1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima idee. Ik vraag me ook sowieso af wie er geen HDD heeft.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    nu nog de prijs van de 120 gb stukje omlaag schroeven naar 100 dollar, en het is helemaal goed,

    maar dit heeft verder nix tre maken met de beschikbare ruimte op de dvd, aangezien er staat, dat de dvd iets op de hardeschijf laadt, mischien kan er in de toekomst dan ook wel een gedeelte van de game gedownload worden.

    op de pc heb je dat al met sommige games
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    100 dollar is hier weer 100 euro... valuta doet men hier raar over :).
     
  4. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    Of wanneer het spel dan ook uit komt.Dan hoop ik dat het zover is.Ik weet dat hij later uitkomt:)
     
  5. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
  6. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hopelijk gooit Microsoft meer geld over de toonbank.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal Microsoft echt niet laten gebeuren, waarschijnlijk zullen zij dan een hoger bod plaatsen. Mocht R*
    worden opgekocht door Sony dan is dat voor mij wel een reden om de 360 te verkopen en een PS3 aan te
    schaffen. Laten we hopen dat het niet zo ver komt...:D
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gezeik allemaal, laat gewoon iedereen genieten van die games...
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geloof er niks van, M$ betaald toch wel meer dan Sony. Want wie GTA heeft wint de console-war, zo simpel is het.
     
  11. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt gene goesting om ee, PS3 te kopen momenteel dus kopen die handel Microsoft :p. Als dit echt zo is is PlayStation echt laf. Eerst leuk zeggen dat gta hun niets doet en dan stiekem overkopen. LAME!!!!!!!!
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Nintendo verkoopt toch echt beter dan Sony en MS op het moment. En die hebben geen GTA op de Wii :+
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Lame van Sony is om dit soort stomme geruchten te verspreiden, alsof ze geld hebben :{. En er zullen weer een heleboel mensen intrappen en een PS3 kopen voor GTA ipv. een xbox omdat ze bang zijn dat er geen vervolg van GTA op de xbox komt.

    @Modder-Eter:
    De Wii doet niet echt mee aan de console-war, met de GC is Nintendo dik onderuitgegaan en hebben zich gefocused op non-gamers.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  14. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet laf, het is gewoon een slimme zet van Sony mocht het lukken. Ik weet zeker dat Microsoft hetzelfde zou doen.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo simpel is het niet, want hoewel veel mensen GTA wel leuk vinden zijn er ook nog een hoop andere exclusives wat ieder platform heeft.
    (PS3: MGS4
    X360: Halo 3, Mass Effect, Bioshock, PGR4, Too Human >> X360 ftw 8) \o/)
    Het al dus zeker niet van deze game afhangen wie gaat winnen
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2007
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Geloof me, als een console GTA exclusief krijgt wint die. GTA is de grootste francise die er is en is de favoriete game van de Massa, alleen de harde kern zal niet zo snel overstappen als GTA exclusief wordt op de andere console, maar dat is maar een klein groepje.
     
  17. GJV6000

    GJV6000 Guest

    Dan moet je het wel goed zeggen. De ps3 heeft echt wel meer exclusives dan alleen MGS4. Zoals Lair, Killzone 2, Gran Turismo 5, FFXIII, Heavenly Sword enz enz. En Sony kan echt wel geld vrij maken als ze Rockstar willen kopen. Een bdrijf als Sony kan ongeloofelijk veel geld lenen als ze dat willen.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga met Dulle mee. Ik geloof ook niet dat een game als GTA een console laat winnen. Halo 3 is ook een mega titel die nou al meer dan 1 miljoen pre-orders kent. De 360 heeft dit jaar erg veel releases van veel grote exclusives en een game als GTA bepaald dat echt niet.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    MGS4 was de enige die ik me zo 1,2,3 kon herinneren ;) :+
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk wel dat de console die gta krijgt een erg grote voorsprong krijgt. Zelfs een paar sulletjes uit mijn klas kochten GTA: SA toen die net uit was dus veel mensen zien imo GTA als een reden om een 360 aan te schaffen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina