1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo hé, wat wordt dat een vette game volgens mij.
    Heb redelijk veel SA gespeelt altijd, heb er vele uren plezier aan gehad. :D
    Ik vind GTA IV er zelf grafisch goed (top voor z'n groot spel ) uitzien (tot dusver qua screens/video's) Want zoals al eerder is gepost: Het is moeilijk een gigantische stad 3d te maken.
    Zelf ziet de game er goed uit. Zelf vind ik het realistische wel héél vet. Dat je niet gewoon allemaal dingen on-realistisch kan doen.
    Wel jammer dat er geen vliegtuigen meer inzitten(?) (Ja oké, nog helikopters) maar aan de andere kant is het niet echt realistisch om van de een naar de andere kant van de map in 60 seconden te vliegen, hé?
    Owja, en wat (imo) een goede multiplayer oplossing zal zijn: Splitscreen/Online samen kloten, co-op missies doen. Of elkaar afmaken. :)
    Volgens mij zal het vooral goed zijn als je gewoon samen Splitscreen door de map kon lopen, en je eigen gangetje kon gaan. :cool:
    Echte kritiek puntjes tot dusver heb ik nog niet. Begin me steeds meer te verheugen! \o/\o/
     
  2. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg mensen even een vraag tussendoor ik kwam er vandaag achter dat ik nog steeds de LE niet gepreorderd heb (dacht dat ik dat al maanden geleden had gedaan)

    En nu is dat opzich geen groot probleem want hij is overal nog te pre-orderen.

    maar nu vroeg ik mij af of het dan ook zeker is dat ik hem dan wel krijg.

    Want ik weet nog dat met halo 2 bijvoorbeeld een aantal winkels veel meer pre-orders hadden dan dat ze exemplaren binnen kregen en dus niet aan iedereen konden leveren. (waaronder ik)

    Weet iemand hoe dat zit en of het al bekend is hoe limited de LE gaat worden (hoeveel exemplaren) en waar ik hem kan bestellen zodat ik er verzekerd van ben dat ik hem ook krijg?

    Alvast bedankt voor de hulp.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik denk dat ze het daar dan via die Credit Card doen. In die pack zit er toch zo'n kaartje. Die moet je dan meenemen om die 10 euro korting te krijgen. Maar bij de Eplaza waar ik hem haalde deden ze het via een kassabon en niet via die kaart.
     
  4. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen. Toch maar voor de zekerheid de bon bewaard, je weet maar nooit.

    Eigenlijk vond ik de kit best wel tegenvallen. De trailers heb ik al in HD, het enige wat je eigenlijk krijgt is twee ansichtkaarten. Dat tientje heb je dan maar vast betaald, scheelt weer in de uiteindelijke aanschaf. Maar voor de trouwe GTA-fan vind ik dit vies tegenvallen.
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    De inhoud van die limited edition van 90 euro of iets dergelijks zal het vast wel een beetje compenseren voor je.
     
  6. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ontdekt dat de andere titel van rockstar LA NOIRE die werd bestempeld als een ps3 exclusive ook naar de 360 komt..
    Deze week was er nieuws dat ze mensen aan nemen om bij bondi studios te komen werken en dat de vereiste ervaring vraagt om ook met het xbox360 systeem te werken..

    Mijn nieuws is echter makkelijker.. op deze pagina staat de LA Noire op de next generations console(s) komt.. en die zin word meestal gebruikt als ie multiplatform is.. hier is de link waar je het kan lezen..

    http://www.teambondi.com/projects/
     
  7. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Je onderschat Grand theft Auto IV met de verkoop en deze game zal zoals de Xbox 360 en de Playstation 3 zeer en zeker uitverkocht raken op de dag van de release .
    Het is trouwens een game als geen ander vergelijkbaar en de gameplay is zo verslavend en dan hebben we die mooie freeroaming waar wij gamers aangetrokken voelen , teminste velen gamers dan .
    Ook moet je niet vergeten dat velen personen een Xbox 360 of een Playstation 3 aanschaffen vanwege deze game.
    Die formule wat Rockstargames gebruikt om deze GTA reeks gebruikt is voor velen een musthave en die formule is bijvoorbeeld : auto,s stelen / vrij rond rijden in steden / mensen op straat lastig vallen of killen / politie achtervolgingen / en natuurlijk de humor die Rockstargames zo goed kan brengen als geen ander .
    Het is een moeilijke opgave om zo,n populaire game van zijn troon te stoten die eenzaam aan de top staat .
    Gewoon de allerbeste sellinggame ever of the world .
    Het word een gekke boel op de release en de console,s vliegen de winkels uit omdat vooral de mensen met een playstation 2 overstappen naar een Playstation 3 of toch een Xbox 360 .
    We komen hier zeer en zeker op terug gamers .
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2008
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt dus inderdaad voor velen een pre-order.
    want iedereen, al is het nou een gamer of niet, kent gta,
    iedereen gewoon, ook al weet ie geen ene moer van games, hij kent gta,
    ik vraag me toch af hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben.
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Door gewoon met een kei goede game te komen. Erg gedurfd en revolutionair voor de tijd dat het werd uitgebracht. Stiekem vinden veel mensen het wel leuk om zich zo uit te leven in een spel, vooral omdat ze zich in de echte wereld moeten inhouden en niet zichzelf kunnen zijn. Niet dat mensen graag in het echt ook met een kettingzaag over straat willen rennen ofzo, ik bedoel meer dat men veel te druk bezig is met te zorgen dat ze niet buiten het perfecte beeld van de maatschappij vallen. Maar ik dwaal weer eens te ver af...
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik niet sr en just cause doen het ook heel goed, alsje het vergelijkt kan je jc wel weg laten. Sr vind ik zeker gelijk aan gta. Dat denk ik dan wat ik weet natuurlijk niet hoe gta gaat worden.
     
  11. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    SR was wel vet, maar alleen al door het beperkte aantal voertuigen en vliegtuigen vond ik het al een stuk minder. Heli's, Fietsen, Boten en motoren brengen zoveel meer extra's.
     
  12. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    binnenkort een 4e trailer van gta4.
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Echt ik dacht dat er maar drie kwamen. Heb je een bron?
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier het bericht.
     
  15. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is dan wel vet. Kan niet wachten op deze game dus hoe meer trailers hoe beter. Wel jammer dat er nog geen in-game materiaal in zit, maar dat komt dus nog. Jammer dat het zo lang moet duren voordat die game eindelijk uit is.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe bedoelen ze niet ingame? Het was allemaal toch wel in-engine wat we in die trailers zagen?

    Ik hoef ook helemaal niet persé filmpjes te zien van dat de game gespeeld word. Dat je het dus in third person ziet enzo, dat ontdenk ik veel liever zelf gewoon, zoals met de vorige GTA's. Ik ga HEEL erg mijn best doen om die 5e trailer te negeren dan.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Trailers zijn welkom :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    O zeker
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    woei april :) kan niet meer wachten :D, wel relaxed dat ie eigelijk is uitgesteld, wachten maakt het nog leuker als je hem dan krijgt, en nu mooi tijd om andere games eens af te maken.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    het zal er wel niet in komen (wellicht staat dat al in dit topic)


    maar stel je online co-op eens voor in deze game!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina