Welk van de volgende dingen die ik opnoemkomen erin : brommers(scooters motor,boten,fiets, en alles wat op ps3 only staat is tog hetzelfde als xbox360
nou poeh hey, echt niet. Zijn niet eens shots maar scans, maar Xbox360only heeft daar nogal een handje van, oud nieuws posten , gebeurd de laatste tijd erg vaak bij hun en het is zeldzaam irritant, en HEEL dom...want ze posten al nieuws wat ze al eerder die week hadden gepost. http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=7146 De scans van het magazine....lmao.
Hopelijk gaan ze dat geldverdiensysteem een beetje veranderen, na een aantal missies wist ik toch al niet meer wat ik met het geld moest doen.
Ja, maar in San Andreas waren ze een lachertje. Je kon zo veel sterren hebben als je wilde en vrolijk door blijven rijden.
Al die 'feitjes' zijn leuk over de game...maar het is nu bijna augustus...in Oktober moet de game uitkomen.Maar een aantal sites die een demonstratie zagen zagen nog heel wat onafgewerkte dingen.....hoe graag ik die game ook wil, hij moet niet afgeraffeld worden omdat ie persé in Oktober uit moet komen, maar zal wel niet,ik maak me waarschijnlijk gewoon teveel zorgen...maar ja.
Haha, zo bedoelt die het ook weer niet denk ik maar inderdaad relax gewoon het wordt echt wel een goed spel.
Wat ik nu post zijn geen scans maar screens. Een paar van die screenshots zaten inderdaad al in de scans van vorige week Dit vind ik ook kut, gang versus gang spreekt mij meer aan. Tegen de politie vechten is zinloos.
*zucht* lees dus net dat je inderdaad niet echt rijk kan worden.....maar eh als arme schooier kun je ook langzaam omhoog werken dus tja...vind het erg jammer...en dat met de politie was echt te erg soms...en dan weer haast niet tevinden...hoop dat het nu er wel tussen in zit!!
weet je wat mij nou vet lijkt dat je z;n bouw markt in kan en ales kan pakken van keting zaag tot schroevendraaier
Ik heb wel een lijst gevonden maar ik weet niet zeker of die echt is, zal hem even voor je opzoeken. Edit: Ziet er nep uit omdat de stunts er niet meer inzitten. Dit zijn achievements voor San Andreas en niet GTA4.
Kan ook aan mij liggen, maar waarom staan er achievements in die 0 'g' opleveren? Edit: Oh, voor Gta San Andreas Verkeerd gelezen dan.
Nee, die bestaat niet. Deze achievements zijn fictief maar beschrijven zowat alles wat je kon bereiken in San Andreas. Dead or Alive 4 heeft ook achievements die je geen punten opleveren. Zoals 5 keer achter elkaar verliezen op Live.