1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die taxi missies leuk om te doen! Na het voltooien kon je lekker springen:+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    De volgende GTA gaat ook geen GTA 5 heten, GTA 5 komt pas op de volgende consoles.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik denk dat het nu weer gewoon 2 ... City ofzo zullen zijn net als Vice City en San Andreas en dan weer GTA 5 en dan weer 2 city's en dan weer GTA 6. Enz.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je alle taxi missies had gehaald kregen de taxi's toch lachgas!! :D

5. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat mij een advies geven, jullie denken te veel. Verzinnen dingen die niet bevestigd zijn. Laat het gewoon op je afkomen, en wacht tot geruchten bevestigd worden.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nou dan snap je dus niet wat ik bedoel. In 1ste instantie wou ik alleen vertellen dat alleen GTA3 een suc6. Daarna pas kwam er een slimmerd met VC en SA die eigenlijk het zelfde zijn als GTA3 maar met een ander verhaal. Het is gewoon uitmelken wat ze doen ipv een nieuw goed spel ontwikkelen.

Dit werd ook al eens eerder gedaan met gta1, later kwam toen gta: London.

7. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    over welk gerucht lul je nou:confused:

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geruchten die we zelf verzinnen denk ik, alles wat hier gepost wordt zijn feiten met een bron erbij. Soms komt iemand weleens met een leuk idee waar die op hoopt dat het in het spel verwerkt zit maar daar blijft het ook bij. We verzinnen helemaal niks.

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Natuurlijk zijn San Andreas en Vice City spin offs van GTA3. Als het complete nieuwe games waren geweest hadden Vice City en San Andreas GTAIV en V geheten. Dat is wat R* doet als als GTA een nieuwe wending krijgt in gameplay krijgt het een vervolg nummer. Als het in grote opzicht het zelfde met wat opgedoekte graphics is krijgt het een subtitel. ;)

10. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    hier geef ik je wel gelijk! nu verwoord je het ook goed :)

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ja inderdaad nu snap ik het. Je hebt helemaal gelijk. Gewoon 'je bent naar het dieptepunt gezakt, nu keer je weer terug naar de stad en moet je de stad overnemen'. Maar dat neemt niet weg dat het supervet is.

12. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ontstaat en gerucht dus, om maar een voorbeeld te geven. Mensen die wat 'denken' over hoe het gaat verspreiden het en zo zal het verder verspreid worden. Ik zeg niet dat je dit niet mag zeggen maar hierdoor kan weer een hele discussie los barsten die te veel afwijkt van het topic dus daarom geef ik het advies laat het gewoon op je afkomen.

No Offence naar iemand die zich aangesproken voelt.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nouja ze verdienden wel veel geld met VC en SA maar die spellen hebben ze ook echt wel veel moeite in gestoken.

De steden zitten goed in elkaar, er zit altijd een leuk verhaal in met leuke filmpjes die goed ge voice act zijn.

Ik ken veel kortere spellen die stand alone zijn en veel minder content bieden.

Bovendien is het niet erg om dezelfde engine te gebruiken. Kijk maar eens hoeveel goede spellen op de oude quake 2 en UT engine er zijn uitgekomen, en nu nog steeds uitkomen met doom 3 engine ook al is doom 3 paar jaar oud.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik voel me dus wel aangesproken en wel offence naar mij aangezien je mij quote. Het ging daar namelijk ook een beetje over de namen en toen gaf ik die reactie. Omdat ik dat gewoon denk. En als ik jou reactie zo zie dan lijkt het wel alsof jij vindt dat een forum zoiets als dit moet zijn:

Heej er is officieel aangekondigd door rockstar dat de game zich afspeelt in Liberty City.
    Leuk.
    Heej das vet.
    Cool. :cool:
    De hoofdpersoon komt uit het oostblok.
    Oh yeah.
    Dat hoopte ik al.
    Das helemaal niks.

Een forum is bedoelt om te discussieren over dingen die je denkt (oa)!

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    dus dat pis en schijt gedoe dachten mensen gewoon :) En btw daan kom op msn :p

16. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde geldt voor mij. Rockstar is de shit en deze game wordt waarschijnlijk erg vet. Ik vind de hogere mate van realisme alleen maar positief.

17. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik ben al fan vanaf de allereerste gta op de ps1, en vond alle titels daarna geweldig.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond Saints Row anders veel nepper dan GTA.

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    is het ook

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    waar GTA overdreven is.. gaat Saints Row er nog is overheen :+

zorgt er niet voor dat het geen goede game is though

Topicstatus: