1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer trailers komen er niet. Ik denk wel dat er gedeeltelijk ingame beelden inzitten.Maarja, we moeten wachten.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Toen de eerste trailer kwam stonden forums vol met dit soort plaatjes. Hij lijkt het inderdaad erg veel op. Vind het niet erg, vind Niko een toffe personage! :cool:
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ja beter dan op die neger die op ja rule leek in san andreas
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    al bekend?

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ik vind van wat we tot nu toe nog gezien hebben de graphics echt hard zuigen! Had wel veel beter verwacht. En zeg niet dat ze een hele stad moeten maken blablabla, want saint's row, assassin's creed en noem maar op zien er ook goed uit.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    net nog saints row gespeeld, en als je dat vergelijkt met deze screens, is saints row velen malen meer zuigend qua graphics,
    snap niet wat je er dan zo aan vind "zuigen"
    ziet er goed uit, gewoon goed, niet super, niet lelijk, gewoon goed,
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op dit spel...
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    En met jou vele anderen mijn zoon...

    :):
     
  8. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze moeten wel een hele stad maken blablabla...

    Serieus, dit ziet er prima uit.. en ik weet dat ik het risico loop om als een fanboy te klinken nu, maar wacht nou maar eerst even af totdat je de game zelf hebt gespeeld.

    Het is net zoals in een oudere PGR4 thread op dit forum.. iemand zei, zonder de game te spelen, dat de handling van de motoreren zwaar zou zuigen, omdat hij er filmpjes van had gezien en het zag er niet goed uit...
    Toegegeven, in de filmpjes zag het er vrij matig en nerveus uit, maar in de uiteindelijke game was het prima in orde.

    Geef het dus wat tijd... ikzelf vindt graphics totaal niet belangrijk meer, het is mooi meegenomen, maar ik oordeel geen game meer op graphics alleen... zeker niet als ze nog klaar zijn, want dan loop je een hoop mis.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    graphicks verouderen. GTA III zag er in 2001, toen die uitkwam supermooi uit. Misschien wel de mooiste game op dat moment. Vice City kwam een jaar later uit, dezelfde graphicks. Iets minder maar toch mooi voor die tijd. San andreas kwam in 2004 uit, nou het zag er eigenlijk niet uit maar omdat de ps2 toch niet meer kon geven was het goed genoeg. 2007.. de eerste trailer van GTA IV kwam uit op 29 maart. Iedereen was enthousiast over de graphicks. Het spel zou eind oktober uitkomen. Graphicks verouderen. Het spel word een half jaar uitgesteld. Dalijk zitten we in maart/april 2008 met de grapicks die we in oktober 2007 zouden krijgen. Het gaat snel. Grafisch zal er niet veel gesleuteld worden. Maar komop, het is GTA.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sommige screens zien er soms wat raar uit, maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Mensen vonden San Andreas ook lelijk, ik vond het een van de mooiste games die ik heb gespeeld op mijn PS2.
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.868
    Leuk Bevonden:
    9.250
    Maar ik mis inderdaad wel dat echte next gen gevoel, GTA is wel ingehaald door games als assasins creed. GTA moet trendsettend en vernieuwend zijn niet volgend.
     
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ja en nee. Graphics kunnen natuurlijk beter op een next gen console, maar houd er wel rekening mee dat het een imens grote game is. Als alle aandacht aan de graphics word gegeven zal de game niet meer te spelen zijn door de lage framerate en slowdown. En dan kies ik toch liever voor een vloeiende game. Ik heb de graphics in GTA eigenlijk altijd wel door de vingers gezien omdat het je gewoon zoveel fun bied!! Welke andere game evenaart dat nou?
     
  13. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder dat mensen de game hebben gespeeld, wordt al gezegd dat de graphics niet mooi genoeg zijn ofdat de gameplay achterhaald is...

    Vergeet ff niet dat GTA de grondlegger is van het "free-roaming" spel genre.
    En net als de vorige versies zal ook deze keer het spel geweldig zijn. En wees maar blij dat ze er niet alles aan doen om de graphics mind blowing te maken... dan krijg je spellen als Assasins Creed... ziet er mooi uit, maar speelt voor geen meter. =(
    Ik ben ervan overtuigd dat spellen als Assasins Creed verbleken bij de uiteindelijke GTA IV. :+

    Ook de graphics zullen echt niet tegenvallen. Zo te zien zijn alle filmpjes gemaakt "in-game" dus niet gerenderd. Daarvoor is het niet echt genoeg (zie Killzone 2). Stel jeje voor dat je in deze game omgeving kan doen wat je wilt..... }:]

    Ikzelf kan ook niet wachten tot deze uitkomt... ben ook erg benieuwd naar de multiplayer... eindelijk fatsoenlijk met z'n 16en tegenelkaar.

    Must have in mijn boekje! :thumbs:

    p.s. dit IS de Next generation game consoles... ofwel: current-gen! ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    qua graphics gezien heeft AC gta idd ingehaalt, maar trendsettend en vernieuwend ligt niet alleen aan de graphics, maar ook aan de gameplay, en om daarover te oordelen moeten we het spel eerst zelf spelen,
    GTA gaat mij dan ook om de vrijheid en rond klooien, en het verhaal als het goed is, niet om een badge van een agent die te lage resolutie heeft.

    ik zelf vind de graphics hartstikke mooi, glans op de auto's, de modellen van de personages, ik vind het er heel erg goed uitzien,
    ga jij maar lekker vergelijken met AC als gta er is, ik ga volop van de game genieten.

    op deze generatie console's kan je games gewoon harstikke mooi maken, race om de beste graphics is voor mij in iedergeval ook een beetje geweken, en gaat het nu vooral om vernieeuwende gameplay elementen en oog voor detail, en ik weet bijna zeker dat GTA IV dat kan bieden. ik kijk niet meer naar de graphics, in mijn ogen ziet alles er tegenwoordig hartstikke goed uit, geef ij maar betere gameplay en goeie a.i.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2007
  15. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad. toen ik die film bekeek dacht ik ook zo iets van hmm hem herken ik ergens van. maja se lijken wel erg op elkaar jah! :D
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik hoop wel dat de Singelplayer zo als gewoonlijk weer heerlijk lang is. Met San Andreas was ik weken zoet, en dat alleen met de missies al!
     
  17. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is ook maar een anderhalf jaar ouder. :{
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Idd en wacht maar af op SR2, dan kunnen we ze met elkaar vergelijken. Ik weet de winnaar met de betere grfx nu al! :x

    SR2 natuurlijk!
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    de echte GTA fan geeft niet zo heel veel om de graphics maar meer om de gameplay, en de storyline enzo,
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dan nog vond ik de storyline van SR interresanter dan die van SA, tja ze zijn aan elkaar gewaagt als je het mij vraagt. En ik ben geen fan van beide games, maar heb me bezonder vermaakt het SR en een stuk minder met de laatste GTA. Vandaar...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina