1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    San Andreas was gewoon te "neger"
    Als je er van houdt prima maar ik speel toch veel liever de maffia sfeer en luister liever naar de muziek uit Vice city.
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vond het hele ''tha hood'' verhaal in San Andreas echt te aanwezig, te overdreven, over de top en cliche. Het was gewoon zelfs storend. GTA 3 en Vice City waren qua sfeer, stijl en setting veel betere games. GTA 4 gaat zo te zien weer terug naar GTA 3 stijl en dat kan ik alleen maar aanmoedigen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    San Andreas kon mij ook niet pakken zoals GTA3 en Vice City dat wel deden. Maar gelukkig speelt GTA 4 in een andere sfeer dan San Andreas. Een sfeer die me hopelijk meer aanspreekt!
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtige trailer .het hand gevecht lijkt beter dan ooit
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    SR speel ik anders nog steeds (op een paar schoonheidsfoutjes na vind ik SR vetter als GTA), zoveel te doen in die stad! :b:

    Nee doe mij maar Mafia 2, deze trailer heeft mij in iedergeval niet overtuigd.
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Trailers is best vet :) Maar ik zie (buiten de graphics om) niet direct iets heel nieuws/spectaculairs. Beetje standaard GTA gevoel, waar overigens niets mis mee is.
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik vond SA toch echt wel een pakkend verhaal hebben, als je je niet zo gaat afzetten tegen dat hood gedoe hou je een heel mooi spel over. Bovendien wordt je al best snel uit je hometown gekickt en dan zit je al weer in een heel ander gebied dan eerst. En de andere npc's vond ik allemaal heel overtuigend, dat moet ook haast wel met acteurs als Samuel L Jackson en James Woods:)

    Maar goed, na 3x SA te hebben uitgespeeld, wil ik nu ook wel weer terug naar een andere soort onderwereld, dus heb erg veel zin in IV!
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Och ik vond "The Hood" In SA wel iets hebben hoor. Het gevoel van verbondschap met je "homies" Mensen waarop je altijd kunt rekenen dat je niet alleen staat. Sprak me persoonlijk wel aan. Maar Niko al helemaal, maffiatypje :D
     
  9. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot hij uit is ,word weer heel wat uurtjes vette gameplay.
    Geeft ook een beetje dat gevoel van die maffia films ja hij komt naar amerika en krabbelt op.
    En dat vechten ziet er ook wel vet uit als dat ook daadwerkelijk in de game word gestopt.
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die gast wat meer zegt, voor de rest komt het wel goed.
     
  11. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het juist niet, hopelijk gaat ie niet zoveel zeggen, maar als ie het zegt, dat het dan grappig is, of in iedergeval wat meer indruk heeft, standaard tekjstje als je schiet: down motherfucker, of wat dan ook, gaat oko wel snel irriteren
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    In sr zei die gast 3 keer wat kom op.
     
  13. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas had ik franse ondertiteling, maar zag er veder wel goed uit.
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen uit die oostbloklanden zijn gewoon lelijk \o/


    Huidige tijd volgens mij ja.
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Het verbaast mij wel hoeveel mensen (niet alleen op dit forum) in mijn ogen onterecht kritiek leveren over de graphics. Een paar jaar geleden droomden we er nog van om een free roam game op deze grootte met deze graphics te kunnen spelen.

    Er wordt te snel geroepen dat een game lelijk of grafisch minder sterk is tegenwoordig. Volgens mij bestaan er anno 2007 geen lelijke graphics meer. Ik vind de graphics van GTA4 verre van lelijk en stukken beter dan de vorige generatie GTA's.

    Ik loop zelf ook wel te zeiken op de game, maar dan niet over de graphics, maar over de framerate. Met zulke krachtige consoles tegenwoordig zou een framerate probleem niet eens meer op mogen treden. San Andreas op de PS2 had ook al zo'n slowdown over zich heen, omdat de PS2 volgens mij echt tot het uiterste gedreven werd.

    Doe het dan een tandje minder, aangezien een soepel draaiende game veel vermakelijker is dan een mooi ogende game die genekt wordt door vele slowdowns. We zullen wel zien wat het gaat worden, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat er mensen teleurgesteld zijn in de graphics.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die accent van Niko, perfect! Nummer vond ik ook heel erg nouja leuk :+
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je gelijk in, weet nog dat ik tombraider speelde, en die tussenfilmpjes vnod ik toen heel erg mooi, en dacht ik: zouden we dat ooit zo ingame kunnen spelen, nu zijn we daar eigenlijk al ver voorbij zonder het temerken
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laatst bewerkt: 7 dec 2007
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zeer dope nummer!!
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mooie screens! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina