1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Goed gevonden TheGodfather!! Leuk dat we nu meer en meer info krijgen!

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij vond McSparkle het ;)

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nope, ik was het, ik zei het op pagina 6 al:

iemand vroeg of de WTC towers er in zouden staan en in welke tijd het was

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    wie et ook zij, we weten nu ong wanner het afspeeld en dat dat de two towerse er NIET in zitten

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ja maar dat had ik eigenlijk al wel meteen aangenomen toen ik de trailer zag...

6. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom is er een motorverbod:confused: gta met motors was altijd zo vet zou onlogisch zijn dat ze er geen motors in doen, en ze moeten er bijna wel vliegtuigen in doen want anders is het gewoon een mindere game dan san andreas.

7. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    dat was de reden waarom ze zo genaamd geen motors in gta 3 hadden gestopt. maar dat zal nu wel anders zijn mag ik hopen.

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze zaten toch wél in de PSP editie. Waarom een compleet verhaal verzinnen om tóch motoren in het spel te kunnen stoppen ?

9. The gamer

The gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De psp editie was volgens mij weer een andere tijd. Ik denk dat ze in gta3 (de 1e die je niet van bovenaf zag) geen motors hadden gedaan omdat ze features wouden bewaren voor de volgende delen.

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    GTA LCS speelt zich af in 1998
    GTA III speelt zich af in 2001

in GTA LCS was de ambtenaren aan het denken een motorverbod toe te passen, dat ingaat na gta LCS, dus in GTA 3 is het nog steeds..

Dáárom dus..

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ze moeten er gewoon motors in doen want anders word het spel veel minder vet. *punt* in saints row zaten ook geen motors en dat vond ik echt stom

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoop ook zeker dat de er motors indoen. Lekker oldskool raggen op een streetbike/crossbike/ of zo'n lowrider! Dat was altijd super in GTA:confused:A!

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jah!!!
    hoop als de WTC er niet in zit... er toch wel een gebouw in gezet word die toch minstens zo hoog is...om toch minstens net zo veel botten te breken..
    dat vond ik geweldig aan SA. bommen kopen gebouw op vliegen,vliegtuig eraf pleuren,bommen gooien!!!!!XD

edit: omfg niet op zitte letten:9 speelt zoch al in 2006 af dus.. dan empire state building dan maar:D

Laatst bewerkt: 6 apr 2007
  14. Mcp

Mcp Metastasizing

Leuk Bevonden:
    0
    Mss doen ze wel die freedom tower erin die ze van plan zijn om te gaan bouwen op die plek van de twintower's. En ik zit eerlijk gezegd te denken dat motors er gewoon niet in zullen zitten. Wat wel balen zou zijn. Maar na alle succesvolle delen van de GTA franchise zou er wel een keer een tegevaller moeten komen lijkt mij. Nu nog maar te hopen dat het niet deze zal zijn.

Freedom Tower

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Geef één reden waarom rockstar geen motoren in het spel zou doen. Ze doen dat nou al sinds vice city en mensen vinden het dope, dus why the hell zou je ze er uit halen. Dat verhaal van motorverbod is gewoon een excuus zodat ze er in de oude versies van liberty city geen motoren hoeften te stoppen en zo features achter hand hielden.

Geloof me, motoren zullen er in zitten.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk komen er gewoon weer vliegtuigen/heli's/motors/boten in.

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Helemaal mee eens. Ik weet gewoon zeker dat R* er alle, maar dan ook echt alle features in stopt die momenteel al eens zijn uitgeprobeerd in een free-roaming game :)

Maar dan nog een stukje beter ;)

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja, het was ook echt een afknapper in Saint's Row dat ze er niet inzaten. Op het begin viel het nog wel mee, maar na een tijdje begon ik ze echt te missen.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    nou wikipedia is dus niet betrouwbaar, want GTA IV gaat draaien op de Euphoria Graphics Engine en niet op de Rage Engine. En worden alle spellen van de PS3 op Blue-ray uitgebracht? En sinds wanneer wordt dat BD-ROM genoemd?

en sorry voor de dubbelpost maar ik weet niet hoe je moet quoten als je een post edit.

Laatst bewerkt: 7 apr 2007
  20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt gewoon zelf [ quote] je tekst hier plakken, ctrl + v [/ quote] (zonder spaties) typen.

Euphoria, was dat niet die engine van Indiana Jones?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina