misschien dat die slowdown in die tweede trailer daar al een beetje op duid. Soms echt erg.

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is niet te hopen dat de framerates er onder lijden :eek: Dan maar mindere graphics hoor!

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    jep jep net GTA IV besteld via GCShop voor 52.50 !

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Whoa bij legendary zit ook een kluisje bij. *o*

:+

13. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Als je GTA kent of speelt is dat niet nerdy nee. Als je er kleren van draagt of met een tas ervan rondloopt is dat zeker wel nerdy.

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    ^
    Er zit geen T-Shirt bij de LE van GTA. En de tas die erbij zit is een sporttas met de logo van R* erop. Like if anybody cares als je met een sporttas van rockstar rond loopt. Want de enige momenten dat je em zal gebruiken is als je gaat sporten of op vakantie gaat. En daarbij komt ook nog dat de R* logo dezelfde kleur heeft als de tas en dus helemaal niet op valt. ;)

15. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je dan wel gelijk in...:9 Alsnog zou ik niet zoveel geld uitgeven aan zo'n kuttas, boekje, soundtrack en dat spel. Maarja, dat is mijn mening anderen zullen het weer wel leuk vinden.

16. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Mja voor mij is het, het ook niet waard om het te kopen aangezien het vaak toch allemaal slechte kwaliteit spul is. En ik er toch niks mee zal doen. :)
    Doe mij maar gewoon de normale editie. Of een special editie waar de kluis bij zit, en maar 5/10 euro duurder is. :+

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik mijn pre order van de limited edition misloop aangezien iedereen hier zo'n beetje die set vevloekt lijkt het wel. Ik vind het een leuk collectorsitem en zeker de soundtrack en boek + kluis lijken mij de moeite waard. Als er 1 game een hype is op het moment dan is het deze wel. Hoe vaak maak je nou mee dat er zoveel aandacht voor een game is? Juist! Daar hoort zo'n uitgave gewoon bij! ;)

18. lenn_93

lenn_93 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, heeft iemand een pagina ofzo met alle details op een rijtje die nu bekent zijn van Gta IV?

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wel cool dat je nu ook dekking kan zoeken. Het is goed dat GTA realistischer wordt.

20. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Op GTA4.Net staat best veel informatie en er is nog een Nederlandse GTA Wiki met informatie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina