1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de gast die vergeten wes waar ie ook alweer z'n crack had begraven in de tuin:lol:

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    nee dat is Rider

3. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    nou ik ben dus van plan om voor april nog een week naar new york te gaan. Wil er al van kleins af aan naartoe. Maar het is natuurlijk ook wel weer een kick om dalijk door liberty city te racen terwijl je er zelf geweest bent.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nah dat was Rider, OG Loc was die wannabee rapper. :lol:

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die werkte toch bij de Cluckin Bell ofzo? :+ En later moest je ook nog teksten voor hem jatten uit die villa aan de rand van Los Santos. En die gast die daar woonde daar moest je later weer missies voor gaan doen.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij de Burger Shot werkte hij. Ik hoop echt dat alle leuke voertuigen er weer inkomen. Ik hoop ook ontzettend dat ze er nu eindelijk eens een keer een Hummer H2 indoen. En de Lamborghini MurciƩlago. Ik hoop ook dat de cartuning flink uitgewerkt wordt, nog uitgebreider dan in Saint's Row.

Ik hoop ook dat het garage-systeem anders wordt. Je kon in SA je auto nooit meenemen naar een missie want dan wist je 100% zeker dat je hem kwijtraakte. En in Saint's Row is het weer zo'n klets dat je 64 auto's in 1 garage kan zetten, maar het was wel relaxed dat je je auto's bleef houden. Een soort combi zou wel relaxed zijn.

7. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in iedergeval misschien de optie, om 1 auto in de gargage te houden , zoals in saints row, want inderdaad, in gta nam je nooit de moeite om je auto te pimpen ( zover dat kon dan)
    omdat je hem toch niet gebruikt, en als je hem wel gebruikt, weg auto.... mijn ervaringen dan:p

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vond het tunen altijd wat nutteloos. Of ik reed er mee en binnen een paar seconden was hij al totaal kapot of hij zat in m'n Garage, en die kwam er dus nooit meer uit ^^

9. Remco

Remco Guest

bij mij was het heel vaak bij GTA dat wanneer ik een auto getuned had en in de garage had gezet, dan spontaan de paintjob eraf was. Dan was ie opeens wit8)

Ik heb em wel helemaal Full Completion uitgespeeld, alle missies, bonusmissies, collectables etc

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Cluckin fuckin doodle doo, can I take your order please?

Ik hoop echt dat ze weer met al die epische zinnen kopen in GTA 4. Don't blame me, blame YOURSELF! Altijd lachen met dat soort zinnen. :+

En ze mogen wel de achievements even bekend maken! Ik verwacht wel dikke achievements voor GTA. In zo'n grote wereld moet veel kunnen. ^^

Laatst bewerkt: 8 jan 2008
  11. Remco

Remco Guest

Haha, wat heb ik me daarom kapot gelachen zeg!:lol:

12. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    SA auto systeem was wel erg hanig als je het mij vraagt.

Gewoon kopieeren, maarja, ze willen het echt hebben

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig zijn alle auto's in gta gratis:)

14. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is OG Loc

15. Remco

Remco Guest

die graphics zijn echt meesterlijk:D

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Truth was helemaal de bom in SA :lol:

17. Remco

Remco Guest

Laten we de o zo meesterlijke tenpenny niet vergeten, ingesproken door de ook o zo meesterlijke Samuel L Jackson

Alle characters van GTA:confused:A

Mijn persoonlijke favorieten:

1. Catalina (die dialogen tussen haar en CJ heb ik echt 30 keer geluisterd8))
    2. The Truth (geweldig bedacht)
    3. OG Loc (It's OG Loc niggah, OG LOC! (nuff' said))
    4. Maccer & Kent Paul (Dat accent is geweldig!)
    5. Millie Perkins (die SM-kamer van haar is echt geweldig!)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jan 2008
  18. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat me nog steeds bij, dat opeens je telefoon gaat en het Catalina is die hevig bezig is met iemand anders. :lol: :emo:

19. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The Truth was echt de bom, haha
    Alleen al het idee van de missie van zijn wietplantages platbranden voordat de cops komen.. geniaal :)

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk met diegene die je speelde in gta III, want toen je de race later doet, zie je haar met d'r grote bek met met die gast aankomen lopen, en natuulrijk zegt ie nix,

we hebben het toch over dat wijf met die grote bek waar je die missie samen mee doet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina