1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    That's the spirit 8) Na 1 schot doodgaan is ook niet meer leuk nee =(

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Jammer dat Rockstar het bij GTA IV wel wil proberen zo realistisch mogelijk te maken.

En trouwens als je een tank jat weet ik wel zeker dat het leger achter je aan komt. 8)

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon dat je je lekker kan vermaken zoals bij Gta 2 :p oh wat heb ik dat spel veel gespeelt! Speel het stiekem zo nu en dan nog :p Blijft gewoon vet....

4. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    dat kent bij :

www.dynabyte.nl -> 83,- euro met klantenkaart (gratis aan te vragen ) -> ken je hem ophalen in het filiaal of laten versturen.....

www.gcshop.nl -> kost ie 85.- euro

www.gamevision -> kost ie 80 euro excl verzendkosten.....

ken je een keuze maken ...... ? 8)

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Dit is wel mét klantenkaart. Wellicht handig om dat er even bij te zetten. De normale prijs is 93 Euro.

Ik zou hem bij de GCshop kunnen bestellen en dan ben ik een tientje goedkoper uit dan bij Bol.com. Het probleem is dat ik nog nooit een pre-order op tijd binnen heb gekregen van de GCshop. Er zat altijd wel een dag tussen of in het geval van Forza 2 LE bijna een week. Bij Bol.com heb ik tot nu toe altijd alles op de dag van de release binnen gekregen dus dan betaal ik liever een tientje meer in dit geval.

Edit: Ik kwam er net achter dat ik een Dynabyte klantenkaart heb! :D

6. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    Done

klantenkaart is gratis aan te vragen...............sowieso wel slim want dynabyte heeft nog wel eens een leuke game in de aanbieding....

7. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een klantenkaart toevallig! Scheelt aanzienlijk qua prijs! Zeker bij nieuwe spellen..
    Maar goed, ON TOPIC

Bedankt voor de tips voor pre-ordering van GTA IV in ieder geval iedereen!

Edit
    Ik hebbem besteld :9

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Het is toch ook zo onrealistisch als je bij GTA IV dood gaat door een bazooka en een paar seconden daarna weer voor het ziekenhuis staat :+

9. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0
    dat is bij elk spel onrealistisch......als het niet zo was waren een hoop mensen zo uitgespeeld met hun game

10. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
  11. Magneto 360

Leuk Bevonden:
    0

vette screens.....

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    nummer 3 is vet, aan een vrachtwagen hangen lol :D

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Lekker hoor, laat maar komen!

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    sorry als ik langejan beledig maar die screens zijn gewoon scans van een magazine en waren al(lang) bekend.

Toch zijn er weer (echte nieuwtjes), PSM (jaja, PS als in Playstation ik kan er niets aan doen :+) heeft namelijk een aantal dingetjes vrijgegeven over dit meesterlijke spel:

- Een deel van de HUD zal bestaan uit de radar (linksonderin), gewoon rond net als in de vorige GTA-delen. Daaromheen zal dan een groene lijn staan, die dient als een levensbalk. (en wellicht ook wel daaromheen een witte lijn die dient voor het bodyarmor? :) Tenminste, als het bodyarmor niet helemaal anders word)
    - Aan het eind van demo, die PSM gezien heeft, werd Niko gedood door een politiehelicopter die op zijn hoofd land. (:+) Stom foutje? Of misschien wel ver gevorderde gameplay?
    - PSM heeft de (standaard) camerahoek bevestigd, die niet meer boven je auto slingert, maar zo gauw je in een auto stapt naar beneden zakt en naar links gaat, zodat je mooi het midden van de weg goed kan zien.

Bron: GTA4.net

15. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    - Aan het eind van demo, die PSM gezien heeft, werd Niko gedood door een politiehelicopter die op zijn hoofd land. () Stom foutje? Of misschien wel ver gevorderde gameplay?

Zo, hoe bedoel je dikke spoiler! Ik wil niet weten wat het einde is:+. Ik denk dat het een stom foutje is (hoop ik dan).

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    laat maar...

17. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wie zie je dat lelijke menneke op die plaatjes...
    Ik wil een ander poppetje :mad:

18. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik zou het niet erg vinden dat er een aantal zoals jullie het noemen "Sims-elementen" inkomen. Hersenloze shooters hebben we toch al genoeg? Laat het eens een afwisseling zijn met realisme, en verantwoording voor je daden. Boeiend dat je moet pissen, ga toch tegen een muurtje aan zeiken. En als je word gezien door de politie zet je het maar op en lopen of ga je die agenten onder pissen... En het food systeem, dat je moet blijven eten om in leven te blijven (duh!) erg leuk.

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Zit je midden in een missie , moet je pissen \o/
    Zit je midden in een missie , moet je eten om te over leven\o/

:9

20. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop dat jullie dit ironisch bedoelen??
    Het blijft nog steeds een GTA game maar dan met een heel ander verhaal en andere opties enz... Ze gaan niet de sims na-apen ofzo want dat is een heel andere game. De Sims mag je gwn niet vergelijken met GTA:x
    Een schande als je dit doet!:b:_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina