1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Daar heb je wel gelijk in het eindproduct zal op deze manier alleen maar beter worden. Maar de 360 is nu toch bijna 2 jaar op de markt en het was toch mooi geweest om er over een paar maanden al van te genieten,maar geduld is een schone zaak.:D
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De ene zegt dat het door de PS3 komt, de andere zegt dat het MS is.
    Maar ik betwijfel of het MS is...als de game op twee schijfjes had gemoeten,waarom zou MS daar zo moeilijk over doen? De game is gewoon niet klaar, en ze realiseerden dit zich hun te laat.
     
  3. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het echter wel om de 2 schijfjes gaat , en het moment waarop je hem moet verwisselen misschien was dat een probleem.
    Of ze hadde gewoon geen rekening gehouden met de X360.
    Lijkt me overigens sterk want er was een extra content voor de xbox beetje raar allemaal.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk inderdaad ook dat men zich hierop verkeken heeft.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen al de details ziet, dan weet je dat ze alles willen perfectioneren.
    Het is niet tof dat deze game is uitgesteld, maar dat is beter dan een half product af gaan leveren!
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    2 schijfjes zijn niet erg bij lineare games zoals gears of war, or rb6, of bijna elke andere game die er is, alleen als je bji gta IV dan net weer even over de grens moet, disc eruit, disc erin, dan weer terug, disc eruit, disc erin, je wordt gefrustreeert, komen paar krasjes op, kassa gaat microsoft aanklagen,

    de gevolgen vasn 2 schijfjes zijn niet te overzien8)
     
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Als het net niet op 1 schijfje past kunnen ze zorgen dat op beide discs de gehele spelwereld staat, maar dat op een bepaald punt in het spel je moet wisselen van disc omdat de filmpjes en missies die getriggerd worden op de andere disc staat, je kunt dan nog steeds terug naar oude gedeeltes van de stad
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    de halft van de missies op 1 disc, de helft op de ander klaar is kees, op allebij de disc side missies eno doen, en dan hoef je hem maar 1 keer te verwisselen :)
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ze zorgen gewoon dat je die tweede disc er 1 keer in doet en dat hij dan data op je HD zet en dat je hem dan niet meer nodig hebt. Alleen dan zit je weer met die Core :mad:
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik dus echt nergens op slaan, want wie heeft er nou geen premium gekocht maar een core? mischien 5 %? pff,

    ook een domme fout van microsoft dat ze een core uit hadden gebracht, ipv alleen maar een premium
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar sinds wanneer was de PS3 de lead platform voor GTA IV? Echt de grootste onzin die er is...daarom lieten ze de game ook altijd op de 360 zien he voor sommige websites?lmao
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja dat is dus precies wat ik een post voor je zei
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Of gewoon alles op een disc omdat daar het probleem niet zit :{ .

    En er komen later gewoon games waarbij je een HD nodig hebt, op het doosje kom je dan een HD logo'tje tegen.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    ik heb gelezen dat het door de nieuwe compressietechniek voor de 360 kwam, die is nog niet af en daardoor is GTA IV uitgesteld.

    (excuus als dit op vorige pagina's al is gezegd)
     
  15. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat het met de framerate, drawdistance enz. te maken heeft, die willen ze natuurlijk zo stabiel mogelijk maken (framerate), zodat als het een beetje druk wordt in het spel, het nog vloeiend loopt.:b:
     
  16. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zodat we de nodige mayhem kunnen veroorzaken8)
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ben opzich wel blij dat hij is uitgesteld, beter een goede afgemaakte game ipv een kut game. Maar dit was (en is) wel de game waarop ik het meeste hoopte! :mad:
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat ie later komt, ik had 'm graag willen spelen in oktober. Anderzijds, laat Rockstar 'm maar lekker verbeteren en verder optimaliseren. Pop-up, slechte draw distance en een instabiele framerate zijn anno 2007 voor zo'n titel, en de huidige next-gen hardware not done.

    Ik vraag me af in hoeverre 't 'DVD9 probleem' op waarheid berust. Geen idee of ze rekening moeten houden met de HDD-loze 360 gamers. In dat geval kunnen ze niet cachen naar de HDD. Het interne geheugen aanspreken lijkt me ook geen goed idee bij een console voor dergelijke doeleinden. Laadtijden zijn sowieso niet aanwezig bij GTA IV, door de streaming technieken. Dan zit je in principe alleen met pop-up en een mindere draw distance, om geheugen te sparen. Maar goed, de PS3 versie zal waarschijnlijk een x-aantal GB installatie op de HDD uitvoeren, naast de normale cache, en de gamedata kunnen ze meerdere malen op 't Blu-ray schijfje zetten, om zo de data sneller toegankelijk te maken (zoals bij Oblivion). Ze zullen er ongetwijfeld in slagen om de kreukels in hun engine op beiden platformen glad te strijken.
     
  19. GJV6000

    GJV6000 Guest

    @Arjan

    Ik vind dat je het zo goed hebt uitgelegd. Ik vind het persoonlijk nog steeds een grote fout van MS om een 360 uit te brengen zonde HDD.
     
  20. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het niet, plak een sticker op et doosje met HDD oid. en het is klaar... toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina